Ruime Vergaderlocatie met Industriële Inrichting

Vergadering, workshop of ander event? Alles is mogelijk bij deze locatie in het bruisende centrum van Amsterdam 0 / 5 (0 )

  • Vergadering, Brainstorm, Training, Presentatie, Plenair, Teambuilding, Coaching, 1 op 1
  • Amsterdam, Noord Holland
  • 5 ruimtes
  • 2 - 14 personen
  • €€€
  • Betaald parkeren, OV halte op loopafstand, Oplaadpunt(en) elektrische auto
  • Zakelijk, Industrieel
  • WIFI, Internet, Beamer, Scherm of projectiewand, LCD/TV scherm, Live streaming

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

De derde verdieping van het monumentale shopping centrum ‘Magna Plaza’ in hartje Amsterdam is omgetoverd tot een inspirerende plek. De ruimtes zijn sfeervol ingericht en zijn voorzien van alle nodige faciliteiten. Daarnaast beschikt de verdieping over een gezellige lounge, een internationale werkomgeving, waar iedereen zich direct thuis voelt, en een ‘community kitchen’ met prachtig uitzicht over het paleis op de Dam.

Mogelijkheden

Deze locatie is coronaproof en voldoet aan de 1.5 meter afstand voorwaarden.
De capaciteit aan de locatie is aangepast i.v.m. de coronamaatregelen. De maximale capaciteit is nu 14 personen. 

De locatie beschikt over vijf verschillende ruimtes met elk zijn eigen capaciteit en faciliteiten. De ruimtes zijn flexibel in te richten, zo beschikt de locatie over voldoende meubilair om elke setting te creëren.

Voor de ruimtes The Parcel en The Stamp is het voor 5 tot 18 personen mogelijk om een all inclusive vergaderarrangement te boeken.

De locatie is gevestigd in het centrum van Amsterdam, dit zorgt voor een zeer goede bereikbaarheid met het Openbaar Vervoer. De locatie is te bereiken met zowel de tram als de bus en vanaf Amsterdam Centraal ben je er al binnen 10 minuten.

 

Het is hier ook mogelijk om eigen catering te verzorgen, dit kan tegen een plus-tarief van €2.- per persoon. 

Bekijk op kaart

Activiteiten

Op deze toplocatie is meer dan genoeg te beleven. Op de tweede verdieping van het monumentale pand is een gloednieuwe food hal 'The Food Department' met 13 verschillende food stands geopend. Op deze plek kan je gezellig lunchen, borrelen of dineren met een prachtig uitzicht op het Koninklijke Paleis.

Schrijf een review!

Ruimtes

De locatie heeft 5 ruimtes die men kan boeken voor vergaderingen, borrels of bijeenkomsten. Voor de ruimtes The Parcel en The Stamp is mogelijk om een all inclusive vergaderarrangement te boeken (van 5 tot 18 personen).

Openingstijden & dagdelen

De locatie is van maandag tot en met vrijdag geopend, van 9 uur 's ochtends tot 6 uur in de avond. In overleg is het mogelijk om buiten de openingstijden een meeting of event te organiseren.

  • Ruimtes The Post Office

    The Post Office

    De Post Office (200m2) is een ruimte geschikt voor freelancers en ondernemers. Het voornamelijk doel van deze ruimte was oorspronkelijk om mensen te verbinden en dit doel is tot op de dag van vandaag nog niks veranderd. De techniek is bij deze ruimte op aanvraag.

    Theateropstelling max. 100 personen | Ronde opstelling max. 75 personen

    Capaciteit: 2-100 personen

  • Ruimtes The Mailbox

    The Mailbox

    Ben je op zoek naar een ruimte zonder standaard opstelling? De Mailbox (115m2) is in dat geval de ruimte voor jouw meeting of event. De flexibele ruimte is perfect voor informele sessies. Gebruik de comfortabele stoelen en banken om gezelligheid te creëren.

    Theateropstelling max. 40 personen | Vergaderopstelling max. 25 personen

    Capaciteit: 2-40 personen

  • Ruimtes The Parcel

    The Parcel

    De Parcel (45m2) is de perfecte ruimte voor meetings van 2 tot 20 personen. De ruimte is voorzien van TV scherm, whiteboard of flip-over, pennen en post-it notes. Deze zijn bij de prijs inbegrepen. Het verscholen torentje kan gebruikt worden als de ideale plek voor een creatieve brainstormsessie. 

    Board room max. 20 personen | U-opstelling max. 15 personen

    Capaciteit: 2-20 personen

  • Ruimtes The Stamp

    The Stamp

    De Stamp (35m2) is de perfecte meeting-room met veel daglicht door de grote raampartijen. De ruimte is voorzien van TV scherm, whiteboard of flip-over, pennen en post-it notes. Deze zijn bij de prijs inbegrepen.

    Board room max. 12 personen | U-opstelling max. 10 personen

    Capaciteit: 2-15 personen

  • Ruimtes The Royal Chapel

    The Royal Chapel

    De Royal Chapel (5m2) heeft een schitterend uitzicht op de drukke straten van Amsterdam. Een perfecte ruimte voor een-op-een meetings of brainstormsessies. Gebruik de ramen bijvoorbeeld als post-it muur, voor het uitwerken van al jouw ideeën. De prijs is inclusief post-its, kladblok, pennen en stiften.

