Creatief Dutch Design Hotel

Veelzijdige en bijzondere vergaderlocatie in Amsterdam 4 / 5 (1 )

  • Vergadering, Brainstorm, Training, Presentatie, Plenair, Borrel & Ontvangst, Private Dining, Teambuilding, Meerdaagse met Overnachting, Feest
  • Amsterdam, Noord Holland
  • 12 ruimtes
  • 2 - 130 personen
  • €€
  • 117 slaapkamers
  • Vlakbij snelweg, Vlakbij OV
  • Zakelijk, Design/Modern, Eigentijds, Luxury
  • WIFI, Internet, Beamer, Scherm of projectiewand

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Deze vergaderlocatie is authentiek, veelzijdig en bijzonder! Dit creatieve design hotel is namelijk een vrijstaand monument uit 1921 en ademt een eigentijdse sfeer van grandeur, originaliteit, simpele luxe en design. Aan de voorkant ligt het oostelijk havengebied en aan de achterkant heb je toegang tot het ultraurbane stadscentrum van Amsterdam. Het hotel heropende na renovatie in 2004 en meer dan veertig kunstenaars werkten aan het interieur. Zo is er binnen een mix van elementen die het verleden van het gebouw reflecteren en er een nieuwe laag aan toevoegen. Het is bij uitstek de plek om te innoveren, grenzen te verleggen, creatief te denken en in inspirerende vergaderruimtes samen te komen.

Mogelijkheden

Hier is bijna niets onmogelijk, met maar liefst 12 vergaderruimtes en 4 publieke ruimtes is er veel keuze voor een inspirerende plek voor jouw bijeenkomst. Zowel met 2 tot maximaal 130 gasten kun je hier in sfeer terecht. Je vergadert in bijzondere ruimtes bij natuurlijk daglicht, met een uitgebreide keuze aan eten en drinken en alle benodigde techniek. Elke vergaderruimte heeft iets eigens. Zo zijn er zalen met een klassieke of moderne inrichting, een bibliotheek, creatieve slaapkamers om in te vergaderen, ruimtes met prachtig uitzicht over Amsterdam, en ruimtes waarvan het interieur je aanzet tot een goede brainstormsessie. Kortom: genoeg inspirerends om uit te kiezen! Ok voor een borrel kun je hier prima terecht. Wil je echt een feest geven met een band of DJ? In verband met de hotelgasten is dit helaas niet mogelijk.

Overnachten

Zoals passend bij een hotel kun je hier ook overnachten. Dit doe je in één van de 117 kamers met in totaal 264 bedden. Bijzonder is dat je hier kunt kiezen tussen een 1 tot 5 sterren kamer. Ze zijn allemaal prachtig ingericht en bieden een oase van rust. In elke kamer duik je geheel in stijl de nacht in onder een donzen dekbed en geniet je van uitstekende service na een zware dag vol zakelijke inspanning.

Bekijk op kaart

Activiteiten

Naast het reserveren van vergaderruimtes kun je in overleg met de locatie ook een beroep doen op het restaurant, met veel originele details en een moderne inrichting. Of borrel in de bar van het hotel met een groep van maximaal 75 personen. Maar er zijn ook andere activiteiten om je bezig te houden. Zoals een rondleiding in dit bijzondere gebouw waarbij je meer leert over de geschiedenis en de inspirerende ruimtes. Als je werk en leven weer even in balans wilt brengen na een uitputtende vergadering kun je ook denken aan een workshop houdingcorrectie of yoga. Zo kun je weer fris en gebalanceerd nieuwe uitdagingen aan!

1 reviews en 1 beoordelingen 4 / 5

Service
4 / 5
Sfeer
4 / 5
Catering
4 / 5

Schrijf een review!

Ruimtes

Je reserveert een ruimte altijd voor één hele dag. In overleg met de locatie kun je zelf de uren bepalen waarop je van de ruimte gebruik maakt.

Wil je op afwijkende tijden vergaderen, presenteren of borrelen? Geef het aan tijdens het afronden van je reservering en de locatie denkt met je mee!

Openingstijden & Dagdelen

De vergaderlocatie is maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 19.00 uur beschikbaar voor reserveringen.

  • Ruimtes Het Kantoor

    Het Kantoor

    Het Kantoor is de grootste ruimte in het hotel en je kunt er met maximaal 130 personen terecht. Hier kochten migranten vroeger hun kaartjes voor de bootreis naar Zuid-Amerika. De ruimte heeft nog steeds authentieke details die zorgen voor een warme sfeer. Zo ligt er op de vloer het originele Bredase parket, zijn de muren bekleed met houten lambrisering, hangen er koperen hanglampen en er is een balkon waar je de rest van de ruimte kan overzien. 

