Kunstzinnig Industrieel Pand
Laat je creativiteit de vrije loop tijdens een vergadering of schilderworkshop in Amsterdam Sloterdijk!
- Vergadering, Brainstorm, Training, Presentatie, Plenair, Borrel & Ontvangst, Private Dining, Teambuilding, Congres
- Amsterdam, Noord Holland
- 14 ruimtes
- 2 - 324 personen
- €€
- Vlakbij snelweg, Gratis parkeren, Treinstation op loopafstand, OV halte op loopafstand
- Eigentijds, Industrieel
- WIFI, Internet, Beamer, Scherm of projectiewand
Mogelijkheden
Op deze kunstzinnige locatie kun je je creativiteit de vrije loop laten! Het is de ideale vergaderlocatie voor een meeting, teambuildingsessie, conferentie of leuke workshop samen met je collega's!
In dit industriële pand in Amsterdam Sloterdijk zijn 14 vergaderruimtes beschikbaar met verschillende capaciteiten (variërend van maximaal 10 tot maximaal 140 personen), zodat er altijd wel een geschikte plek te vinden is voor jouw bijeenkomst. Dit is ook de ideale plek voor een teambuildingsactiviteit, zoals een leuke workshop.
Activiteiten
Behalve als vergaderlocatie is dit industriële pand ook de ideale plek voor een leuke teambuildingactiviteit met je collega's. Laat je creativiteit bijvoorbeeld de vrije loop tijdens een workshop schilderen of leer de heerlijkste gerechten bereiden tijdens een kookworkshop!
Ruimtes
Op deze vergaderlocatie zijn 14 vergaderruimtes beschikbaar met verschillende capaciteiten.
Openingstijden & dagdelen
Deze locatie is dagelijks geopend van 9:00 tot 17:00 uur en op aanvraag ook in de avond.
-
Conferentiezaal
De conferentiezaal is de grootste zaal binnen deze locatie en kenmerkt zich als een zeer prettige ruimte voor trainingen/workshops, brainstormsessies, presentaties en lezingen. Door het prachtige daglicht vanuit lichtstraten in het plafond is het een prettige ruimte om ook langer te verblijven. Direct uit de zaal ben je meteen weer in de expositieruimtes en het Grand Café.
Capaciteit: 2-150 personen
-
Atelier Maasdam
Carré opstelling: max. 45 personen | Cabaret: max. 65 personen | Theater-opstelling: max. 140 personen | U-vorm: max. 35 personen
Capaciteit: 10-140 personen
-
Vergaderruimte 1 of 12
Vergaderzaal 1: Carré-opstelling: max. 35 personen | Cabaret opstelling: max. 35 personen | Theater opstelling: max. 50 personen | U-vorm opstelling: max. 26 personen
Vergaderzaal 12: Carré-opstelling: max. 30 personen | Cabaret opstelling: max. 35 personen | Theater opstelling: max. 40 personen | U-vorm opstelling: max. 23 personen
Capaciteit: 2-50 personen
-
Vergaderruimte 2 of 6
Vergaderzaal 2 en 6: Carré-opstelling: max. 20 personen | Cabaret opstelling: max. 20 personen | Theater opstelling: max. 20 personen | U-vorm opstelling: max. 17 personen
Capaciteit: 2-20 personen
-
Vergaderruimte 3, 7 of 8
Carré-opstelling: max. 16 personen | Theater opstelling: max. 16 personen | U-vorm opstelling: max. 11 personen
Capaciteit: 2-24 personen
-
Vergaderruimte 4
Carré-opstelling: max. 35 personen |Cabaret opstelling: max. 35 personen | Theater opstelling: max. 40 personen | U-vorm opstelling: max. 20 personen
Capaciteit: 2-40 personen
-
Vergaderruimte 5
Carré-opstelling: max. 40 personen |Cabaret opstelling: max. 60 personen | Theater opstelling: max. 100 personen | U-vorm opstelling: max. 30 personen
Capaciteit: 2-100 personen
-
Vergaderruimte 9 of 10
Blok-opstelling: max. 10 personen
Capaciteit: 2-10 personen
-
Vergaderruimte 11
Blok opstelling: maximaal 10 personen
Capaciteit: 2-10 personen
Hapjes & drankjes
De vergaderlocatie regelt graag de hapjes en drankjes voor je! Hieronder een greep uit de mogelijkheden. Wil je iets anders, overleg dan met de locatiehouders.
