Uniek hotel- en conferentiecentrum met sfeervol interieur

Vergadering, presentie of andere bijeenkomst met daarbij een unieke Indoor Outdoor Experience, alles kan bij deze bijzondere locatie in Asperen 0 / 5 (0 )

  • Vergadering, Brainstorm, Training, Presentatie, Plenair, Borrel & Ontvangst, Private Dining, Teambuilding, Coaching, 1 op 1, Conferentie, Meerdaagse met Overnachting, Feest
  • Asperen, Gelderland
  • 10 ruimtes
  • 1 - 800 personen
  • €€
  • 64 slaapkamers
  • Eigen parkeergelegenheid, Vlakbij OV, Gratis parkeren
  • Zakelijk, Design/Modern
  • WIFI, Internet, Beamer, Scherm of projectiewand, Smartboard

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Dit is de ideale plek voor verassende zakelijke bijeenkomsten. Vele grote organisaties zijn je al voor gegaan met het organiseren van jaaropeningen, meerdaagse bijeenkomsten, trainingen, productpresenties en jubileumfeesten. De locatie heeft een ruime keus aan meetingrooms waarvan ‘Zaal Onder de Sterren’ de grootste ruimte is. Met groot podium, sfeervolle verlichting, optimale video- en audiofaciliteiten en zelfs een privé bar biedt deze zaal alles wat je wenst. Daarnaast beschikt de locatie over een Indoor Outdoor Experience, een unieke kans om je gasten een extra beleving te bieden.

Mogelijkheden

De locatie beschikt over 10 verschillende zalen welke professioneel zijn ingericht. Voor elk gezelschap en voor elk doel is er wel een passende zaal te vinden. De zalen zijn voorzien van alle benodigdheden als beamer en/of smartboard, whiteboard, flip-over en razendsnel internet.

Overnachten

De zaalhuur kun je gemakkelijk combineren met een overnachting in het driesterren superior hotel. Het hotel beschikt over ruime kamers, in totaal 64, welke voorzien zijn van moderne badkamer met douche of bad, digitale televisie, kluis, telefoon, bureau en zithoek. Verder is er keus uit éénpersoonskamers, tweepersoonskamers met of zonder bad en suites. Kortom een ideale locatie voor meerdaagse bijeenkomsten.

Bekijk op kaart

Activiteiten

Wil je er tijdens een intensieve training of na afloop van een lange vergadering even tussenuit? De locatie en omgeving biedt meer dan genoeg mogelijkheden. Op locatie zelf kun je een bezoek brengen aan de Art Gallery, ontsnappen uit de Escaperoom of ontspannen op de bowlingbaan. In Asperen zelf is er naast de fruitboomgaarden waar je schitterend langs kunt wandelen of fietsen nog veel meer te beleven. Op steenworp afstand vind je bijvoorbeeld Fort Asperen, een Auto Miniatuur Museum en vele oude molens.

Schrijf een review!

Ruimtes

Openingstijden & Dagdelen

De locatie is 7 dagen in de week geopend van 8 uur 's ochtends tot 11 uur 's avonds.

  • Ruimtes Leerdam

    Leerdam

    De zaal Leerdam (160m2) heeft vele mogelijkheden. Net als de andere zalen is deze zaal vernoemd naar een plaats in Betuwe, de zaal is rustig gelegen en is aan de achterzijde van het pand voorzien van openslaande deuren naar buiten. Het is een moderne ruimte met een rustig interieur en voorzien van beamer, flip-over en whiteboard.

    Vergaderopstelling max. 40 personen | Theateropstelling max. 100 personen

    Capaciteit: 1-100 personen

  • Ruimtes Asperen

    Asperen

    De zaal (120m2) is voorzien van openslaande deuren naar een aangrenzend privé-terras met picknicktafel. In deze ruimte heb je dan ook optimale privacy, frisse buitenlucht en rust tijdens de training, cursus of vergadering. De ruimte is voorzien van smartboard met geluid via boxen. 

    Vergaderopstelling max. 25 personen | Theateropstelling max. 60 personen

    Capaciteit: 1-60 personen

  • Ruimtes Rhenoy

    Rhenoy

    Zaal Rhenoy (80m2) is rustig gelegen aan de achterzijde van het hotel en heeft openslaande deuren naar een privé-terras met picknicktafel. Dankzij de witte tegelvloer gecombineerd met groentinten heeft deze ruimte een moderne uitstraling. De ruimte is voorzien van smartboard, flip-over en whiteboard.

    Vergaderopstelling max. 20 personen | Theateropstelling max. 40 personen

    Capaciteit: 1-40 personen

  • Ruimtes Zaal Onder de Sterren

    Zaal Onder de Sterren

    Deze zaal (375m2) dankt zijn naam aan het unieke plafond. Je waant je hier namelijk door een natuurgetrouwe sterrenhemel. Een bijzondere ervaring. De zaal is ingericht voor congres- of seminar maar ook zeer geschikt als feestzaal, vergaderruimte of zelfs beurs in combinatie met de aangrensende zalen. Privé bar, groot projectie scherm en geluidsinstallatie zijn allemaal aanwezig.  

    Vergaderopstelling max. 60 personen | Theateropstelling max. 375 personen

    Capaciteit: 1-500 personen

Arrangementen

 

4-uurs arrangement

€30,58 p.p.