    Boardroom 25 personen | U-vorm 25 personen | School 40 personen | Diner 60 personen | Theater 100 personen | Receptie 130 personen

    Capaciteit: 25-130 personen

  • Ruimtes Lloyd zaal

    Lloyd zaal

    De Lloyd Zaal is een lichte, eigentijds ingerichte zaal. De intieme sfeer wordt bepaald door de zachte verlichting vanaf het plafond, een licht-houten vloer en verlaagd plafond, een wand bekleed met linnen van Scholten & Baijings, en ruimschoots binnenvallend daglicht wat gefilterd wordt door zijden gordijnen. Dit is een fijne, persoonlijke ruimte voor zakelijke bijeenkomsten, diners en presentaties. De zaal heeft bovendien een eigen toiletruimte en een doorgang naar de naastgelegen bar.

    U-vorm 25 personen | Cabaret 36 personen | Diner 40 personen | Theater 70 personen 

    Capaciteit: 25-70 personen

  • Ruimtes Vleugelkamer

    Vleugelkamer

    De Vleugelkamer is een bijzondere ruimte voor kleinschalige bijeenkomsten is de vleugelkamer. Deze dubbel hoge ruimte is helemaal ingericht door kunstenaar Joep van Lieshout en is bijzonder sfeervol door het licht- eiken parket, de originele Chesterfield banken en het gefilterde licht dat binnenvalt door de withouten luiken. De vleugelkamer is met 44 vierkante meter geschikt voor kleine vergaderingen of recepties. 

    Boardroom: 14 personen | Halve maan: 15 personen | Theater: 25 personen | Receptie: 25 personen

    Capaciteit: 10-25 personen

  • Ruimtes Muziekkamer

    Muziekkamer

    De Muziekkamer is betimmerd met ruw houten planken, is ontworpen door Joep van Lieshout en beschikt over een prettige vergadertafel en stoelen en een groene polyester badkamer. De kamer ‘hangt’ als een box boven het restaurant; vanuit de kamer heeft men uitzicht op het restaurant en op de lobby van de Culturele Ambassade. De kamer is geluidsdicht.

    De muziekkamer is met 44 vierkante meter geschikt voor kleine vergaderingen of recepties. 

    Boardroom: 14 personen | Halve maan: 15 personen | Theater: 25 personen | Receptie: 25 personen

    Capaciteit: 10-25 personen

  • Ruimtes De platformen

    De platformen

    Met uitzicht zo ver als de Rembrandt toren aan de Amstel, lijken de vier open publieke platforms te zweven boven het restaurant. Dit effect wordt vergroot door de witte gietvloeren, transparante balkonschermen en lichteiken trappen. De platforms kunnen afzonderlijk gebruikt worden of in elke gewenste combinatie. Ze zijn ideaal voor recepties, borrels, product presentaties, tijdelijke tentoonstellingen en break-out sessies tot 200 personen. De aangegeven prijs is de prijs per platform.

    Capaciteit: 10-200 personen

  • Ruimtes De Torenkamers (210-410-412-510)

    De Torenkamers (210-410-412-510)

    Een van de vier klassieke, rustige kamers in de toren van het hotel zijn dé plek om samen te komen met maximaal 12 personen. Je hebt hier prachtig uitzicht over het water. Een gegarandeerde bron van inspiratie. 

    Boardroom 10 personen

     

    Capaciteit: 2-12 personen

  • Ruimtes De Salon

    De Salon

    De Salon is een rechthoekige, multifunctionele ruimte gelegen op de begane grond met mooi uitzicht. De vergaderruimte is geschikt voor presentaties, kleine bijeenkomsten, borrels en privé diners tot 75 gasten. De wanden zijn bekleed met originele betegeling in licht grijs, met een werk in het rood door kunstenaar Frank Bragigand. Er kan een bar geplaatst worden.

    Capaciteit: 10-75 personen

  • Ruimtes Kamer 422

    Kamer 422

    Withouten luiken geven deze kamer een bijzondere serene sfeer met zacht licht. De ruimte is ruim en dubbelhoog en heeft een originele elementen zoals een bijzondere zonlicht lamp en karpetten en tafels. Je kunt hier goed vergaderen maar bijvoorbeeld ook een film projecteren. 

    Boardroom 25 personen | School 20 personen | Theater 36 personen 

     

    Capaciteit: 25-36 personen

Hapjes & drankjes

Het eten en drinken in dit hotel gaat over goede ingrediënten en simpele bereidingswijzen. Zo werkt de locatie met leveranciers uit de streek, die eerlijk zijn over wat er in hun product zit. Geniet hier dus van een pure vorm van eten en goed gezelschap in een prachtige omgeving. 

Onderstaande is slechts een selecte greep uit het brede aanbod qua hapjes en drankjes. Mocht je dus specifieke wensen hebben geef het aan tijdens het afronden van je reservering. Deze vergaderlocatie denkt graag met je mee en vrijwel alles is mogelijk!

  • Vergaderarrangement - budget

    Gedurende de hele dag:
    Onbeperkt koffie van Bocca & Simon Levelt thee Water, plat & bruis
    Meergranen koekjes
    Middagpauze met groenten chips

    Blocnote en potlood WiFi 

    €17,50 p.p.

