Iconisch Kantoorgebouw bij het Malieveld

Sfeervol en stylish vergaderen in Den Haag 5 / 5 (2 )

  • Vergadering, Brainstorm, Training, Presentatie, Plenair, Borrel & Ontvangst, Coaching, 1 op 1, Congres
  • Den Haag, Zuid Holland
  • 14 ruimtes
  • 1 - 150 personen
  • €€€€
  • Vlakbij snelweg, Betaald parkeren, OV halte op loopafstand, Oplaadpunt(en) elektrische auto
  • Zakelijk, Eigentijds
  • WIFI, Internet, Beamer, Geluidsversterking, Microfoon, Airco, Live streaming

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Dit bijzondere kantoorgebouw vind je aan de rand van het centrum van Den Haag, precies tegenover Centraal Station en pal aan het Malieveld. Goed bereikbaar en Ideaal gelegen om een vergadering, brainstormsessie, presentatie of netwerkborrel te organiseren! Tijdens het drinken van een lekkere cappuccino gemaakt door de aanwezige barrista, geniet je van het iconische pand dat in begin jaren '20 is opgebouwd uit rode bakstenen in Amsterdamse School-stijl: een ware blikvanger!

Van binnen is de inrichting geheel up-to-date. De ruimtes hebben een eigentijdse en moderne uitstraling en tijdens je bijeenkomst mag je gebruik maken van gratis Wifi en tv-schermen. Ook geniet je hier van veel daglicht. Zo kun je effectief te werk gaan!


 

Mogelijkheden

Je vindt hier 14 ruimtes om jouw zakelijke bijeenkomst te houden. De meetingrooms hebben allemaal een andere capaciteit, waardoor je hier met kleine en grote gezelschappen terecht kunt. Plan bijvoorbeeld een overleg voor vier personen in boardroomsetting of organiseer een grote netwerkborrel voor 250 personen. Samen met de locatiehouder kun je overleggen welke ruimte het beste bij jouw bijeenkomst past!

Alle audiovisuele middelen die je nodig hebt om van jouw bijeenkomst een succes te maken zijn aanwezig in de meetingrooms, zoals Wifi en een beamer of LCD-scherm.
Met eigen parkeergelegenheid, reprodiensten, koeriersdiensten en een shop voor office supplies heb je alles bij de hand. Bovendien is er een eigen cateraar die verse, gezonde producten verwerkt tot smakelijke gerechten, zodat je met nieuwe energie verder kunt met de bijeenkomst.

Bekijk op kaart

Activiteiten

Toe aan een leuke break? Doe mee aan de barista workshop, volg een yogales of ga de frisse buitenlucht in tijdens een bootcampsessie. Daarnaast bevindt dit kantoorgebouw zich in hartje Den Haag: ideaal om gezellig na afloop te dineren of een ontspannende wandeling te maken.

2 reviews en 2 beoordelingen 5 / 5

Service
5 / 5
Sfeer
5 / 5
Catering
5 / 5

Schrijf een review!

Ruimtes

Kies uit één van de veertien ruimtes voor jouw evenement, vergadering of borrel.

Openingstijden & dagdelen

Deze locatie is dagelijks geopend van 08.00 tot 21:00 uur. Wil je een borrel of feest organiseren? Overleg met de locatiehouder de verschillende mogelijkheden.

  • Ruimtes Meetingrooms (max. 4 pers)

    Meetingrooms (max. 4 pers)

    Deze locatie beschikt over vier soortgelijke ruimtes, deze zijn ingedeeld voor maximaal 4 personen. Het zijn rustige en lichte ruimtes met LED-TV en laptop aansluiting.

    Capaciteit: 1-4 personen

  • Ruimtes Meetingroom 5 (35 - 100 pers)

    Meetingroom 5 (35 - 100 pers)

    De opstelling voor deze ruimte is flexibel en de ruimte beschikt over scherm en whiteboard.

    Capaciteit: 35-100 personen

  • Ruimtes Meetingroom 6 (max. 10 pers)

    Meetingroom 6 (max. 10 pers)

    Flexibel in te delen voor maximaal 10 personen en beschikt over TV-scherm en whiteboard.

