Prachtig Hotel in Hip Amsterdam-Oost

Comfortabel overnachten, vergaderen en trainingen geven nabij centrum 0 / 5 (0 )

  • Vergadering, Brainstorm, Training, Presentatie, Plenair, Borrel & Ontvangst, Private Dining, Teambuilding, Meerdaagse met Overnachting
  • Amsterdam, Noord Holland
  • 4 ruimtes
  • 1 - 70 personen
  • €€€€
  • 125 slaapkamers
  • Zakelijk, Eigentijds
  • WIFI, Internet, Beamer, Scherm of projectiewand

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Dit prachtige hotel wordt ook wel het mooiste hotel van Amsterdam-Oost genoemd en wij snappen wel waarom! Het is een uniek gebouw dat is gerenoveerd tot een hip hotel, maar wel volledig in de stijl uit 1890. Vroeger deed het hotel dienst als burgerziekenhuis en stadsdeelkantoor. Nu is het een modern hotel in een hippe wijk waar je o.a. kunt vergaderen, een evenement kunt organiseren en comfortabel kunt blijven overnachten. Elke gast die hier in het hotel verblijft wordt ondergedompeld in lokale gebruiken en in de omgeving en het hotel zorgt er persoonlijk voor dat jij je hier direct thuis voelt. Het kleinschalige karakter zorgt ervoor dat je gezien wordt en de staf van het hotel je op je wenken kan bedienen.

Mogelijkheden

In dit hotel kun je onverstoord vergaderen, een training geven, een evenement organiseren, dineren in het Italiaanse restaurant en nog veel meer. Er zijn in totaal vier verschillende vergaderruimtes beschikbaar en afhankelijk van het aantal personen kies je een ruimte uit. Het hotel zorgt ervoor dat je niets tekort komt en aan alles wordt gedacht. Maak het jezelf en je collega's makkelijk en kies voor een compleet verzorgd vergaderarrangement!

Overnachten
Het hotel telt in totaal 125 luxe kamers met een twist die allemaal zo comfortabel mogelijk ingericht zijn, zodat jij er in alle rust kunt verblijven. 

Bekijk op kaart

Activiteiten

Het hotel ligt midden in Amsterdam-Oost en er is ontzettend veel te doen in de buurt. Op 5 minuten loopafstand vind je de Biertuin, Bar Bukowski ligt op 10 minuten lopen en Caffe Milo ligt op slechts 2 minuten lopen. Je kunt er ook voor kiezen iets cultureels te ondernemen en naar het Rijksmuseum, Tropenmuseum of De Hermitage Amsterdam te gaan. Ook dit is allemaal aan te lopen. Heb je zin in een wandeling door het park? Dan kun je kiezen voor het Flevopark of het Oosterpark, waar je eventueel ook kunt picknicken en zelfs diverse watersporten kunt beoefenen!

Schrijf een review!

Ruimtes

Het hotel beschikt over vier inspirerende vergaderzalen met veel daglicht en uitzicht op de tuin. Als je met een grote groep bent, kunnen de zalen met elkaar gecombineerd worden tot een grote zaal van 110 m2. Ben je met een kleinere groep? Dan kun je gebruik maken van één van de boardrooms.

Openingstijden & dagdelen

Het is hotel is 24/7 geopend.

  • Ruimtes Tuin

    Tuin

    Receptie opstelling: max. 30 personen | Carre/U-vorm opstelling: max. 16 personen | Theateropstelling: max. 20 personen.

    Capaciteit: 1-30 personen

  • Ruimtes Camera Private

    Camera Private

    Diner opstelling: max. 16 personen.

    Capaciteit: 1-16 personen

  • Ruimtes Berns

    Berns

    Receptie opstelling: max. 50 personen | Cabaret/Carre opstelling: max. 22 personen | U-vorm opstelling: max. 18 personen | Theateropstelling: max. 35 personen.

    Capaciteit: 1-50 personen

  • Ruimtes Berns + Van Gendt

    Berns + Van Gendt

    Receptie opstelling: max. 110 personen | Cabaret/Carre opstelling: max. 44 personen | U-vorm opstelling: max. 28 personen | Theateropstelling: max. 70 personen.

    Capaciteit: 1-110 personen

Arrangementen

 

4-uurs arrangement

€35,00 p.p.


Plenaire vergaderzaal | Beamer en scherm | Flip-over, stiften, papier blocnotes en pennen | Onbeperkt koffie en thee.



4-uurs arrangement (met lunch)

€57,50 p.p.


Plenaire vergaderzaal | Beamer en scherm | Flip-over, stiften, papier blocnotes en pennen | Onbeperkt koffie en thee | Lunch.



8-uurs arrangement

€70,50 p.p.


Plenaire vergaderzaal | Beamer en scherm | Flip-over, stiften, papier blocnotes en pennen | Onbeperkt koffie en thee | Lunch | Break met een snack/lekkernij.



Hapjes & drankjes

Kies je niet voor een arrangement, maar wil je je gasten of collega's wel verwennen met een uitgebreide lunch of een gezellig diner? Het hotel heeft diverse opties wat betreft eten en drinken en jij kiest wat er bij jouw evenement past.

  • Koffie-arrangement (halve dag)

    €9,50 p.p.

  • Koffie-arrangement (hele dag)

    €16,00 p.p.

  • Vergaderbreak (zoet)

    €2,50 p.p.

  • Vergaderbreak (hartig)

    €4,50 p.p.

  • Sandwich lunch

    €24,50 p.p.

  • Drie-gangen diner

    €37,00 p.p.

  • Borrelarrangement

    €8,50 p.p.

Extra's

  • Kookworkshop

    Van 13:00 tot 17:00 uur te boeken | Voor 8 tot 20 personen.

    €30,00 p.p.

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Ligging & kaart

Het hotel is gemakkelijk te bereiken met de auto en het openbaar vervoer en biedt zowel parkeerplaatsen, een tramhalte voor de deur en een treinstation op loopafstand. Bij het boeken kun je een parkeerplaats reserveren, maar je kunt ook openbaar parkeren in de buurt van het hotel en Parkeergarage Oosterpoort ligt op 350 meter loopafstand. Kom je met het openbaar vervoer? Vanaf Amsterdam Centraal kun je tram 14 richting Flevopark nemen en uitstappen bij halte Alexanderplein. Je kunt ook voor de trein kiezen en Treinstation Amsterdam Muiderpoort ligt op slechts 5 minuten loopafstand van het hotel.

Ook wat voor jou?

Gesloten

Nieuw? Meld je aan

Het duurt slechts 1 minuutje en je kunt van alle gemakken van de site gebruik maken!

Login met je Inspiratie op Locatie account

Gesloten

Wachtwoord vergeten?

Annuleren