Moderne Vergaderruimtes in Historische Binnenstad

Vergaderen in ruime zalen in het centrum van het mooie Hoorn 0 / 5 (0 )

  • Vergadering, Brainstorm, Training, Presentatie, Plenair, Borrel & Ontvangst, Coaching, 1 op 1, Feest
  • Hoorn, Noord Holland
  • 5 ruimtes
  • 6 - 200 personen
  • Vlakbij snelweg, Vlakbij OV, Vlakbij vliegveld
  • Zakelijk, Design/Modern, Eigentijds
  • WIFI, Internet, Beamer, Geluidsversterking, Microfoon

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

De locatie bevindt zich in het centrum van Hoorn. Wanneer je binnenkomt in de luxe vergaderzalen dan valt gelijk op van hoeveel licht en ruimte je tijdens je vergadering profiteert. In al de beschikbare ruimtes kun je ontspannen vergaderen in een luxe en comfortabele sfeer dankzij de warme inrichting. De vergaderruimtes kunnen geheel naar jouw wensen worden opgesteld. Ook is er een Grand Café op de locatie die voor grotere groepen in de avonduren beschikbaar kan worden gesteld. Bij mooi weer kan je ook nog eens plaatsnemen op het gezellige terras!

Mogelijkheden

Je kunt hier terecht voor allerlei gelegenheden/doeleinden zoals vergaderen, een presentatie, een borrel of diner. Alles is mogelijk, je zou hier zelfs een feest kunnen organiseren. Vraag hiervoor naar de mogelijkheden.

Er zijn 4 vergaderruimtes geschikt voor groepen van 2 tot 70 personen. De vergaderruimtes kunnen geheel naar jouw wensen worden ingericht en de locatiehouders bieden uiteraard verschillende vergaderarrangementen en ondersteunende apparatuur aan om je dag helemaal compleet te maken. Mocht je groep groter dan 60 personen zijn dan is het Grand Café in de avonduren beschikbaar tot 24.00 uur!

Bekijk op kaart

Activiteiten

Het verleden van de machtige Verenigde Oost-Indische Compagnie, die in de 17e en 18e eeuw met zijn prachtige schepen handelsbetrekkingen onderhield met Aziatische landen, kom je nog overal tegen. Dat geeft de stad zijn bijzondere sfeer. Je kan bijvoorbeeld een wandelroute volgen langs alle bezienswaardigheden, een van de musea bezoeken of shoppen in het stadscentrum!

Schrijf een review!

Ruimtes

Er zijn 4 verschillende ruimtes beschikbaar die geschikt zijn tot maximaal 70 personen in de grootste ruimte. Ze zijn allemaal modern en zakelijk ingericht en de opstelling kan naar wens worden aangepast.

Openingstijden & Dagdelen

Deze locatie is normaal gesproken geopend van 09.00 tot 18.00 uur. In overleg is 's ochtends vroeger beginnen ook mogelijk, ook kan je in overleg (tot) in de avonduren boeken tot 24.00 uur.

  • Ruimtes Kleine vergaderruimte

    Kleine vergaderruimte

    In deze zaal kun je in vergaderopstelling met maximaal 6 personen terecht, in theater en staande opstelling met maximaal 15 personen. Bij het boeken van een zaal is afname van een vergaderarrangement op deze locatie verplicht. De prijs wordt per persoon berekend bovenop de zaalhuur.

    Capaciteit: 2-15 personen

  • Ruimtes Middelgrote vergaderzaal 1

    Middelgrote vergaderzaal 1

    Er zijn twee middelgrote vergaderzalen te huur met dezelfde capaciteit. Er kunnen in staande opstelling maximaal 30 personen, theateropstelling maximaal 25 personen en in vergaderopstelling maximaal 15 personen terecht. Bij het boeken van een zaal is afname van een vergaderarrangement op deze locatie verplicht. De prijs wordt per persoon berekend bovenop de zaalhuur.

