Sfeervol Hotel in Amsterdam Zuid

Comfortabele en prachtig ingerichte vergaderruimte in Amsterdam 0 / 5 (0 )

  • Vergadering, Brainstorm, Training, Presentatie, Plenair, Borrel & Ontvangst, Private Dining, Meerdaagse met Overnachting, Feest
  • Amsterdam, Noord Holland
  • 4 ruimtes
  • 2 - 225 personen
  • €€€€
  • 40 slaapkamers
  • Vlakbij snelweg, Vlakbij vliegveld
  • Eigentijds, Klassiek, Luxury
  • WIFI, Internet, Beamer, Scherm of projectiewand

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Waan je een beroemdheid in dit luxe hotel en verras je collega’s met deze originele vergaderlocatie! Verblijf je hier, dan ging een hele rij celebrities je voor. In dit intieme hotel midden in het chique Amsterdam-Zuid zijn volop mogelijkheden om rustig en comfortabel te vergaderen. Het hotel bevindt zich middenin het Amsterdamse Fashion & Museum District, waardoor talloze musea, maar ook de P.C. Hooftstraat en de hippe wijk De Pijp om de hoek zijn. Op deze locatie worden regelmatig fashion events en live jazz muziekavonden georganiseerd. 

De vergaderruimtes en kamers zijn gevestigd in een 19e-eeuws voormalig schoolgebouw, inmiddels ingericht met eigentijds design gecombineerd met klassieke elementen. De sfeer is hierdoor warm en intiem. De perfecte plek om rustig en luxueus bijeen te komen met je collega’s!

Mogelijkheden

Je kunt van deze luxueuze locatie genieten met een select groepje collega’s, of met een grote groep tot 225 personen. Er zijn drie vergadersalons met ruimte voor maximaal 120 personen en er is één grote ballroom met ruimte voor maximaal 225 personen. Verder kun je ervoor kiezen gebruik te maken van de Inner Courtyard, het restaurant of het terras. Alle vergaderruimtes ademen een chique en klassieke, maar moderne sfeer. Na afloop geniet je van een heerlijk diner in de stijlvolle Bar Lounge van het hotel.

Overnachten

Wil je je verblijf uitbreiden? In het hotel zijn uiteraard ook kamers te huur om te overnachten. Er zijn 40 kamers beschikbaar voor jou en je collega’s. Blijf bijvoorbeeld slapen in het voormalig scheikundelokaal!

Bekijk op kaart

Activiteiten

Behalve een vergadering, brainstormsessie, training, cursus, presentatie, teambuildingactiviteit, productlancering of –presentatie, modeshow of ander soort zakelijke bijeenkomst, is het mogelijk om in dit prachtige hotel bijvoorbeeld een jazzavond bij te wonen. Ook is er in de buurt genoeg te doen: met de talloze musea, bezienswaardigheden en winkelstraten in Amsterdam-Zuid zullen jij en je collega’s je zeker niet vervelen in je pauze

Schrijf een review!

Ruimtes

Het hotel heeft drie vergadersalons en één spectaculaire ballroom te huur. Afhankelijk van de grootte van je groep en het doel van je bijeenkomst is er hier altijd wel de juiste zaal te vinden!

Ook beschikt het hotel over een Inner Courtyard (capaciteit maximaal 120 personen), en bar&lounge, terras en restaurant.

De huurprijzen van de zalen zijn een indicatie en worden aangepast afhankelijk van de rest van de opbrengst van de boeking. Hierbij moet een minimale omzet behaald worden. Indien er een meeting pakket voor meer dan 12 personen wordt afgenomen dan wordt er geen zaalhuur in rekening gebracht.

Openingstijden & dagdelen

Het hotel is iedere dag, gedurende de hele dag geopend.

  • Ruimtes Van Baerle Salon

    Van Baerle Salon

    De Van Baerle Salon heeft een luxe uitstraling, twee grote ramen, een open haard en een tafel in het midden met comfortabele stoelen. Het is een prachtige zaal voor een kleinschalige vergadering, workshop, lunch of diner, maar ook voor een receptie of borrel. De ruimte is 32 vierkante meter groot.

