Stijlvol Herenhuis aan de Haagse Gracht

Vergaderen, teambuilden of tot rust komen tijdens een workshop mindfulness midden in historisch Den Haag 4.5 / 5 (3 )

  • Vergadering, Brainstorm, Training, Presentatie, Plenair, Teambuilding, Coaching, 1 op 1
  • Den Haag, Zuid Holland
  • 8 ruimtes
  • 1 - 60 personen
  • €€
  • Betaald parkeren, OV halte op loopafstand
  • Eigentijds, Klassiek
  • WIFI, Internet, Beamer, Scherm of projectiewand, Live streaming

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

In dit prachtige, monumentale pand in hartje Den Haag zijn verschillende specialisten werkzaam op het gebied van beweging, voeding, lifestyle en psyche. Het herenhuis beschikt dan ook over verschillende trainingsruimtes, die ideaal zijn voor een inspirerende vergadering of brainstorm!

Door het lichte interieur en de grote ramen is het hier prettig werken. In het huis zijn zoveel mogelijk originele details, zoals de prachtig versierde plafonds en de rijke ornamenten, behouden. Ook voor een rustgevende workshop of inspirerende teambuildingactiviteit is dit de ideale plaats: de specialisten die hier werkzaam zijn denken graag met je mee.

Naast de verschillende vergaderruimtes beschikt deze prachtige locatie ook over een mooie stadstuin waar bij mooi weer geluncht, vergaderd of gebrainstormd kan worden. Midden in de stad maar toch heerlijk rustig!

Mogelijkheden

Deze mooie, klassieke vergaderlocatie beschikt over 8 verschillende vergaderlocaties die geschikt zijn voor 1 tot 60 personen. Het combineren van verschillende ruimtes is ook mogelijk. Bij mooi weer kun je daarnaast uitwijken naar de rustige stadstuin achter het pand!

Bekijk op kaart

Activiteiten

Naast vergaderen, kun je hier ook allerlei inspirerende en rustgevende workshops volgen. Wat dacht je van een massage, een paar uurtjes yoga of pilates of misschien een mindfulness-sessie? Behoefte aan 1-op-1-coaching of een teambuildingsessie voor jou en je collega's? Ook dit is mogelijk!

2 reviews en 3 beoordelingen 4.5 / 5

Service
4.5 / 5
Sfeer
4.5 / 5
Catering
4.5 / 5

Schrijf een review!

Ruimtes

Deze vergaderlocatie is een monumentaal pand van 3 verdiepingen met in totaal 8 vergaderruimtes.

Voor de avonduren en weekenden wordt een toeslag berekent. Dit tarief is +20% voor de avonden, en +25% voor de weekenden.

Openingstijden & dagdelen

De locatie is 7 dagen per week tussen 8.00 en 23.00 uur beschikbaar voor reserveringen.

  • Ruimtes Purple Room

    Purple Room

    Deze vergaderruimte op de begane grond is 33 m2 groot en biedt ruimte aan maximaal 12 personen rondom de ovale tafel. De ruimte wordt met schuifdeuren afgescheiden van de Garden Room (deze zijn dus ook samen te voegen).

     

    Capaciteit: 2-12 personen

  • Ruimtes Garden Room

    Garden Room

    Deze vergaderruimte (57 m2) kan met schuifdeuren worden afgescheiden van de Purple Room en biedt plaats aan maximaal 60 stoelen. De ruimte komt uit op de ruime, rustige tuin achter het huis. Ideaal dus om hier te vergaderen bij mooi weer: je stapt zo naar buiten!

    Capaciteit: 2-60 personen

  • Ruimtes Big Room 1.2, 1.3 of 1.4

    Big Room 1.2, 1.3 of 1.4

    In deze drie vergaderruimtes op de eerste verdieping kun je in totaal met maximaal 100 personen terecht. Big Room 1.2 en 1.4 bieden plaats aan 40 stoelen; Big Room 1.3 biedt plaats aan 30 stoelen. Stoelen en tafels kunnen op verschillende manieren worden neergezet. 

