Creatieve Hub in Amsterdam
Creatief en professioneel vergaderen in een creatieve hub in Amsterdam!
- Vergadering, Brainstorm, Training, Presentatie, Plenair, Borrel & Ontvangst, Private Dining, Teambuilding, Congres, Feest
- Amsterdam, Noord Holland
- 11 ruimtes
- 8 - 400 personen
- €€€€
- Vlakbij snelweg, Vlakbij vliegveld, Betaald parkeren, OV halte op loopafstand
- Zakelijk, Design/Modern
- WIFI, Internet, Beamer, Scherm of projectiewand, LCD/TV scherm, Geluidsversterking, Microfoon, Live streaming
Op zoek naar een prachtige vergaderlocatie waar jij samen met jouw collega's alle creativiteit kwijt kunt? In iedere uniek ontworpen vergaderruimte van deze voormalige diamantbeurs kun je vergaderen of bijeenkomen! Wil je een (online/hybride/offline) conferentie of een product launch organiseren? Dan kan dat in één van de eventruimtes boven op het pand. Niks is te gek!
Mogelijkheden
Vergaderen kun je op deze locatie met zeven etages met groepen van minimaal 2 tot maximaal 400 personen. Je kunt kiezen voor een vergaderruimte of voor een van de eventruimtes, mocht je een uitgebreidere bijeenkomst willen organiseren. Je kunt per dag of per dagdeel vergaderen en bij je boeking zitten verschillende faciliteiten inbegrepen, zoals WiFi, een beamer en geluidsinstallatie.
Activiteiten
Voor of na de vergadering of bijeenkomst kun je gemakkelijk met het openbaar vervoer het centrum van Amsterdam bereiken. Aangezien de ligging van deze vergaderlocatie vrij centraal is kun je er ook voor kiezen om jouw event te combineren met Koninklijk Theater Carré of de Hermitage of blijf dineren in het restaurant op de 1e etage. Deze bijzondere eventlocatie helpt jou daarnaast ook graag bij het meedenken over de invulling van jouw event.
Ruimtes
Openingstijden & dagdelen
De locatie is geopend op maandag t/m vrijdag van 08:00 uur tot 00:00 uur.
-
The Round Room
Capaciteit: 7-8 personen
-
The Essential
Capaciteit: 7-8 personen
-
The Clock Tower
Capaciteit: 7-8 personen
-
The Pink Salon
Capaciteit: 8-10 personen
-
The Modern Fossil
Capaciteit: 8-12 personen
-
The Above of The Beyond
Capaciteit: 1-60 personen
-
The Skyscape
Capaciteit: 8-72 personen
-
The High Brow Bar & The Top Dog
Capaciteit: 8-230 personen
-
The High Light (exclusief)
Capaciteit: 8-400 personen
Hapjes & drankjes
-
Koffie-arrangement (4 uur)
Onbeperkt koffie, thee, mineraalwater en koelkast gevuld met diverse frisdranken.
€10,00 p.p.
-
Koffie-arrangement (8 uur)
Onbeperkt koffie, thee, mineraalwater en koelkast gevuld met diverse frisdranken.
€15,00 p.p.
-
Ontbijt
Roomboter croissant, Hollands koffiebroodje, Boerenyoghurt of Hollands ontbijt.
€17,50 p.p.
-
Lunch
Sandwich en soep naar keuze.
€16,50 p.p.
-
Diner
Diner naar keuze.
€32,50 p.p.
Extra's
-
Verschillende workshops, feesten en lezingen
Deze speciale vergaderlocatie helpt jou graag bij het deelnemen aan een aantal leuke activiteiten. Je kunt bijvoorbeeld aan verschillende workshops, feesten of lezingen deelnemen. De prijs is op aanvraag.
Op aanvraag
Ligging & kaart
Deze vergaderlocatie is gelegen in het hartje van Amsterdam. Hierdoor kun je de locatie niet alleen met de auto maar ook met het openbaar vervoer goed bereiken. Door de ligging in het centrum kun je voor of na de bijeenkomst of vergadering bijvoorbeeld de dierentuin Artis bezoeken, of naar het NEMO Science Museum gaan!
Je kunt deze vergaderlocatie met de auto vanaf de A10 bereiken.