Futuristisch Vergaderen in onze Hoofdstad

Vergaderen op grote hoogte aan de rand van Amsterdam 5 / 5 (1 )

  • Vergadering, Brainstorm, Training, Borrel & Ontvangst, Private Dining, Meerdaagse met Overnachting
  • Amsterdam, Noord Holland
  • 6 ruimtes
  • 2 - 60 personen
  • 120 slaapkamers
  • Eigen parkeergelegenheid, Vlakbij snelweg
  • Design/Modern
  • WIFI, Internet, Beamer

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Op deze futuristische locatie breng je jouw bijeenkomst letterlijk naar grote hoogte! Het indrukwekkende kokervormige gebouw telt maar liefst zeventien verdiepingen en geeft je een prachtig uitzicht over de hoofdstad. Het hotel is een absolute hotspot in Amsterdam en laat goed zien dat een zakelijke bijeenkomst hier alles behalve saai is. Zo vergader je in een zeer inspirerende omgeving met futuristische accessoires en high tech voorzieningen. Het gastvrije personeel zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Voor een gezellige dagafsluiter kan je plaats nemen in de hippe loungebar, waar je kan genieten van de lekkerste, biologische gerechten.

Naast een spetterend uiterlijk heeft dit hotel ook een goed innerlijk! De bedrijfsvoering op deze locatie is namelijk zo duurzaam dat zij daar een Green Key vermelding voor hebben ontvangen. 

Mogelijkheden

Het hotel heeft zes intieme vergaderruimtes op de zestiende etage. De hoge ramen zorgen voor veel daglicht en een superieur uitzicht over Amsterdam! De ruimtes hebben zowel een zakelijke als een huiselijke touch. De zakelijkheid vind je terug in de hypermoderne technische voorzieningen. Maak o.a. gebruik van de klimaatregeling zodat de ruimte altijd jouw gewenste temperatuur heeft. De huiselijke open haard kan je tijdens frissere dagen gebruiken als inspiratiebron bij een brainstormsessie of als gezellig middelpunt tijdens een afsluitende borrel! 

 

Overnachten

Wil je jouw bijeenkomst verlengen met een overnachting? Maak dan gebruik van één van de 120 aanwezige luxe kamers. Laat je verrassen door het moderne interieur en let vooral op de kokerdouche. Dit is een echte eyecatcher! 

Bekijk op kaart

Activiteiten

De vergaderruimtes zijn bij uitstek geschikt voor intieme bijeenkomsten zoals een besloten vergadering, een brainstormsessie of een bespreking. Ook is het mogelijk om hier een private dining te organiseren. Overleg met de locatiehouder de verschillende mogelijkheden.

1 reviews en 1 beoordelingen 5 / 5

Service
5 / 5
Sfeer
5 / 5
Catering
5 / 5

Schrijf een review!

Ruimtes

Dit futuristisch hotel telt zes verschillende ruimtes. In overleg met de locatie kan jij kiezen welke ruimte het beste bij jouw bijeenkomst past. Daarnaast is het ook mogelijk de ruimtes los te huren. De locatie denkt hierover graag met je mee.

Openingstijden & Dagdelen

Het hotel is 24 uur per dag, zeven dagen per week geopend. 

  • Ruimtes Het Hotel

    Het Hotel

    • - PI Boardroom I 58 m2 | Boardroom: 22
    • - PI Boardroom II 37 m2 | Boardroom: 14
    • - PI Boardroom III 37 m2 | Boardroom: 14
    • - PI Boardroom IV 24 m2 | Boardroom: 8
    • - PI Boardroom V 24 m2 | Boardroom: 8
    • - PI Boardroom VI 37 m2 | Boardroom: 14

     

    Capaciteit: 2-60 personen

Arrangementen

 

4-uurs vergaderarrangement

€31,50 p.p.


Het arrangement bestaat uit: 

  • - Ontvangst met koffie of thee en lekkernijen
  • - Gebruik van de plenaire zaal, opstelling naar keuze
  • - Gebruik van één flip-over met stiften en papier
  • - Onbeperkt koffie en thee in de plenaire zaal
  • - IJswater & meeting mints in de zaal
  • - Schrijfmateriaal en papier in de zaal
  • - Assortiment frisdrank in de plenaire zaal op basis van nacalculatie



8-uurs vergaderarrangement

€64,00 p.p.