• Zaalhuur voor één dagdeel en opstelling naar wens
• Gebruik beamer of smartboard, whiteboard en flip-over
• Razendsnelle wifi, overal beschikbaar
• Ontvangst met koffie of thee en lekkernij
• Onbeperkt koffie en thee in onze coffeecorner tijdens de meeting
• Vitamine water, pepermunt en Betuws appeltje in de zaal
• Schrijfblokjes en pennen



8-uurs arrangement

€49,59 p.p.


• Zaalhuur voor één dagdeel en opstelling naar wens
• Gebruik beamer of smartboard, whiteboard en flip-over
• Razendsnelle wifi, overal beschikbaar
• Ontvangst met koffie of thee en lekkernij
• Onbeperkt koffie en thee in onze coffeecorner tijdens de meeting
• Vitamine water, pepermunt en Betuws appeltje in de zaal
• Schrijfblokjes en pennen
• Uitgebreid Lunchbuffet



12-uurs arrangement

€82,64 p.p.


• Zaalhuur voor één dagdeel en opstelling naar wens
• Gebruik beamer of smartboard, whiteboard en flip-over
• Razendsnelle wifi, overal beschikbaar
• Ontvangst met koffie of thee en lekkernij
• Onbeperkt koffie en thee in onze coffeecorner tijdens de meeting
• Vitamine water, pepermunt en Betuws appeltje in de zaal
• Schrijfblokjes en pennen
• 1x Uitgebreid Lunchbuffet
• 1x Uitgebreid Diner



24-uurs arrangement

€136,36 p.p.


• Zaalhuur voor één dagdeel en opstelling naar wens
• Gebruik beamer of smartboard, whiteboard en flip-over
• Razendsnelle wifi, overal beschikbaar
• Ontvangst met koffie of thee en lekkernij
• Onbeperkt koffie en thee in onze coffeecorner tijdens de meeting
• Vitamine water, pepermunt en Betuws appeltje in de zaal
• Schrijfblokjes en pennen
• 1x Uitgebreid Lunchbuffet
• 1x Uitgebreid Diner
• 1x Overnachting
• 1x Ontbijtbuffet



32-uurs arrangement

€181,82 p.p.


• Zaalhuur voor één dagdeel en opstelling naar wens
• Gebruik beamer of smartboard, whiteboard en flip-over
• Razendsnelle wifi, overal beschikbaar
• Ontvangst met koffie of thee en lekkernij
• Onbeperkt koffie en thee in onze coffeecorner tijdens de meeting
• Vitamine water, pepermunt en Betuws appeltje in de zaal
• Schrijfblokjes en pennen
• 2x Uitgebreid Lunchbuffet
• 1x Uitgebreid Diner
• 1x Overnachting
• 1x Ontbijtbuffet
• 1x Snack break



56-uurs arrangement

€322,31 p.p.


• Zaalhuur voor één dagdeel en opstelling naar wens
• Gebruik beamer of smartboard, whiteboard en flip-over
• Razendsnelle wifi, overal beschikbaar
• Ontvangst met koffie of thee en lekkernij
• Onbeperkt koffie en thee in onze coffeecorner tijdens de meeting
• Vitamine water, pepermunt en Betuws appeltje in de zaal
• Schrijfblokjes en pennen
• 3x Uitgebreid Lunchbuffet
• 2x Uitgebreid Diner
• 2x Overnachting
• 2x Ontbijtbuffet
• 2x Snack break



Hapjes & drankjes

Op het gebied van hapjes en drankjes is bijna alles hier mogelijk. Bespreek je wensen met de locatie en het menu zal volledig op maat worden samengesteld. Hieronder staan een aantal van de standaard mogelijkheden.

  • Koffie-arrangement

    Onbeperkt gebruik van de koffiefaciliteiten in de coffeecorner. Tafelwater, mints en een Betuws appeltje in de vergaderzaal.
    Gebruik je frisdranken of candybars in de zaal, dan worden deze op basis van gebruik in rekening gebracht.

    €7,55 p.p.

  • Lunch

    Met onder andere :
    • soep van de dag
    • diverse bruine/witte broodjes en huis afgebakken landbrood
    • diverse koude vis- en vleesspecialiteiten
    • binnenlandse en buitenlandse kaassoorten
    • een saladebar met diverse samengestelde en enkelvoudige salades
    • warm gerecht
    • handfruit
    • melk, karnemelk en diverse vruchtensappen

    €18,87 p.p.

  • Diner

    Voor het diner heb je de keuze uit een 3-gangen menu met verschillende soorten seizoen gerechten.

    €28,30 p.p.

  • Vergaderbreak

    Ter onderbreking of afsluiting van je vergadering wordt er een heerlijke snack geserveerd.

    €5,66 p.p.

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Ligging en kaart

De locatie heeft een ideale ligging: vlakbij Rotterdam, Utrecht, Tiel en Groningen. Met het openbaar vervoer kun je er gemakkelijk komen en daarnaast heeft de locatie ook eigen parkeergelegenheid waar je je auto gratis kwijt kunt.

Ook wat voor jou?

Gesloten

Nieuw? Meld je aan

Het duur slechts 1 minuutje en je kunt van alle gemakken van de site gebruik maken!

Login met je Inspiratie op Locatie account

Gesloten

Wachtwoord vergeten?

Annuleren