Indrukwekkend Monumentaal Pand

Bijzondere monumentale vergaderlocatie in hartje Amsterdam! 4 / 5 (1 )

  • Vergadering, Brainstorm, Training, Presentatie, Plenair, Borrel & Ontvangst, Congres, Feest
  • Amsterdam, Noord Holland
  • 6 ruimtes
  • 2 - 80 personen
  • €€
  • Zakelijk, Eigentijds, Industrieel, Klassiek
  • WIFI, Internet, Beamer, Scherm of projectiewand

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Het is één van de allermooiste gebouwen van Nederland, deze oude Amsterdamse Koopmansbeurs. Tegenwoordig het centrum voor congressen, vergaderingen, recepties, tentoonstellingen en evenementen. Gelegen aan het Damrak en Beursplein ligt dit prachtige rijksmonument dat tot de top 100 der Nederlandse UNESCO-monumenten behoort.  Een unieke locatie met een ingetogen sfeer maar ook informeel is!

Mogelijkheden

In het hart van Amsterdam een steenworp afstand van het centraal station. Daar is deze vergaderlocatie gevestigd, met trots! Want deze locatie bevind zich in een verbluffend rijksmonument en beschikt over maar liefst 1100 m2 met onder andere acht karakteristieke vergader- en evenementenruimtes. Elk met hun eigen verhaal. Een verhaal wat prachtig aansluit bij wat de locatie is: een plek voor ‘entrepreneurial minds’.

Dit is een perfect decor voor een evenement of vergadering tot 100 personen van jouw bedrijf of organisatie. Het gastvrije, enthousiaste team is er volledig op gericht om van jouw evenement een succes te maken. Met de faciliteiten die daarbij nodig zijn. Met Nespresso koffie in de zalen, met barista koffie in de foyer en met ruime catering mogelijkheden. Professioneel, informeel en gastvrij: dat is waar deze locatie voor gaat.

Bekijk op kaart

Activiteiten

De mogelijkheden in dit indrukwekkende, historische gebouw zijn werkelijk eindeloos – je kunt dus altijd bij de locatiehouders informeren naar eventuele extra activiteiten! Maak je liever een stadswandeling of ga je iets anders leuks ondernemen in Amsterdam, dan is dat natuurlijk ook mogelijk: je bevindt je tenslotte midden in het centrum!

1 reviews en 1 beoordelingen 4 / 5

Service
4 / 5
Sfeer
4 / 5
Catering
4 / 5

Schrijf een review!

Ruimtes

Dit unieke, architectonisch bijzondere gebouw met zijn klassieke maar toch geheel eigentijdse inrichting biedt verschillende vergaderruimtes aan waar je terecht kunt voor verschillende soorten bijeenkomsten. Overleg met de locatiehouder voor de beste tafelopstelling etc.

Openingstijden & dagdelen

De locatie is geopend van maandag tot vrijdag, van 08:00 uur tot 21:00 uur. In het weekend is de locatie geopend op aanvraag.

  • Ruimtes Directiekamer

    Directiekamer

    Capaciteit: 2-60 personen

  • Ruimtes Bediendenkamer

    Bediendenkamer

    Capaciteit: 3-14 personen

  • Ruimtes Leeszaal

    Leeszaal

    Capaciteit: 10-75 personen

  • Ruimtes Lotenzaal

    Lotenzaal

    Capaciteit: 2-16 personen

  • Ruimtes Portiersloge

    Portiersloge

    Capaciteit: 5-12 personen

  • Ruimtes Secretariaat

    Secretariaat

    Capaciteit: 2-6 personen

  • Ruimtes Vestiaire

    Vestiaire

    Capaciteit: 2-6 personen

  • Ruimtes Noteerzaal

    Noteerzaal

    Capaciteit: 2-100 personen

Arrangementen

 

Dag (8 uur)

€50,00 p.p.


Inclusief koffie, thee, water, beamer en flip-over.



Dagdeel (4 uur)

€35,00 p.p.


Inclusief koffie, thee, water beamer en flip-over.



Hapjes & drankjes

Uiteraard verzorgen de locatiehouders van deze unieke locatie graag de hapjes en drankjes voor je!

  • Koffie en thee - 1 dagdeel

    €7,50 p.p.

  • Koffie en thee - 2 dagdelen

    €15,00 p.p.

  • Water - 1 dagdeel

    €2,50 p.p.

  • Water - 2 dagdelen

    €5,00 p.p.

  • Lunch

    €15,00 p.p.

  • Borrel

    €10,00 p.p.

  • Borrel Bites

    €19,50 p.p.

Faciliteiten

Uiteraard is deze klassiek ingerichte vergaderruimte van alle gemakken voorzien! Het gebruik van wifi is in het hele gebouw gratis. Wil je een beamer of flip-over gebruiken? Die kun je hier bij boeken!

  • Beamer

    Per dag.

    €55,00 p.s.

  • Flip-over

    Per dag.

    €10,00 p.s.

Extra's

  • Parkeerkaart - 4 uur

    €20,00 per dagdeel

  • Parkeerkaart - 8 uur

    €40,00 per dagdeel

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Ligging & kaart

Deze vergaderlocatie ligt in hartje Amsterdam! De locatie ligt tegenover het centraal station. Je kan dus voor de deur uitstappen. Ook is er een parkeergarage op loopafstand aanwezig. 

Ook wat voor jou?

Gesloten

Nieuw? Meld je aan

Het duurt slechts 1 minuutje en je kunt van alle gemakken van de site gebruik maken!

Login met je Inspiratie op Locatie account

Gesloten

Wachtwoord vergeten?

Annuleren