Sfeervol Hotel in Amsterdam Zuid
Comfortabele en prachtig ingerichte vergaderruimte in Amsterdam
- Vergadering, Brainstorm, Training, Presentatie, Plenair, Borrel & Ontvangst, Private Dining, Meerdaagse met Overnachting, Feest
- Amsterdam, Noord Holland
- 4 ruimtes
- 2 - 225 personen
- €€€€
- 40 slaapkamers
- Vlakbij snelweg, Vlakbij vliegveld
- Eigentijds, Klassiek, Luxury
- WIFI, Internet, Beamer, Scherm of projectiewand
Waan je een beroemdheid in dit luxe hotel en verras je collega’s met deze originele vergaderlocatie! Verblijf je hier, dan ging een hele rij celebrities je voor. In dit intieme hotel midden in het chique Amsterdam-Zuid zijn volop mogelijkheden om rustig en comfortabel te vergaderen. Het hotel bevindt zich middenin het Amsterdamse Fashion & Museum District, waardoor talloze musea, maar ook de P.C. Hooftstraat en de hippe wijk De Pijp om de hoek zijn. Op deze locatie worden regelmatig fashion events en live jazz muziekavonden georganiseerd.
De vergaderruimtes en kamers zijn gevestigd in een 19e-eeuws voormalig schoolgebouw, inmiddels ingericht met eigentijds design gecombineerd met klassieke elementen. De sfeer is hierdoor warm en intiem. De perfecte plek om rustig en luxueus bijeen te komen met je collega’s!
Mogelijkheden
Je kunt van deze luxueuze locatie genieten met een select groepje collega’s, of met een grote groep tot 225 personen. Er zijn drie vergadersalons met ruimte voor maximaal 120 personen en er is één grote ballroom met ruimte voor maximaal 225 personen. Verder kun je ervoor kiezen gebruik te maken van de Inner Courtyard, het restaurant of het terras. Alle vergaderruimtes ademen een chique en klassieke, maar moderne sfeer. Na afloop geniet je van een heerlijk diner in de stijlvolle Bar Lounge van het hotel.
Overnachten
Wil je je verblijf uitbreiden? In het hotel zijn uiteraard ook kamers te huur om te overnachten. Er zijn 40 kamers beschikbaar voor jou en je collega’s. Blijf bijvoorbeeld slapen in het voormalig scheikundelokaal!
Activiteiten
Behalve een vergadering, brainstormsessie, training, cursus, presentatie, teambuildingactiviteit, productlancering of –presentatie, modeshow of ander soort zakelijke bijeenkomst, is het mogelijk om in dit prachtige hotel bijvoorbeeld een jazzavond bij te wonen. Ook is er in de buurt genoeg te doen: met de talloze musea, bezienswaardigheden en winkelstraten in Amsterdam-Zuid zullen jij en je collega’s je zeker niet vervelen in je pauze
Ruimtes
Het hotel heeft drie vergadersalons en één spectaculaire ballroom te huur. Afhankelijk van de grootte van je groep en het doel van je bijeenkomst is er hier altijd wel de juiste zaal te vinden!
Ook beschikt het hotel over een Inner Courtyard (capaciteit maximaal 120 personen), en bar&lounge, terras en restaurant.
De huurprijzen van de zalen zijn een indicatie en worden aangepast afhankelijk van de rest van de opbrengst van de boeking. Hierbij moet een minimale omzet behaald worden. Indien er een meeting pakket voor meer dan 12 personen wordt afgenomen dan wordt er geen zaalhuur in rekening gebracht.
Openingstijden & dagdelen
Het hotel is iedere dag, gedurende de hele dag geopend.
-
Van Baerle Salon
De Van Baerle Salon heeft een luxe uitstraling, twee grote ramen, een open haard en een tafel in het midden met comfortabele stoelen. Het is een prachtige zaal voor een kleinschalige vergadering, workshop, lunch of diner, maar ook voor een receptie of borrel. De ruimte is 32 vierkante meter groot.
Boardroomopstelling: max. 12 personen | U-vorm/Schoolopstelling: max. 15/16 personen | Theater: max. 30 personen | Receptie: max. 30 personen.
Capaciteit: 2-30 personen
-
Coster Salon
De Coster Salon is een sfeervolle ruimte met een enorme spiegelwand en grote ramen, die de zaal erg ruimtelijk maken. Ook is er een open haard en wordt de sfeer nog eens omhoog gebracht door de prachtige kroonluchters. De zaal is perfect voor kleinschalige vergadering, workshop, diner of lunch, maar ook voor een receptie, presentatie of borrel. De ruimte is 36 vierkante meter groot.
Boardroomopstelling: max. 15 personen | U-vorm/Schoolopstelling: max. 15/16 personen | Theater: max. 30 personen | Receptie: max. 30 personen.
