Charmant en Authentiek Treinstation

Vergaderen, brainstormen of borrelen in voormalig station in Amsterdam 5 / 5 (1 )

  • Vergadering, Brainstorm, Training, Presentatie, Plenair, Borrel & Ontvangst, Private Dining, Feest
  • Amsterdam, Noord Holland
  • 1 ruimte
  • 2 - 450 personen
  • €€€€
  • Eigen parkeergelegenheid, Vlakbij snelweg
  • Design/Modern
  • Beamer, Scherm of projectiewand, Geluidsversterking, Microfoon

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Actie: Kom je hier in de maand april vergaderen? Dan ontvang je 50% korting op de locatiehuur!

Charmant en authentiek! Een betere omschrijving voor dit voormalige treinstation bestaat er niet. Door de mooi versierde gevels en de ouderwetste stationklok verwacht je dat er elk moment nog een stoomtrein voorbij komt tuffen. Ook in de inrichting vind je nog veel historische elementen terug, zoals de betegelde muren en het hoge plafond. Dit in combinatie met de moderne details zorgt voor een coole twist! Een goed voorbeeld hiervan is de 6 meter hoge barzaal, versierd met vrolijk gekleurde designlampen. 

Naast de perfect gestijlde vergader- en feestruimte vind je op deze locatie ook een prachtig terras! De uitstekende ligging zorgt ervoor dat je op zomerse dagen tot op het laatste moment van de zon kan genieten. Maar ook aan dagen met echt Hollands weer is gedacht; een gedeelte van het terras is overdekt! 

Mogelijkheden

Dit karakteristieke, unieke en uitermate sfeervolle voormalige treinstation is de perfecte vergaderlocatie. Het station ligt in Amsterdam-Zuid, is prima bereikbaar en de perfecte combinatie van verleden en heden. Er zijn veel mogelijkheden: de hoge barzaal is geschikt voor feesten tot 200 personen en zittende diners tot 65 personen. Het terras is perfect voor bijeenkomsten tot 300 personen en is deels overdekt, zodat je altijd droog staat.

Bekijk op kaart

Activiteiten

Deze locatie is geschikt voor al je wensen: van vergadering tot feest en van bruiloft tot condoleance. Geef je bijeenkomst een persoonlijke touch door samen met de locatiemanager de aankleding te bepalen. Zo wordt jouw bijeenkomst simpelweg onvergetelijk!

1 reviews en 1 beoordelingen 5 / 5

Service
5 / 5
Sfeer
5 / 5
Catering
5 / 5

Schrijf een review!

Ruimtes

Op deze locatie is een ruimte aanwezig met daar aangrenzend een groot terras. Wil je alleen het terras huren? Overleg met de locatiemanager over de mogelijkheden! 

Openingstijden & Dagdelen

• zondag t/m donderdag 07.00 tot 01.00 uur.
• vrijdag en zaterdag 07.00 tot 03.00 uur.

  • Ruimtes Grote ruimte

    Grote ruimte

    Deze ruimte is in te delen in verschillende opstellingen: in zittende opstelling (bijvoorbeeld voor een vergadering, lunch of diner) kun je met maximaal 65 personen plaatsnemen, in staande opstelling (bijvoorbeeld voor een borrel, feest of receptie) is er voor maximaal 200 personen plek.

    Bij de huur van deze ruimte zit de huur van tafels en stoelen en het whiteboard inbegrepen. 

    Capaciteit: 4-200 personen

Hapjes & drankjes

Op deze locatie zijn er verschillende arrangementen, hapjes en drankjes mogelijk. Staat jouw wens er niet bij? In overleg met de locatiemanager is er veel mogelijk! 

  • Diner

    Op deze locatie zijn er verschillende soorten diners mogelijk. Kies bijvoorbeeld voor een intiem diner in een exclusieve ruimte of socialize met je collega's tijdens een lopend buffet!

    Dit is een vanaf prijs. 

    €20,00 p.p.

  • Lunch

    De lunch bestaat uit luxe belegde boterhammen, verse jus d' orange en zuivel. 

    €15,00 p.p.

Faciliteiten

Faciliteiten voor een interessante vergadering of voor een gaaf feest? Alle apparatuur om jouw bijeenkomst tot een succes te maken zijn aanwezig! Bij vergaderarrangement luxe zit het gebruik van de beamer inbegrepen. 

  • Beamer

    €35,00 p.s.

  • Verlichting & Techniek

    Led-verlichting van de zaal en het terras, discoverlichting en groene laser.

    2 stereospeakers en 2 subs, 2 vaste speakers voor speeches en achtergrondmuziek, 2 aan te sluiten speakers voor DJ.

    2 gasheaters op het terras, 2 elektrische warmtelampen op het terras, beamer en scherm, microfoons, muziekinstallatie met Spotifiy, DJ-aansluitingen, krachtstroomaansluiting (evt voor band).

    €67,50 p.s.

  • DJ-set

    Inclusief:

    - 2x pioneer cdj 2000 NEXUS
    - 1x pioneer djm 800
    - 1x monitorspeaker aan de rechterkant

    €110,00 p.s.

Extra's

  • Aankleding

    Sommige evenementen hebben gewoon een spectaculaire aankleding nodig! De locatie regelt graag kaarsjes en bloemen voor op de tafels en statafels voor je.

    De locatie kan ook zorgen voor meubilair, vuurpotten, tafelrokken, (reuze)balonnen, lopers met piketpaaltjes en doeken om de luifel aan te kleden. Overleg hiervoor met de locatiehouder (dit is niet inbegrepen in deze prijs).

    €112,50 p.s.

  • DJ

    Dit is een vanaf-prijs. Op basis van je budget en wensen kan de locatie zorgen voor een DJ (een band is ook bespreekbaar).

    €350,00 p.s.

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Ligging en kaart

Deze locatie ligt op enkele minuten van de A10 en is met de auto goed te bereiken. In de directe omgeving is er meer dan voldoende (betaalde) parkeergelegenheid. Ook wanneer je met het openbaar vervoer reist ben je zo op plaats van bestemming. Zowel het bus- als tramstation bevinden zich op slechts enkele minuten loopafstand. 

Ook wat voor jou?

Gesloten

Login met je Inspiratie op Locatie account

Gesloten

Wachtwoord vergeten?

Annuleren