Luxe Vergaderlocatie aan de Herengracht

Vergaderen en borrelen in hip Amsterdam 4.5 / 5 (2 )

  • Vergadering, Brainstorm, Training, Presentatie, Plenair, Borrel & Ontvangst, Private Dining, Teambuilding, Conferentie, Feest
  • Amsterdam, Noord Holland
  • 1 ruimte
  • 2 - 30 personen
  • €€€€
  • Vlakbij OV, Per boot of watertaxi
  • Design/Modern, Eigentijds, Huiselijk, Industrieel
  • WIFI, Internet, Beamer, Scherm of projectiewand, LCD/TV scherm, Geluidsversterking, Microfoon

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Als je echt creatieve speelruimte nodig hebt of een bijzonder goede indruk wilt maken, dan is deze ruimte de juiste keuze! De inspirerende vergaderlocatie ademt creativiteit en nieuwe economie.

Mogelijkheden

Op deze inspirerende vergaderlocatie is alles al aanwezig, van een 70 inch SMART TV tot post-its, van flip-overs tot audiosysteem. Daarnaast is de biologische catering samengesteld om jullie gedurende de dag van de juiste gezonde energie te voorzien en zullen de hostessen jullie alle zorgen uit handen nemen. Zo kunnen jullie je richten op de belangrijke zaken. In de boardroom voelt iedereen zich direct thuis. Elke week worden hier barrières doorbroken, innovatieve ideeën bedacht en verbluffende presentaties gegeven. Deze inspirerende vergaderlocatie is geschikt voor alle bijeenkomsten waarvoor jullie een unieke inspirerende uitstraling wensen maar er ook op kunnen vertrouwen dat de service met liefde en aandacht is

 

Bekijk op kaart

2 reviews en 2 beoordelingen 4.5 / 5

Service
4.5 / 5
Sfeer
4.5 / 5
Catering
4.5 / 5

Schrijf een review!

Ruimtes

De ruimte is te boeken voor de volgende dagdelen:

  • 9:00 - 13:00 
  • 13:00 - 17:00
  • 17:00 - 21:00

Mocht je meer tijd nodig hebben dan kun je voor €100 per uur extra huren! 

Openingstijden & dagdelen

Elke dag geopend van 09:00-22:30 uur.

  • Ruimtes The Boardroom

    The Boardroom

    Deze ruimte is 120 m2 groot en perfect voor een vergaderingen, offsites of workshops. Je kunt hier met maximaal 30 personen voor zeer inspirerende sessies terecht.

    Capaciteit: 12-30 personen

Hapjes & drankjes

Geniet van heerlijke (biologische) hapjes en drankjes. Heb je speciale wensen? Geef ze aan onder het kopje 'Bijzonderheden' tijdens het afronden van je reservering.

  • Vergaderarrangement - 1 dagdeel

    Gedurende de hele dag onbeperkt luxe soorten koffie, cappuccino, thee, water, frisdrank en ijsthee. Om 10.00 uur een gezonde break (met fruitsticks, smoothies, chocola en mueslirepen).

    €11,50 p.p.

  • Vergaderarrangement - 2 dagdelen

    Gedurende de hele dag onbeperkt luxe soorten koffie, cappuccino, thee, water, frisdrank. Om 10.00 uur een gezonde break (met fruitsticks, smoothies, chocola en mueslirepen) en om 15.30 een snack (met theeshots, chips en verschillende groenten met dip).

    €19,50 p.p.

  • Ontbijt

    Mini croissants, verschillende mini sandwiches en verschillende hapjes

    €15,50 p.p.

  • Power Ontbijt

    Mini croissants, verschillende mini sandwiches, verschillende sapjes, healthy fruitsalade en een power chia smoothie

    €19,50 p.p.

  • Lunch

    Heerlijke zelfgemaakte soep en verschillende gezonde sandwiches

    €15,50 p.p.

  • Diner

    Voor een perfecte afsluiting van een succesvolle meeting kun je genieten van een heerlijke diner (mogelijk vanaf 50 personen)

    De aangegeven prijs is een vanaf-prijs

    €37,50 p.p.

  • Walking dinner

    Verschillende heerlijke kleine gerechtjes geserveerd over de avond

    De aangegeven prijs is een vanaf-prijs

    €29,50 p.p.

  • Borrelhapjes

    Aziatische of Italiaanse borrelhapjes

    De aangegeven prijs is een vanaf-prijs

    €8,50 p.p.

Faciliteiten

Bij de huur van deze ruimte kun je gratis gebruik maken van supersnelle Wifi, een 70 inch SMART TV, SONOS geluiddsysteem, 2 flip-overs, post-its en markers en notitieboekjes en pennen.

  • Host/hostess

    €21,50 per uur

  • Front banner in eigen design

    €479,00 p.s.

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Ligging & kaart

Deze locatie is op loopafstand van Tram, Metro (Noord/zuidlijn), Trein & Parkeergarage Q-Park Europarking Marnixstraat.

Nabij het Vondelpark!

Ook wat voor jou?

Gesloten

Nieuw? Meld je aan

Het duur slechts 1 minuutje en je kunt van alle gemakken van de site gebruik maken!

Login met je Inspiratie op Locatie account

Gesloten

Wachtwoord vergeten?

Annuleren