Capaciteit: 2-30 personen
-
PC Hooft Salon
De PC Hooft Salon is door zijn prachtige kroonluchters en lange spiegelwand een imposante zaal, geschikt voor grote diners, vergaderingen, presentaties of ceremonies. De zaal is ruimschoots voorzien van daglicht door de grote ramen en kan verbonden worden met de Coster Salon door twee dubbele deuren. Hierdoor kunnen er recepties van in totaal maximaal 120 gasten georganiseerd worden.
Boardroomopstelling: max. 40 personen | U-vorm: max. 44 personen | Schoolopstelling: max. 46 personen | Theater: max. 90 personen | Receptie: max. 120 personen.
Capaciteit: 2-120 personen
-
Grand Ballroom
De in 2015 gelanceerde Grand Ballroom is de grootste ruimte van het hotel. De authentieke balken, openslaande deuren naar het terras, bijzondere lichtinval en warm getinte bakstenen geven de 176m2 grote zaal een stijlvol karakter. Echte eyecatchers zijn de in hoogte verstelbare kroonluchters en de verhoogde vide die ook gebruikt kan worden als VIP-deck. De spectaculaire Grand Ballroom heeft een aparte entree, garderobe en toiletgroep waardoor elk evenement in volledige exclusiviteit van het hotel kan plaatsvinden.
Boardroomopstelling: max. 40 personen | U-vorm: max. 48 personen | Schoolopstelling: max. 120 personen | Theater: max. 180 personen | Receptie: max. 225 personen.
Capaciteit: 2-225 personen
Arrangementen
Halve dag meeting package zonder lunch (ochtend)
€45,00 p.p.
Halve dag meeting package zonder lunch (middag)
€45,00 p.p.
Halve dag meeting package incl. lunch (ochtend)
€55,00 p.p.
Halve dag meeting package incl. lunch (middag)
€55,00 p.p.
Hele dag meeting package
€79,00 p.p.
Hapjes & drankjes
Het hotelpersoneel zal zijn best doen het je naar de zin te maken. De hapjes en drankjes hieronder zijn een greep uit de mogelijkheden. Heb je speciale wensen? Geef ze aan onder het kopje 'Bijzonderheden' tijdens het afronden van je reservering.
-
Welcome coffee
€4,50 p.p.
-
Coffee break morning
€6,50 p.p.
-
Coffee break afternoon
€6,50 p.p.
-
Koffie en thee-arrangement - halve dag
Onbeperkt kofie, thee en water
€8,50 p.p.
-
Koffie en thee-arrangement - hele dag
Onbeperkt kofie, thee en water
€12,50 p.p.
-
Sandwich lunch
€24,50 p.p.
-
3-gangen lunch
€38,00 p.p.
-
Diner
Keuze uit een 3-, 4- of 5-gangen diner, een buffet diner of walking dinner. De aangegeven prijs is een vanaf-prijs.
€44,50 p.p.
-
Wijnarrangement
Italiaanse ambachtelijke wijnen. Keuze uit 2-, 3- of 4-gangen. De aangegeven prijs is een vanaf-prijs.
€15,00 p.p.
-
Borrel Hollands assortiment
Inclusief onbeperkt tapbier, huiswijnen en frisdranken. Keuze uit 1 tot 6 uur. De aangegeven prijs is een vanaf-prijs.
€18,00 p.p.
-
Borrel internationaal assortiment
Inclusief onbeperkt tapbier, huiswijnen, frisdranken en sterke dranken van het huisassortiment: Red Label Whiskey, Grey Goose Vodka, Havana Club en Tanqueray Gin. Keuze uit 1 tot 6 uur. De aangegeven prijs is een vanaf-prijs.
€28,00 p.p.
Faciliteiten
Het hotelpersoneel doet er alles aan om alle zakelijke benodigdheden voor je te regelen. Wifi is inclusief bij de locatiehuur en dus gratis te gebruiken.
-
Beamer en scherm
€225,00 per dag
-
LCD scherm
€175,00 per dag
-
Microfoon
€45,00 per dag
-
Flipover
€25,00 per dag
Extra's
-
Overnachting 1-persoonskamer
Prijs op aanvraag, afhankelijk van soort kamer.
Op aanvraag
-
Overnachting 2-persoonskamer
Prijs op aanvraag, afhankelijk van soort kamer.
Op aanvraag
Ligging & kaart
Het hotel bevindt zich in Amsterdam, op slechts 10 km vanaf Schiphol, dus ongeveer 15 minuten met de auto afhankelijk van het verkeer. De locatie beschikt over een parkeergarage voor maximaal 12 auto's. Kosten bedragen €4,00 per uur tot een max. van €40,00. Op het museumplein is een zeer grote parkeergarage van Q-park, op 5 minuten loopafstand van het hotel. Verder zijn tram- en bushaltes direct tegenover de ingang van het hotel, waardoor ook andere delen van de stad makkelijk te bereiken zijn.