    Capaciteit: 2-30 personen

  • Ruimtes Middelgrote vergaderzaal 2

    Middelgrote vergaderzaal 2

    Er zijn twee middelgrote vergaderzalen te huur met dezelfde capaciteit. Er kunnen in staande opstelling maximaal 30 personen, theateropstelling maximaal 25 personen en in vergaderopstelling maximaal 15 personen terecht. Bij het boeken van een zaal is afname van een vergaderarrangement op deze locatie verplicht. De prijs wordt per persoon berekend bovenop de zaalhuur.

    Capaciteit: 2-30 personen

  • Ruimtes Grote vergaderzaal

    Grote vergaderzaal

    In de grootste zaal kunnen maximaal 70 personen terecht in staande en- theateropstelling. In vergaderopstelling zijn dit maximaal 25 personen. Bij het boeken van een zaal is afname van een vergaderarrangement op deze locatie verplicht. De prijs wordt per persoon berekend bovenop de zaalhuur.

    Capaciteit: 2-70 personen

  • Ruimtes Grand Café

    Grand Café

    Voor groepen groter dan 60 personen is het Grand café de geschikte ruimte. In theateropstelling kunnen er 150 personen terecht en in staande opstelling maar liefst 300! Deze ruimte is dus ook uitermate geschikt voor feesten. De ruimte kun je op aanvraag reserveren, bespreek dus gerust met de locatiehouders wat je wensen zijn!

    Capaciteit: 2-100 personen

Hapjes & drankjes

Aangezien de locatie ook een Grand Café heeft zijn er verschillende heerlijke gerechten die geserveerd kunnen worden. Er zijn ook meerdere opties voor borrel en diner van de uitgebreide kaart, vraag naar de mogelijkheden!

Bij het boeken van een zaal is afname van een vergaderarrangement op deze locatie verplicht. De prijs wordt per persoon berekend bovenop de zaalhuur.

  • Vergaderarrangement dagdeel

    Koffie, thee, Spa water, frisdrank, koekjes, pepermuntjes en notitieblokjes en pennen.

    €8,00 p.p.

  • Vergaderarrangement dagdeel + lunch

    Koffie, thee, Spa water, frisdrank, pepermuntjes, koekjes, notitieblokjes en pennen. 

    Lunch met soep, diverse luxe belegde broodjes, mini broodjes kroket en verse sappen. 

    €23,50 p.p.

  • Vergaderarrangement hele dag + lunch

    Koffie, thee, Spa water, frisdrank, pepermuntjes, koekjes, notitieblokjes en pennen.

    Lunch met soep, diverse luxe belegde broodjes, mini broodjes kroket en verse sappen. 

    €31,50 p.p.

  • Extra's!

    Je kan het vergaderarrangement uitbreiden met één of meer van de volgende opties: huisgemaakte taart, yoghurt met vers fruit of warme hartige broodjes. 

    €3,50 p.s.

Faciliteiten

Er is op de locatie gratis Wifi aanwezig en ook kun je kosteloos gebruik maken van de aanwezige geluidsinstallatie/microfoons. Een beamer en/of flip-over kan je voor een meerprijs bijboeken.

  • Beamer

    €25,00 per dag

  • Flip-over

    €12,50 per dag

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Ligging en kaart

De locatie is makkelijk bereikbaar met de auto en er is ruime parkeergelegenheid in de omgeving. Er is bijvoorbeeld een parkeergarage op 3 minuten loopafstand. De locatie ligt op 5 minuten loopafstand van het treinstation Hoorn.

Midden in het centrum van Hoorn!

Ook wat voor jou?

Gesloten

Nieuw? Meld je aan

Het duur slechts 1 minuutje en je kunt van alle gemakken van de site gebruik maken!

Login met je Inspiratie op Locatie account

Gesloten

Wachtwoord vergeten?

Annuleren