-
Koffie-arrangement - 1 dagdeel
Koffie, thee, water, koekjes en mini-cakejes.
€7,75 p.p.
-
Koffie-arrangement - 2 dagdelen
Koffie, thee, water, koekjes en mini-cakejes.
€13,00 p.p.
-
Koffie- en fris-arrangement - 1 dagdeel
Koffie, thee, water, frisdranken, koekjes en muesli-repen.
€9,75 p.p.
-
Koffie- en fris-arrangement - 2 dagdelen
Koffie, thee, water, frisdranken, koekjes en muesli-repen.
€19,00 p.p.
-
Lunch
Waanzinnig lekker lunchbuffet met heerlijke huisgemaakte soep, diverse belegde sandwiches, salades en sappen
€17,25 p.p.
-
Compleet vergaderarrangement (8 uur)
Gedurende 8 uur koffie, thee en fris, en in de middag een lunch.
€27,50 p.p.
-
Pasta buffet
Uitgebreid buffet met pasta's (vlees, vis, vegetarisch), salades, foccacia, incl. bier, wijn en fris.
Beschikbaar vanaf 15 personen.
€32,50 p.p.
-
Borrel Light
Gedurende 3 kwartier Bier, wijn, fris, nootjes, kaasstengels, lekker brood met tapenade.
€10,50 p.p.
-
Borrel Extra
Gedurende 5 kwartier Kaasplankje, gedroogde worstjes, tomaat/mozzarella sticks, albondigas (Spaanse gehaktballetjes), toast met makreel/ bietensalade en meer.
€16,75 p.p.
Faciliteiten
De locatiehouders helpen je graag alle benodigde faciliteiten voor je bijeenkomst te regelen!
-
Beamer
1 dagdeel: €30.-
2 dagdelen: €50.-
3 dagdelen: €60
€30,00 per dagdeel
-
Flip-over
1 dagdeel: €20.-
2 dagdelen: €30.-
3 dagdelen: €35
€20,00 per dagdeel
-
Laptop
1 dagdeel: €30.-
2 dagdelen: €50.-
3 dagdelen: €60
€30,00 per dagdeel
-
Microfoonset
1 dagdeel: €75.-
2 dagdelen: €125.-
3 dagdelen: €150
€75,00 per dagdeel
Extra's
-
Kookworkshop (vanaf 12 personen)
Een leuke kookworkshop binnen een bepaald thema, inclusief bier, wijn en fris. Voor groepen vanaf 12 personen.
€85,00 p.p.
-
Schilderworkshop
Leuke, creatieve workshop met als thema "ontdek de kunstenaar in jezelf." De workshop is inclusief verf, papier en het verpakken en nabezorgen van de kunstwerken. Er worden daarnaast foto's gemaakt tijdens de workshop, waaronder een groepsfoto, die later met jullie gedeeld worden.
De prijs is voor een groep van 10 personen. Wil je met meer mensen komen, overleg dan even met de locatiehouders (de prijs is 700 + 37,50 x het aantal deelnemers).
€1.075,00 p.s.
Ligging & kaart
Deze vergaderlocatie ligt in Amsterdam Sloterdijk en is dus prima bereikbaar met het openbaar vervoer en de auto. Vanaf het treinstation is het ongeveer 10 minuten lopen naar de locatie. Kom je met de auto, dan kun je die gratis parkeren op het terrein bij de locatie (er zijn 40 gratis parkeerplekken).