Rijksmonument in Jaren Dertig Stijl

Bijzonder vergaderen in Breda 4.5 / 5 (5 )

  • Vergadering, Brainstorm, Training, Presentatie, Plenair, Coaching, 1 op 1
  • Breda, Noord Brabant
  • 4 ruimtes
  • 2 - 30 personen
  • Betaald parkeren, Treinstation op loopafstand, OV halte op loopafstand
  • Design/Modern, Eigentijds, Klassiek, Luxury
  • WIFI, Internet, Beamer, Scherm of projectiewand, LCD/TV scherm

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Dit voormalige hoofdkantoor van een grote bierbrouwerij is inmiddels uitgeroepen tot rijksmonument, en dat is niet zo verwonderlijk: het gebouw combineert modern met klassiek en straalt een luxueuze, unieke sfeer uit. Tegenwoordig biedt het unieke gebouw plaats aan stijlvolle kantoren en sublieme vergaderlocaties. En dat alles midden in het hart van Breda!

Het prachtige monument is in de jaren dertig in art deco stijl ontworpen door een bekend Bredaas architectenbureau, en de hedendaagse inrichting is verzorgd door Jan en Thijs Taminiau. Uit het interieur blijkt de liefde voor traditie, ambachtelijke materialen en esthetiek van de ontwerpers. De jaren dertig elementen gecombineerd met modern design maken de verschillende vergaderruimtes stuk voor stuk tot een uniek geheel.

Mogelijkheden

Op dit unieke rijksmonument zijn 4 verschillende vergaderruimtes beschikbaar, daarnaast is er nog een gezamenlijke ruimte waar je bijvoorbeeld kunt netwerken of lunchen. De meetingrooms hebben elk hun eigen capaciteit en mogelijkheden en hebben allemaal een prachtige uitstraling van modern design. Er zijn vergaderruimtes tot 6 personen (directiekamer) en een grote vergaderzaal tot 10 personen, genaamd de Oranjeboomzaal. Daarnaast is er nog 1 vergaderruimte (de voormalige directiekamer) waar je met 10 tot 30 personen terecht kunt. Het gebruik van een printservice, WiFi, beamer, LEDscherm en conferentietelefoon is inbegrepen in de huurprijs.

Bekijk op kaart

Activiteiten

In de omgeving van deze unieke vergaderlocatie is genoeg te doen: binnen 5 minuutjes loop je naar het gezellige centrum van Breda, waar je wel even zoet bent met het verkennen van de vele bars, restaurants en winkels. Maak dus als onderbreking op je vergadering een leuke stadswandeling!

5 reviews en 5 beoordelingen 4.5 / 5

Service
4 / 5
Sfeer
4.5 / 5
Catering
4.5 / 5

Schrijf een review!

Ruimtes

De vergaderlocatie beschikt over 4 verschillende meetingrooms, die los te huur zijn of in combinatie met elkaar. Elke vergaderruimte beschikt over zijn eigen capaciteit en mogelijkheden.

Naast deze 4 verschillende meetingrooms, is er ook nog een gezamenlijke ruimte beschikbaar, die je bijvoorbeeld voor een break-outsessie kunt gebruiken of als flexwerkplek. Ook kun je hier lunchen of koffie drinken.

Wil je in de avonduren vergaderen? Dit is mogelijk in overleg met de locatie! 

Let op: in de avonden en in de weekenden geldt een toeslag van 20% op de huurprijs.

Openingstijden & dagdelen

Deze bijzondere vergaderlocatie is geopend van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur.

  • Ruimtes Meetingroom 1 of 2

    Meetingroom 1 of 2

    Deze twee meetingrooms zijn beiden lichte en rustige ruimtes, geschikt voor een bijeenkomst van maximaal 4 personen.

     

     

    Capaciteit: 4-4 personen

  • Ruimtes Meeting Room 5 – Oranjeboomzaal

    Meeting Room 5 – Oranjeboomzaal

    Een lichte, rustige en stijlvolle ruimte, opgesteld in blokopstelling. De ruimte is geschikt voor maximaal 10 personen.

     

     

    Capaciteit: 4-10 personen

  • Ruimtes Meeting Room 6–  Hertogjanzaal

    Meeting Room 6– Hertogjanzaal

    Een stijlvolle en authentiek ingerichte vergaderzaal, opgesteld in blokopstelling. De ruimte is geschikt voor maximaal 30 personen.

     

    Capaciteit: 4-30 personen

Arrangementen

 

4-uurs arrangement

€37,50 p.p.


Inclusief koffie, thee en water; 2 frisdranken per persoon; een gastvrouw of - heer; vers fruit; snoeprepen; printservice; WiFi; beamer/LEDscherm; conferentietelefoon.



8-uurs arrangement

€46,00 p.p.


Inclusief koffie, thee en water; 2 frisdranken per persoon; een gastvrouw of - heer; vers fruit; snoeprepen; printservice; WiFi; beamer/LEDscherm; conferentietelefoon.



Hapjes & drankjes

De medewerkers van deze bijzondere locatie verzorgen met plezier de hapjes en drankjes voor je, zodat het je tijdens je bijeenkomst aan niets ontbreekt!

  • Lunch basic

    3 simpele belegde sandwiches per persoon

    €12,50 p.p.

  • Lunch standaard

    3 luxere belegde broodjes per persoon.

    €15,50 p.p.

  • Lunch deluxe

    2 luxere belegde broodjes en een soep of salade (1 keuze per groep) per persoon.

    €18,50 p.p.

  • Verse Fruitmix 0,3 L

    Fruitmix op basis van verse jus met kiwi, appel, ananas en/of banaan. 0,3 l per persoon.

    €5,00 p.p.

  • Verse Fruitmix 0,2 L

    Fruitmix op basis van verse jus met kiwi, appel, ananas en/of banaan. 0,2 l per persoon.

    €3,75 p.p.

  • Brownie/Muffin

    €1,75 p.s.

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Ligging & kaart

Deze vergaderlocatie is zeer centraal gelegen in het centrum van Breda, op 3 minuten loopafstand van het treinstation. Aan de achterzijde van het pand is een privéparkeerterrein. Parkeren voor een halve dag kost €6,- en een hele dag €11,55-/p>

Ook wat voor jou?

Gesloten

Nieuw? Meld je aan

Het duurt slechts 1 minuutje en je kunt van alle gemakken van de site gebruik maken!

Login met je Inspiratie op Locatie account

Gesloten

Wachtwoord vergeten?

Annuleren