  • Vergaderarrangement - standaard

    Gedurende de hele dag:
    Onbeperkt koffie van Bocca & Simon Levelt thee Water, plat & bruis
    Snoep
    Meergranen koekjes
    Wortelcake
    Fruitsalade in de ochtend
    Middagpauze met amandelen & groenten chips Huisgemaakte Ice Tea
    Blocnote en potlood
    WiFi 

    €29,50 p.p.

  • Vergaderarrangement - uitgebreid

    Gedurende de hele dag:
    Onbeperkt koffie van Bocca & Simon Levelt thee Water, plat & bruis
    Snoep
    Meergranen koekjes
    Wortelcake
    Fruitsalade in de ochtend
    Middagpauze met huis geroosterde spicy noten, groenten chips en crudite met humusdip
    Beamer + scherm + flipover
    Huisgemaakte Ice Tea & verse fruitsappen
    Blocnote en potlood
    WiFi 

    €39,50 p.p.

  • Broodjeslunch

    Soep
    Belegde witte en bruine broodjes
    Melk of karnemelk 

    €17,50 p.p.

  • Uitgebreide broodjeslunch

    Soep
    Belegde meergranen broodjes
    Wrap met roomkaas en zalm
    Gemengde salade
    Melk, verse jus d’orange en biologische appelsap

    OF

    Soep
    Belegde meergranen broodjes
    Huisgemaakte friet met mayonaise
    Gemengde salade
    Melk en karnemelk 

    €22,50 p.p.

  • Warme lunch

    Tomatensoep met basilicum en room
    Spaghetti met spinazieroomsaus, gedroogde en gepoft tomaat
    Parmezaanse kaas
    Geserveerd met brood en gemengde salade 

    €22,50 p.p.

  • Borrelarrangement

    1 uur onbeperkt wijn, bier en fris
    Hapjes:
    Goudse kaas met Amsterdams zuur en Dijon mosterd
    Ongerookte ossenworst met piccalilly
    Bitterballen met Dijon mosterd
    Samosa met zoetzure saus en koriander
    Kaaskroketjes met Dijon mosterd 

    €17,50 p.p.

  • Diner

    Keuze uit verschillende menu's. Prijs is een vanaf-prijs.

    €30,00 p.p.

  • Walking Dinner

    Kleine tomatencrème soep en basilicum
    Zoute stengels met Serrano ham
    Gerookte zalm met bieslook roomkaas
    Gemarineerd kipspiesjes
    Kleine bulgur salade met geitenkaas
    Pincho dadel met fourme d’Ambert
    Cappuccino van aardappel en truffel
    Herten rosbief met saus van blauwe bessen
    Chocotoffee taart met salade van grapefruit 

    €37,50 p.p.

Faciliteiten

Gebruik van WIFI is inbegrepen bij je reservering. 

  • Flipover

    €30,00 p.s.

  • Beamer met scherm

    €123,97 p.s.

Extra's

  • Overnachting

    Zoals passend bij een hotel kun je hier ook overnachten. Dit doe je in één van de 117 kamers met in totaal 234 bedden. Bijzonder is dat je hier kunt kiezen tussen een 1 tot 5 sterren kamer. Ze zijn allemaal prachtig ingericht en bieden een oase van rust. In elke kamer duik je geheel in stijl de nacht in onder een donzen dekbed en geniet je van uitstekende service na een zware dag vol zakelijke inspanning.

    De prijs is afhankelijk van het type kamer. 

    Op aanvraag

  • Workshop Relax Your Mind

    In deze hectische tijd, met toenemende werkdruk en stress, is een uurtje ontspanning een welkome afwisseling op een dag vergaderen. De workshop bestaat uit:
    - houdingcorrecties en massage (1/2 uur)
    - yoga (1/2 uur)
    - vers vruchtensap naar keuze.

    €20,70 p.p.

  • Rondleiding

    Bij deze rondleiding krijg je een introductie over de geschiedenis van het hotelgebouw en bezichtig je de bijzonderste en inspirerendste ruimtes. De rondleiding is beschikbaar in verschillende talen en kan op elk gewenst moment van de dag plaatsvinden. De rondleiding is geschikt voor minimaal 8 en maximaal 20 personen.

    €41,35 p.s.

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Ligging en kaart

De vergaderlocatie ligt aan de oostkant van het centraal station van Amsterdam. Twee directe tramverbindingen met het station (5 minuten) en het centrum (Leidseplein 10 minuten) zijn vlakbij. Auto’s die van de ringweg af komen, zijn stoplichten verwijderd van de grote parkeergarage.

Ook wat voor jou?

Gesloten

Nieuw? Meld je aan

Het duur slechts 1 minuutje en je kunt van alle gemakken van de site gebruik maken!

Login met je Inspiratie op Locatie account

Gesloten

Wachtwoord vergeten?

Annuleren