Exlusieve Vergaderlocatie in de Haagse Binnenstad
Vergaderen en ontspannen met volledige privacy
- Vergadering, Brainstorm, Training, Presentatie, Plenair, Borrel & Ontvangst, Private Dining, Teambuilding, Congres
- Den Haag, Zuid Holland
- 3 ruimtes
- 1 - 20 personen
- €€€€
- Vlakbij snelweg, Betaald parkeren, OV halte op loopafstand, Oplaadpunt(en) elektrische auto
- Design/Modern, Huiselijk, Klassiek, Luxury
- WIFI, Internet, Scherm of projectiewand, LCD/TV scherm, Geluidsversterking, Microfoon
Vergaderen, onderhandelen, trainen en brainstormen. Zakelijk samenkomen doe je met een doel. Je wilt de tijd effectief benutten en met nieuwe ideeën naar buiten gaan. Dat vraagt om inspiratie en openheid in een exclusieve omgeving. Bij deze vergaderlocatie lukt dat! Midden in de Haagse binnenstad voel je je meteen thuis. In het unieke pand, alleen met jouw groep, zodat je ongestoord samen aan de slag kunt. Van een heerlijke lunch tot ontspannen in de tuin, hier kom je los van de dagelijkse routine. In deze verrassende setting ontstaan snel tastbare resultaten, die jou en je team concreet verder brengen.
Mogelijkheden
Deze vergaderlocatie van 95m² beschikt over drie ruimtes (woonkamer/plenaire ruimte, een boardroom en een break-out ruimte) én een prachtige tuin. Je huurt deze mooie locatie altijd exclusief. De faciliteiten zijn altijd inclusief bij het huren van de locatie, denk aan; supersnelle WiFi, een 65 inch Smart TV, Bluetooth geluidsbox, een flip-over, een whiteboard, en verschillende notitie-materiaal.
Activiteiten
Op loopafstand van het pand vind je het Paleis; leuk om in jullie pauze even een kijkje te nemen natuurlijk! Verder zit je in het centrum van Den Haag, waar je talloze leuke winkels en heerlijke restaurantjes kunt vinden. De locatie zelf organiseert ook graag leuke activiteiten voor jou! Denk aan een wijnproeverij, kamer-concert, yoga, boeklezingen handlezen. Ook hebben ze iemand die verslag legt van een bijeenkomst middels tekeningen, super leuk! Vraag de locatie hier vooral naar, zij zoeken graag met jou naar de activiteit die het best bij jou past.
Ruimtes
Openingstijden & dagdelen
De locatie is zeven dagen per week geopend van 08:30 uur tot 22:00 uur.
-
Gehele locatie
Staande opstelling: max. 30 personen | Vergaderopstelling: max. 18 personen | Boardroom opstelling: max. 12 personen | Theateropstelling: max. 30 personen
Capaciteit: 1-30 personen
Hapjes & drankjes
-
Ontbijt
Breakfast Club
€12,50 p.p.
-
Lunchoptie 1
Soup & sandwiches
€15,00 p.p.
-
Lunchoptie 2
Mediterranea
€19,50 p.p.
-
Lunchoptie 3
Lunchmenu
€25,00 p.p.
-
Basis Borrelhapjes arrangement
€5,50 p.p.
-
Luxe Borrelhapjes arrangement
€9,50 p.p.
-
Luxe borrelplateaus
Diverse luxe borrelplateaus vanaf 19,50 per plateau
€19,50 p.p.
-
Koffie en thee arrangement
Onbeperkt koffie, thee en plat (smaak)water. Inclusief vers fruit en diverse zoetigheden.
€8,50 voor 1 dagdeel
€15,00 voor 2 dagdelen
€18,00 p.p. voor 3 dagdelenBruisend water gaat op nacalculatie per geopende fles à € 2,95.
€8,50 p.p.
-
Clubarrangement
Onbeperkt koffie, thee, water, fris- en fruitdrankjes. Inclusief vers fruit en diverse zoetigheden
€12,00 voor 1 dagdeel
€18,50 voor 2 dagdelen
€23,00 voor 3 dagdelen
Bruisend water gaat op nacalculatie per geopende fles à € 2,95.€12,00 p.p.
Faciliteiten
-
Hostess op locatie
€25,00 per uur
Ligging & kaart
Op ongeveer 5 minuten loopafstand van de locatie vind je een tramhalte. Ook met de auto is de locatie goed bereikbaar, binnen 10 minuten ben je al op de A12.