    Boardroomopstelling: max. 12 personen | U-vorm/Schoolopstelling: max. 15/16 personen | Theater: max. 30 personen | Receptie: max. 30 personen.

    Capaciteit: 2-30 personen

  • Ruimtes Coster Salon

    Coster Salon

    De Coster Salon is een sfeervolle ruimte met een enorme spiegelwand en grote ramen, die de zaal erg ruimtelijk maken. Ook is er een open haard en wordt de sfeer nog eens omhoog gebracht door de prachtige kroonluchters. De zaal is perfect voor kleinschalige vergadering, workshop, diner of lunch, maar ook voor een receptie, presentatie of borrel. De ruimte is 36 vierkante meter groot.

    Boardroomopstelling: max. 15 personen | U-vorm/Schoolopstelling: max. 15/16 personen | Theater: max. 30 personen | Receptie: max. 30 personen.

    Capaciteit: 2-30 personen

  • Ruimtes PC Hooft Salon

    PC Hooft Salon

    De PC Hooft Salon is door zijn prachtige kroonluchters en lange spiegelwand een imposante zaal, geschikt voor grote diners, vergaderingen, presentaties of ceremonies. De zaal is ruimschoots voorzien van daglicht door de grote ramen en kan verbonden worden met de Coster Salon door twee dubbele deuren. Hierdoor kunnen er recepties van in totaal maximaal 120 gasten georganiseerd worden.

    Boardroomopstelling: max. 40 personen | U-vorm: max. 44 personen | Schoolopstelling: max. 46 personen | Theater: max. 90 personen | Receptie: max. 120 personen.

    Capaciteit: 2-120 personen

  • Ruimtes Grand Ballroom

    Grand Ballroom

    De in 2015 gelanceerde Grand Ballroom is de grootste ruimte van het hotel. De authentieke balken, openslaande deuren naar het terras, bijzondere lichtinval en warm getinte bakstenen geven de 176m2 grote zaal een stijlvol karakter. Echte eyecatchers zijn de in hoogte verstelbare kroonluchters en de verhoogde vide die ook gebruikt kan worden als VIP-deck. De spectaculaire Grand Ballroom heeft een aparte entree, garderobe en toiletgroep waardoor elk evenement in volledige exclusiviteit van het hotel kan plaatsvinden.

    Boardroomopstelling: max. 40 personen | U-vorm: max. 48 personen | Schoolopstelling: max. 120 personen | Theater: max. 180 personen | Receptie: max. 225 personen.

    Capaciteit: 2-225 personen

Arrangementen

 

Halve dag meeting package zonder lunch (ochtend)

€45,00 p.p.


  • Inclusief:
  • - Ontvangst met koffie of thee en Chef's Italian pastry
  • - Morning break met koffie, thee, macarones, koekjes en fruit smoothie
  • - Onbeperkt koffie, thee, water in de zaal


  • Halve dag meeting package zonder lunch (middag)

    €45,00 p.p.


  • Inclusief:
  • - Middag break met koffie, thee, frisdranken, Italiaanse olijven met gebranden noten, zoutjes, groente chips, caprese stick
  • - Onbeperkt koffie, thee, water in de zaal


  • Halve dag meeting package incl. lunch (ochtend)

    €55,00 p.p.


  • Inclusief:
  • - Ontvangst met koffie of thee en Chef's Italian pastry
  • - Morning break met koffie, thee, macarones, koekjes en fruit smoothie
  • - Lunch met verse jus d'orange, pasta salade, foccacia met mortadella, taleggio kaas of gegrilde groente, Italian brioche met gerookte zalm, bruschetta met tomaat en basilicum, verse fruitsalade


  • Halve dag meeting package incl. lunch (middag)

    €55,00 p.p.


  • Inclusief:
  • - Lunch met verse jus d'orange, pasta salade, foccacia met mortadella, taleggio kaas of gegrilde groente, Italian brioche met gerookte zalm, bruschetta met tomaat en basilicum, verse fruitsalade
  • - Middag break met koffie, thee, frisdranken, Italiaanse olijven met gebranden noten, zoutjes, groente chips, caprese stick
  • - Onbeperkt koffie, thee, water in de zaal


  • Hele dag meeting package

    €79,00 p.p.