Het arrangement bestaat uit:

  • - Ontvangst met koffie of thee en lekkernijen
  • - Gebruik van de plenaire zaal, opstelling naar keuze
  • - Gebruik van één flip-over met stiften en papier
  • - Onbeperkt koffie en thee in de plenaire zaal
  • - IJswater & meeting mints in de zaal
  • - Schrijfmateriaal en papier in de zaal
  • - Assortiment frisdrank in de plenaire zaal op basis van nacalculatie
  • - Eén luxe broodjeslunch of lunchbuffet
  • - Afsluitende borrelgarnituur in de bar na afloop van de bijeenkomst



12-uurs vergaderarrangement

€102,00 p.p.


Het arrangement bestaat uit: 

  • - Ontvangst met koffie of thee en lekkernijen
  • - Gebruik van de plenaire zaal, opstelling naar keuze
  • - Gebruik van één flip-over met stiften en papier
  • - Onbeperkt koffie en thee in de plenaire zaal
  • - IJswater & meeting mints in de zaal
  • - Schrijfmateriaal en papier in de zaal
  • - Assortiment frisdrank in de plenaire zaal op basis van nacalculatie
  • - Eén luxe broodjeslunch of lunchbuffet
  • - Eén 3-gangendiner



Hapjes & drankjes

  • Lunch buffet

    Het lunchbuffet bestaat uit: 

    • Heerlijk vers bereide soep
    • Diverse soorten sandwiches
    • Warme snack
    • Vers gesneden fruitsalade
    • Koffie, thee en jus d'orange

    Op aanvraag

  • Tweegangen lunch

    Geniet van een heerlijk tweegangen business lunch op grote hoogte! 

    Op aanvraag

  • Menu du Chef

    Het menu du chef bestaat uit drie gangen. Het is mogelijk dit uit te breiden naar een viergangen of vijfgangen menu. 

    Op aanvraag

  • Sushi en Sashimi

    Geniet van de lekkerste sushi en sashimi. Vers bereid door de chef! 

    Op aanvraag

Faciliteiten

Maak gebruik van de uitstekende technische faciliteiten die in de verschillende ruimtes aanwezig zijn! Overleg met de locatiehouder wat de mogelijkheden zijn.

  • Flipover

    Op aanvraag

  • Podium

    Per blok van 200 x 100 cm 

    Op aanvraag

  • Whiteboard

    Op aanvraag

  • Katheder

    Op aanvraag

  • Laptop

    Op aanvraag

  • Microfoon

    Op aanvraag

  • Beamer

    Op aanvraag

  • Geluidsset

    Op aanvraag

Extra's

  • Activiteiten

    In de directe omgeving zijn verschillende activiteiten te beleven. Denk hierbij aan tocht met een sloep, een bezoek aan het Rijksmuseum of een rondvaartocht door de Amsterdamse grachten. 

    Prijs is op aanvraag. 

    Op aanvraag

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Ligging en kaart

Het futuristische hotel ligt direct aan de A2 en is dus met de auto goed bereikbaar. Door de centrale ligging ben je binnen enkele autominuten bij o.a. Zigodome, Amsterdam RAI en het World Trade Centre bent. Onder en naast het hotel zijn voldoende parkeerplaatsen beschikbaar. Hier kan je de eerste vier uur kosteloos parkeren. Daarna geldt een tarief van €3,- per uur.  

Ook met het openbaar vervoer ben je zo op plaats van bestemming. Station Amsterdam Holendrecht bevindt zich op een kleine 15 minuten lopen. Als je de wandeling te lang vindt, kan je gebruik maken van de shuttle service van het hotel. 

Ook wat voor jou?

Gesloten

Nieuw? Meld je aan

Het duur slechts 1 minuutje en je kunt van alle gemakken van de site gebruik maken!

Login met je Inspiratie op Locatie account

Gesloten

Wachtwoord vergeten?

Annuleren