Koninklijk Pand in Hartje Den Haag

Luxueus en in volledige privacy vergaderen in dit prachtige pand midden in Den Haag 0 / 5 (0 )

  • Vergadering, Brainstorm, Training, Presentatie, Plenair, Teambuilding
  • Den Haag, Zuid Holland
  • 3 ruimtes
  • 4 - 60 personen
  • €€€
  • Vlakbij OV
  • Zakelijk, Eigentijds, Klassiek, Luxury
  • WIFI, Internet, Beamer, Scherm of projectiewand, Laptop

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Ben je op zoek naar een representatieve, klassieke vergaderlocatie die zakelijk maar ook smaakvol is? Wil je middenin de stad zitten, maar zoek je ook de nodige privacy? Dan heb je de ideale vergaderlocatie gevonden! Dit prachtige, historische pand in hartje Den Haag is ideaal voor een meeting, brainstorm of teambuilding in koninklijke sferen. 

Mogelijkheden

In dit monumentale pand kun je terecht met minimaal 4 en maximaal 60 personen. De locatie bestaat uit 3 vergaderruimtes, waarvan één grote vergaderruimte die is op te splitsen door middel van de schuifdeuren en twee kleinere break-outruimtes in het souterrain. De twee break-outrooms bieden allebei ruimte aan maximaal 8 personen en zijn extra bij te huren, handig als je bijvoorbeeld in kleinere groepjes wilt werken. 

Bekijk op kaart

Activiteiten

Je bevindt je in hartje Den Haag, dus mogelijkheden genoeg voor een leuke onderbreking op je meeting!

Schrijf een review!

Ruimtes

Deze vergaderlocatie beschikt over één grote vergaderruimte en twee break-outruimtes. De grote vergaderruimte is op te delen in twee subruimtes door middel van de schuifdeuren. Het voorste deel van de vergaderruimte is ook apart te huur tegen een iets lagere prijs. Daarnaast bevinden zich in het souterrain twee kleinere break-outruimtes die alleen te huur zijn in combinatie met de grote vergaderruimte.

Openingstijden & Dagdelen

Deze vergaderlocatie is iedere dag tussen 7.00 en 24.00 uur beschikbaar voor reserveringen.

  • Ruimtes De Vergaderruimte

    De Vergaderruimte

    Deze grote vergaderruimte biedt plaats aan maximaal 60 personen. Verschillende opstellingen zijn mogelijk.

    Theateropstelling: 60 pax | Carréopstelling: 24 pax | U-vormopstelling: 20 pax | Staande opstelling: 60 pax.

    Capaciteit: 2-60 personen

  • Ruimtes De Vergaderruimte - Alleen de voorzijde

    De Vergaderruimte - Alleen de voorzijde

    De vergaderruimte is op te delen in een voor- en achterkamer door middel van de zijkamer. Als je alleen de voorkamer wilt boeken, waar je met maximaal 8 personen kunt vergaderen, geldt een iets lager tarief dan wanneer je de volledige ruimte boekt.

    Capaciteit: 4-8 personen

  • Break-outruimte

    Er zijn twee break-outruimtes beschikbaar in het souterrain. Beide ruimtes zijn geschikt voor maximaal 8 personen. Handig als je bijvoorbeeld in kleine groepjes wilt werken!

    Let op: deze ruimtes zijn alleen te boeken in combinatie met de grote vergaderruimte.

     

     

     

    Capaciteit: 2-10 personen

Hapjes & drankjes

De locatiehoudster verzorgt graag de hapjes en drankjes voor je! Hieronder een greep uit de mogelijkheden. Er kan daarnaast ook een borrel verzorgd worden of een private dinner op een nabijgelegen locatie.

  • Koffie-arrangement - 1 dagdeel

    Gedurende 1 dagdeel krijg je onbeperkt Nespressokoffie, thee, bronwater, frisdranken en zoete tussendoortjes.

    €11,50 p.p.

  • Koffie-arrangement - 2 dagdelen

    Gedurende 2 dagdelen krijg je onbeperkt Nespressokoffie, thee, bronwater, frisdranken en zoete tussendoortjes.

    €23,00 p.p.

  • Koffie-arrangement met lunch - 2 dagdelen

    Gedurende 2 dagdelen krijg je onbeperkt Nespressokoffie, thee, bronwater, frisdranken en zoete tussendoortjes. In de middag wordt een luxe lunch geserveerd.

    €37,00 p.p.

  • Lunch - luxe

    De lunch bestaat uit een assortiment van diverse luxe broodjes, diverse soorten vers beleg zowel vis, vlees en kaas aangevuld met een seizoen salade, een verse fruitsalade, melk, karnemelk en jus d’orange.

    €19,50 p.p.

  • Lunch - standaard

    De lunch bestaat uit een assortiment van diverse luxe broodjes, diverse soorten vers beleg zowel vis, vlees en kaas aangevuld met melk, karnemelk en jus d’orange.

    €15,00 p.p.

Faciliteiten

De vergaderlocatie helpt je graag met het regelen van alle benodigde faciliteiten! Een beamer met scherm, laptop, flip-over en WIFI zijn beschikbaar.

  • Flip-over

    €10,00 p.s.

  • Beamer met scherm

    €50,00 p.s.

  • Laptop

    €75,00 p.s.

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Ligging en kaart

Deze vergaderlocatie ligt middenin Den Haag, vlakbij het Malieveld. Vanaf Den Haag Centraal is het ongeveer een kwartiertje lopen naar de locatie en tram 9 stopt voor de deur. Betaald parkeren kan uiteraad ook.

Ook wat voor jou?

Gesloten

Nieuw? Meld je aan

Het duur slechts 1 minuutje en je kunt van alle gemakken van de site gebruik maken!

Login met je Inspiratie op Locatie account

Gesloten

Wachtwoord vergeten?

Annuleren