    Big Room 1.2 wordt met schuifdeuren afgesloten van Big Room 1.3 (deze zijn dus ook samen te voegen). Tussen Big Room 1.3 en 1.4 zit een normale deur.

    Capaciteit: 2-40 personen

  • Ruimtes Small Room 2.1, 2.2 of 2.3

    Small Room 2.1, 2.2 of 2.3

    In deze drie vergaderruimtes op de tweede verdieping kun je in totaal met maximaal 35 personen terecht: Small Room 2.1 en 2.2 bieden allebei plaats aan maximaal 10 stoelen; Small Room 2.3 biedt plaats aan maximaal 15 stoelen.

    Deze ruimtes zijn alledrie geschikt voor een kleinschalige coachingsessie of meeting.

    Capaciteit: 2-10 personen

Hapjes & drankjes

Boek je onder 'ruimtes' een arrangement, dan zijn hier al de nodige hapjes en drankjes bij in begrepen. Je hoeft deze dus niet los te boeken. Boek je de ruimte los en wil daar wat te drinken of eten bij boeken, of heb je speciale wensen? Overleg dan met de locatiehouders: er is vanalles mogelijk!

 

  • Ontbijt

    €17,50 p.p.

  • Ochtend-snacks

    De locatie biedt kleine en grote snacks aan voor in de ochtend en/of middag. Prijs vanaf €6,50. Alle snacks zijn bereid met biologische producten.

    Vraag gerust naar de mogelijkheden.

    €7,50 p.p.

  • Middag-snacks

    €7,50 p.p.

  • Koekjes en fruit

    €4,00 p.p.

  • Lunch

    Biologische lunch van favoriete, lokale cateraars. Voor een vegetarische lunch vraagt de locatie FOaM om een overheerlijke, smaakvolle lunch te serveren. Wil je liever een mix van vlees, vis en vegetarisch dan bereidt Brasserie UP deze met plezier. Ze bestaan allebei uit broodjes, salades, fruit en sap. Dieetwensen zijn welkom.

    €20,00 p.p.

  • Diner

    Bij deze locatie kun je ook gezellig dineren. Je kunt al genieten van een buffet vanaf €35 p.p. De uiteindelijke prijs wordt bepaald aan de hand van jullie wensen.

    €35,00 p.p.

  • Simpele borrel (30min)

    Simpele borrel met bier, wijn, fris en nootjes & zoutjes

    €8,50 p.p.

  • Simpele borrel (1 uur)

    Borrel met bier, wijn, fris en nootjes & zoutjes

    €12,50 p.p.

  • Biologische borrelhapjes

    Lekkere biologische borrelhapjes voor bij de borrel. De aangegeven prijs is een vanaf-prijs.

    €12,50 p.p.

Faciliteiten

De locatie denkt graag met je mee wat betreft technische faciliteiten! Een beamer en flip-over kun je hieronder bijboeken; van WiFi is op deze locatie gratis gebruik te maken.

  • Beamer - dagdeel

    €45,00 p.s.

  • Beamer - hele dag

    €65,00 p.s.

  • Flipover - dagdeel

    €20,00 p.s.

  • Flip-over - hele dag

    €25,00 p.s.

  • Laptop

    €120,00 p.s.

  • Microfoon

    €150,00 p.s.

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Ligging & kaart

Deze vergaderlocatie ligt in het hart van Den Haag, vlakbij het Malieveld. Vanaf Den Haag Centraal is het ongeveer een kwartiertje lopen naar de locatie, of je pakt tram 9 of bus 22, die voor de deur stoppen. Ook (betaald) parkeren in de buurt is mogelijk.

Ook wat voor jou?

Gesloten

Nieuw? Meld je aan

Het duurt slechts 1 minuutje en je kunt van alle gemakken van de site gebruik maken!

Login met je Inspiratie op Locatie account

Gesloten

Wachtwoord vergeten?

Annuleren