  • Inclusief:
  • - Ontvangst met koffie of thee en Chef's Italian pastry
  • - Morning break met koffie, thee, macarones, koekjes en fruit smoothie
  • - Lunch met verse jus d'orange, pasta salade, foccacia met mortadella, taleggio kaas of gegrilde groente, Italian brioche met gerookte zalm, bruschetta met tomaat en basilicum, verse fruitsalade
  • - Middag break met koffie, thee, frisdranken, Italiaanse olijven met gebranden noten, zoutjes, groente chips, caprese stick
  • - Onbeperkt koffie, thee, water in de zaal


  • Hapjes & drankjes

    Het hotelpersoneel zal zijn best doen het je naar de zin te maken. De hapjes en drankjes hieronder zijn een greep uit de mogelijkheden. Heb je speciale wensen? Geef ze aan onder het kopje 'Bijzonderheden' tijdens het afronden van je reservering.

    • Welcome coffee

      €4,50 p.p.

    • Coffee break morning

      €6,50 p.p.

    • Coffee break afternoon

      €6,50 p.p.

    • Koffie en thee-arrangement - halve dag

      Onbeperkt kofie, thee en water

      €8,50 p.p.

    • Koffie en thee-arrangement - hele dag

      Onbeperkt kofie, thee en water

      €12,50 p.p.

    • Sandwich lunch

      €24,50 p.p.

    • 3-gangen lunch

      €38,00 p.p.

    • Diner

      Keuze uit een 3-, 4- of 5-gangen diner, een buffet diner of walking dinner. De aangegeven prijs is een vanaf-prijs.

      €44,50 p.p.

    • Wijnarrangement

      Italiaanse ambachtelijke wijnen. Keuze uit 2-, 3- of 4-gangen. De aangegeven prijs is een vanaf-prijs.

      €15,00 p.p.

    • Borrel Hollands assortiment

      Inclusief onbeperkt tapbier, huiswijnen en frisdranken. Keuze uit 1 tot 6 uur. De aangegeven prijs is een vanaf-prijs.

      €18,00 p.p.

    • Borrel internationaal assortiment

      Inclusief onbeperkt tapbier, huiswijnen, frisdranken en sterke dranken van het huisassortiment: Red Label Whiskey, Grey Goose Vodka, Havana Club en Tanqueray Gin. Keuze uit 1 tot 6 uur. De aangegeven prijs is een vanaf-prijs.

      €28,00 p.p.

    Faciliteiten

    Het hotelpersoneel doet er alles aan om alle zakelijke benodigdheden voor je te regelen. Wifi is inclusief bij de locatiehuur en dus gratis te gebruiken.

    • Beamer en scherm

      €225,00 per dag

    • LCD scherm

      €175,00 per dag

    • Microfoon

      €45,00 per dag

    • Flipover

      €25,00 per dag

    Extra's

    • Overnachting – 1-persoonskamer

      Prijs op aanvraag, afhankelijk van soort kamer.

      Op aanvraag

    • Overnachting – 2-persoonskamer

      Prijs op aanvraag, afhankelijk van soort kamer.

      Op aanvraag

    De Voordelen

    • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
    • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
    • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
    • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
    • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

    Lees Meer

    Ligging & kaart

    Het hotel bevindt zich in Amsterdam, op slechts 10 km vanaf Schiphol, dus ongeveer 15 minuten met de auto afhankelijk van het verkeer. De locatie beschikt over een parkeergarage voor maximaal 12 auto's. Kosten bedragen €4,00 per uur tot een max. van €40,00. Op het museumplein is een zeer grote parkeergarage van Q-park, op 5 minuten loopafstand van het hotel. Verder zijn tram- en bushaltes direct tegenover de ingang van het hotel, waardoor ook andere delen van de stad makkelijk te bereiken zijn.

     

    Ook wat voor jou?

    Gesloten

    Nieuw? Meld je aan

    Het duurt slechts 1 minuutje en je kunt van alle gemakken van de site gebruik maken!

    Login met je Inspiratie op Locatie account

    Gesloten

    Wachtwoord vergeten?

    Annuleren