Vergaderen in een Oude Amsterdamse Bioscoop
Vergaderlocatie in een nostalgisch theater
- Vergadering, Brainstorm, Training, Borrel & Ontvangst, Coaching, 1 op 1
- Amsterdam, Noord Holland
- 1 ruimte
- 1 - 18 personen
- €€€€
- Betaald parkeren, OV halte op loopafstand
- Zakelijk, Huiselijk, Klassiek
- WIFI, Internet, Beamer, Geluidsversterking, Microfoon
Deze bijzondere en artistieke ontmoetingsplek in Amsterdam is ideaal voor gezelschappen die op zoek zijn naar een omgeving die de geest prikkelt. De karaktervolle ruimte heeft hoge plafonds, prachtig licht en goede akoestiek. De sfeer is kunstzinnig, intiem en inspirerend; zeer geschikt voor bijeenkomsten die om wat extra's vragen. Deze locatie bevindt zich in het centrum van Amsterdam wat op zichzelf al een creatieve en bruisende sfeer met zich meebrengt. Het pand heeft een rijke historie: momenteel is het een theater, maar het begon ooit als een socialistische bioscoop en over de jaren zaten hier ook een groenteboer, een fietsenmaker en een dansschool. Een culturele omgeving voor inspirerende meetings.
Mogelijkheden
Bij de locatie is het mogelijk om te vergaderen, te brainstormen, meetings te houden of andere bijeenkomsten te organiseren. Ook is het geschikt voor fotoshoots, film- en tv opnames, webcasting, concerten, een voorstelling in eigen beheer, CD release , een trouwerij of een boekpresentatie. Er kan een biologische catering verzorgd worden door het restaurant, maar eigen catering mag ook geregeld worden.
Deze locatie is coronaproof en voldoet aan de 1.5 meter afstand voorwaarden.
De capaciteit aan de locatie is aangepast i.v.m. de coronamaatregelen: max 18 personen.
Ruimtes
De ruimte heeft hoge plafonds, prachtig licht en goede akoestiek. De standaardvoorzieningen zoals een WiFi, Flip-over en een brede beamer zijn inbegrepen bij de prijs.
Openingstijden & dagdelen
De openingstijden van deze locatie zijn erg flexibel en de locatie is 7 dagen per week geopend. Het is daarnaast mogelijk de ruimte in de avond te huren voor een feestelijke presentatie of bijeenkomst met aansluitende borrel, vraag naar de mogelijkheden.
-
Vergaderen in stijl
De ruimte is flexibel in te richten naar ieder zijn wensen.
Let op! Vanwege corona is het momenteel mogelijk om met maximaal 18 personen de ruimte te huren:
Presentatie opstelling: max 18 personen
Vergaderopstelling: max 10 personen
Theateropstelling: max 18 personenCapaciteit: 1-70 personen
Hapjes & drankjes
-
Lunch
-
Soep van de dag €6
-
Pistolet oude kaas € 4,50
-
Broodje kroket €4,50
Verder wisselt het menu sterk, maar er zijn vaak seizoenssalades, heerlijke pasta's, burgers en andere lekkere broodjes.
Op aanvraag
-
-
Diner
Er is dagelijks een wisselend 3 gangen menu:
3 gangen menu voor € 27,50
voor € 9,50 / hoofd € 16,50 / na € 6,50
Op aanvraag
-
Borrelhapjes
-
Vegetarische bittergarnituur €7
(8 stuks, keus uit bitterballen, champignonkroketjes, loempia 's en kaasstengels) -
Brood met dips €4,50
-
Biologische friet €4
-
Taart van de week €5,50
-
Kaasplank €10,50
-
Notenmix € 4,50
-
Portie oude kaas € 7
-
Portie olijven € 4,50
Borrelhappen zijn de hele dag te bestellen.
Op aanvraag
-
Ligging & kaart
De locatie bevindt zich midden in het hartje van Amsterdam en is goed bereikbaar met zowel de auto als met het OV. Op twee minuten loopafstand is er een bus- en tramhalte.
In het centrum van Amsterdam waardoor het makkelijk bereikbaar is met het OV. Betaald parkeren is mogelijk, eventueel met korting.