    Capaciteit: 1-10 personen

  • Ruimtes Meetingroom 8 (max. 8 pers)

    Meetingroom 8 (max. 8 pers)

    Carré opstelling voor maximaal 8 personen en beschikt over TV-scherm en whiteboard.

    Capaciteit: 1-8 personen

  • Ruimtes Meetingroom 10 (max. 18 pers)

    Meetingroom 10 (max. 18 pers)

    Boardroom en beschikt over TV-scherm en whiteboard.

    Capaciteit: 1-18 personen

  • Ruimtes Style room 11 (max. 12 pers)

    Style room 11 (max. 12 pers)

    Geschikt voor maximaal 12 personen en beschikt over TV-scherm.

    Capaciteit: 1-12 personen

  • Ruimtes Style room 12 (max. 20 pers)

    Style room 12 (max. 20 pers)

    Geschikt voor maximaal 20 personen en beschikt over TV-scherm.

    Capaciteit: 1-20 personen

  • Ruimtes Style room 13 (max. 20 pers)

    Style room 13 (max. 20 pers)

    Geschikt voor maximaal 12 personen en beschikt over TV-scherm.

    Capaciteit: 1-12 personen

  • Ruimtes Style room 14 (max. 10 pers)

    Style room 14 (max. 10 pers)

    Geschikt voor maximaal 10 personen en beschikt over TV-scherm.

    Capaciteit: 1-10 personen

  • Ruimtes The Loft Left (max. 150 pers)

    The Loft Left (max. 150 pers)

    The Loft Left is een open evenement ruimte op de vierde verdieping, met veel natuurlijk licht en ingericht voor maximaal 150 personen.

    Capaciteit: 1-150 personen

Hapjes & drankjes

Boek je deze locatie via een arrangement? Dan zitten daar verschillende hapjes en drankjes bij inbegrepen. Voor losse zaalhuur kun je hier bijvoorbeeld een lunch of snacks kiezen. Heb je speciale wensen? Geef ze aan onder het kopje 'Bijzonderheden' tijdens het afronden van je reservering.

  • Koffie & thee (dagdeel)

    Onbeperkt Unlimited Bocca koffie, Mr. Jones thee, Marie-Stella-Maris mineraalwater, chocolade, koekjes, mints, diverse softdrinks en sapjes.

    €14,75 p.p.

  • Koffie & thee (gehele dag)

    Onbeperkt Unlimited Bocca koffie, Mr. Jones thee, Marie-Stella-Maris mineraalwater, chocolade, koekjes, mints, diverse softdrinks en sapjes.

    €18,75 p.p.

  • Ontbijt

    Croissants, mini-broodjes, boter, fairtrade jam en jus d'orange.

    €5,50 p.p.

  • Lunch

    Een assortiment van sandwiches en wraps, jus d'orange, melk, fruit, soep of een snack

    €14,00 p.p.

  • Powersnack

    €3,95 p.p.

  • Diner

    Vraag naar de vele mogelijkheden. De prijs is een vanaf-prijs.

    €19,50 p.p.

Faciliteiten

Op deze locatie is het gebruik van Wifi inclusief.

  • Flipover (dagdeel)

    €15,00 per dagdeel

  • Flipover (gehele dag)

    €30,00 per dagdeel

  • Microfoon

    €50,00 p.s.

  • Laptop (dagdeel)

    €100,00 p.s.

  • Laptop (gehele dag)

    €150,00 p.s.

  • LED-TV or LCD-screen met laptop

    Prijs op aanvraag.

    Op aanvraag

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Ligging & kaart

Deze Haagse locatie is goed bereikbaar via meerdere uitvalswegen, centraal gelegen aan het einde van de Utrechtsebaan (A12) en de A44. Er is een eigen parkeergarage, dus de auto kan gemakkelijk geparkeerd worden. Kom je met het openbaar vervoer? Vanaf Centraal Station is het maar 8 minuten lopen naar dit kantoorgebouw. 

Ook wat voor jou?

Gesloten

Nieuw? Meld je aan

Het duurt slechts 1 minuutje en je kunt van alle gemakken van de site gebruik maken!

Login met je Inspiratie op Locatie account

Gesloten

Wachtwoord vergeten?

Annuleren