    Vergaderopstelling max. 2 personen

    Capaciteit: 1-2 personen

Arrangementen

 

Dag vergaderarrangement

€55,00 p.p.


Vergaderruimte incl Meeting toolkit & LCD Smart Tv * Personeel | Gehele dag -> Verse bonen koffie, thee ,water & fruit Incl Catering: Morning Break -> sweet treats voor bij de koffie Lunch -> bv Luxe broodjes met Schulp Sappen , Middagpauze -> Frisjes incl Popcorn van het huis



Dagdeel vergaderarrangement ochtend

€35,00 p.p.


Vergaderruimte incl Meeting toolkit & LCD Smart Tv * Personeel Verse bonen koffie, thee ,water & fruit Incl | Morning Break -> sweet treats voor bij de koffie Lunch -> bv Luxe broodjes met Schulp Sappen , of Middagpauze -> Frisjes incl Popcorn van het huis



Dagdeel vergaderarrangement middag

€25,00 p.p.


Inclusief vergaderruimte, Meeting toolkit, tv scherm of beamer en personeel. Catering: Verse bonenkoffie & thee, vers fruit, frisdrank, lekkernijen in de pauze. Incl Catering: Morning Break -> sweet treats voor bij de koffie of de Middagpauze -> Frisjes incl Popcorn van het huis



Hapjes & drankjes

Naast onderstaande opties zijn extra catering-opties altijd mogelijk op aanvraag, neem daarom gerust contact op om de mogelijkheden te bespreken.

  • Fruit

    Om de dag gezond te beginnen staat er een fruitmandje van de groenteman in de ruimte klaar.

    €0,60 p.p.

  • Koffie-arrangement (4 uur)

    Het koffie-arrangement bestaat uit koffie, thee, water en popcorn. Het is mogelijk om de koffie zelf te pakken in de lounge of het staat voor je klaar in de betreffende ruimte.

    €7,50 p.p.

  • Koffie-arrangement (8 uur)

    Het koffie-arrangement bestaat uit koffie, thee, water en popcorn. Het is mogelijk om de koffie zelf te pakken in de lounge of het staat voor je klaar in de betreffende ruimte.

    €12,50 p.p.

  • Luxe Lunch

    Van de bovenste plank serveert drie luxe gevarieerde broodjes met Schulp sappen. De beleg van de broodjes is een mix van *Bunkerkaas met vijgenchutney * Brie met walnoot en honing, *Italiaanse ham met pesto, rucola en Parmezaan * Hummus met avocado en za'atar kruiden,*gerookte zalm met dille en roomkaas * verse tonijnsalade (De mix kan per dag verschillen)

    €15,00 p.p.

  • Borrelplank

    Borrelplank van de Bovenste Plank een mix van worst met groene peper, boeren kaas, ribeye, Amsterdamse uitjes, luxe olijvenmix, gemengde noten en rustiek brood met verschillende dips als verse pesto en hummus. De borrelplank is vanaf 20 tot 30 personen

    €9,95 p.p.

  • Dinner of borrelen bij The Food Department

    Op aanvraag! In samenwerking met The Food Department kunnen wij een food menu samenstellen. The Food Department is een foodhal met 13 verschillende food stand. Elke stand heeft zijn eigen keuken.

    Op aanvraag

  • Lunch The Food Department

    Deze lunch is op aanvraag. In samenwerking met The Food Department kunnen wij een food menu samenstellen. The Food Department is een foodhal met 13 verschillende food stand. Elke food stand heeft zijn eigen keuken.

    Op aanvraag

Faciliteiten

Veel faciliteiten zitten al bij de huur van de ruimtes inbegrepen, ook de WiFi valt hieronder. Verdere techniek en/of andere faciliteiten zijn altijd mogelijk op aanvraag. Overleg daarom gerust even met de locatie! Verder staat een ervaren team altijd voor je klaar en denkt graag met je mee. Zo is er bij iedere meeting of event een floormanager (35,- euro).

  • Flip-over

    €15,00 p.s.

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Ligging & kaart

De locatie is gevestigd in het centrum van Amsterdam, dit zorgt voor een zeer goede bereikbaarheid met het Openbaar Vervoer. De locatie is te bereiken met zowel de tram als de bus. Vanaf Amsterdam centraal is het 10 minuten lopen naar de locatie.

Bij de parkeergarages van Q park kan men parkeren en zijn 4-8 oplaadpunten in de garages aanwezig. 

De locatie is gevestigd in het centrum van Amsterdam, dit zorgt voor een zeer goede bereikbaarheid met het Openbaar Vervoer.

Ook wat voor jou?

Gesloten

Nieuw? Meld je aan

Het duur slechts 1 minuutje en je kunt van alle gemakken van de site gebruik maken!

Login met je Inspiratie op Locatie account

Gesloten

Wachtwoord vergeten?

Annuleren