Vergaderen met Panoramisch Uitzicht

Luxe en inspirerende vergaderruimtes in Den Haag! 0 / 5 (0 )

  • Vergadering, Brainstorm, Training, Presentatie, Plenair, Borrel & Ontvangst, Private Dining, Teambuilding, Congres, Feest
  • Den Haag, Zuid Holland
  • 8 ruimtes
  • 2 - 250 personen
  • €€€
  • Vlakbij snelweg, Betaald parkeren, OV halte op loopafstand, Oplaadpunt(en) elektrische auto
  • Zakelijk, Design/Modern, Eigentijds
  • WIFI, Internet, Beamer, Scherm of projectiewand, Laptop, LCD/TV scherm, Geluidsversterking, Microfoon, Airco, Live streaming

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

De centrale ligging in het hart van de stad, het doordachte interieur en de dynamische omgeving maakt deze toplocatie in hartje Den Haag tot de ideale plek voor een vergadering, workshop, brainstorm, training, lezing of netwerkbijeenkomst. Met een zakelijke en luxe uitstraling en voorzien van topservice kun je hier een vergadering van niveau neerzetten. Voeg daar het prachtige panoramische uitzicht en een heerlijk dakterras voor in de zomer aan toe en je zakelijke bijeenkomst is gegarandeerd compleet! 

Mogelijkheden

Je kunt hier vanaf 2 tot aan maximaal 250 personen terecht. De acht verschillende vergaderruimtes zorgen ervoor dat je aangenaam en op luxe wijze kunt vergaderen. Er is hier meer dan 1000 m² beschikbaar, dus je kunt echt alle kanten op met je bijeenkomst. Organiseer bijvoorbeeld eenvoudig een hele dag intensief werken met break-out sessies of een creatieve brainstorm met een vergaderbreak aan de koffiebar. Of discussieer in informele setting op het zonnige dakterras met uitzicht op de skyline van Den Haag.

Alle ruimtes liggen op de derde of vierde verdieping. Zo ben je verzekerd van een fijne en lichte omgeving en ben je bovendien voorzien van alle gemakken; inclusief moderne zakelijke faciliteiten. Alle zalen zijn voorzien van veel daglicht, verwarming, airconditioning, maar ook de ramen kunnen worden opengemaakt. 

Het is hier mogelijk om de locatie exclusief af te huren, alleen voor jouw groep dus! Verder kan er ook gebruik worden gemaakt van de keuken, en is het verzorgen van eigen catering een optie.

Bekijk op kaart

Activiteiten

Naast vergaderen, workshops, brainstorms, creatieve input, een training, lezing of netwerken kun je hier ook ter ontspanning een vergaderbreak inlassen. Doe mee aan een wijnproeverij of schilderworkshop, of versterk de band met je collega’s door aan teambuilding te doen. 

Schrijf een review!

Ruimtes

Met de 8 verschillende ruimtes die deze vergaderlocatie biedt, kun je elke gewenste setting kiezen voor je bijeenkomst! Boek een ruimte in combinatie met een arrangement en geniet van de top service van deze locatie. De zalen worden vanaf een bepaald aantal personen met arrangementen aangeboden. Onder een X aantal personen wordt alles los met zaalhuur berekend.

Openingstijden & dagdelen

Deze vergaderlocatie is maandag tot en met vrijdag van 09:00 uur tot 17:00 uur geopend, overige dagen en tijden zijn in overleg en tegen een meerprijs mogelijk.

  • Ruimtes De Majesteit (met dakterras)

    De Majesteit (met dakterras)

    Staande opstelling: max. 250 personen | Vergaderopstelling: max. 60 personen | Theateropstelling: max. 200 personen

    Capaciteit: 2-250 personen

  • Ruimtes De Ode

    De Ode

    Staande opstelling: max. 150 personen | Vergaderopstelling: max. 40 personen | Theateropstelling: max. 100 personen

    Capaciteit: 2-150 personen

  • Ruimtes Herakles

    Herakles

    Staande opstelling: max. 40 personen | Vergaderopstelling: max. 34 personen | Theateropstelling: max. 80 personen

    Capaciteit: 2-80 personen

  • Ruimtes Metamorfoze

    Metamorfoze

    Staande opstelling: max. 25 personen | Vergaderopstelling: max. 28 personen | Theateropstelling: max. 50 personen

    Capaciteit: 2-50 personen

  • Ruimtes Eline Vere (met dakterras)

    Eline Vere (met dakterras)

    Staande opstelling: max. 20 personen | Vergaderopstelling: max. 16 personen | Theateropstelling: max. 18 personen

    Capaciteit: 2-20 personen

  • Ruimtes Fidessa (boardroom)

    Fidessa (boardroom)

    Vergaderopstelling: max. 10 personen

    Capaciteit: 2-10 personen

  • Ruimtes Psyche

    Psyche

    Vergaderopstelling: max. 10 personen

    Capaciteit: 2-10 personen

  • Ruimtes Extaze (boardroom)

    Extaze (boardroom)

    Vergaderopstelling: max. 10 personen

    Capaciteit: 2-10 personen

Arrangementen

 

4-uurs arrangement zonder lunch of borrel

€41,00 p.p.


Zaalhuur | Koffie, thee en water | Koekjes | Beamer met projectiescherm | Flip-over | Snack



4-uurs arrangement

€55,00 p.p.


Zaalhuur | Koffie, thee en water | Koekjes | Beamer met projectiescherm | Flip-over | Snack | Lunch of Borrel



8-uurs arrangement (zonder lunch)

€50,00 p.p.


Koffie | thee | water | koekjes | beamer met projectiescherm | flip-over | snack (ZONDER Lunch)



8-uurs arrangement + lunch of borrel

€69,00 p.p.


Zaalhuur | Koffie, thee en water | Koekjes | Beamer met projectiescherm | Flip-over | Snack | Lunch of Borrel



8-uurs arrangement + lunch en borrel

€83,00 p.p.


Koffie | thee | water | koekjes, beamer met projectiescherm | flip-over | snack | lunch en borrel



Hapjes & drankjes

Deze locatie heeft een inhouse cateraar wat betekent dat ze zo goed als alles snel kunnen aanbieden. Daarbij denken ze graag mee en kunnen ze snel schakelen. Zie onderstaand een aantal standaard suggesties die ze aanbieden. Vraag gerust naar de mogelijkheden.

  • Koffie-arrangement (hele dag)

    Onbeperkt koffie, thee, fruitwater en koekjes voor 8 uur

    €13,00 p.p.

  • Ontbijt

    Croissaint | Jam | Boter | Yoghurt | Cruesli | Jus d'Orange

    €12,50 p.p.

  • Lunch

    Luxe broodjes lunch, geserveerd met appelsap en jus d'orange.

    €15,00 p.p.

  • Diner

    Buffet. Keuze uit: Italiaans, mediterraans of Indisch.

    €28,00 p.p.

  • Vergaderbreak

    keuze uit zoet, hartig of gezond (bv muffins, mueslibars of fruit)

    €4,25 p.p.

  • Borrelarrangement (1 uur)

    1 uur onbeperkt bier, wijn, fris, nootjes en olijven.

    €13,50 p.p.

  • Borrelarrangement (3 uur)

    3 uur onbeperkt bier, wijn, fris, nootjes en olijven

    €21,50 p.p.

  • Borrelarrangement (2 uur)

    2 uur onbeperkt bier, wijn, fris, nootjes en olijven

    €18,50 p.p.

Faciliteiten

Gebruik van wifi is inclusief bij je reservering.

  • Flip-over

    €18,50 p.s.

  • Beamer met scherm

    €30,00 p.s.

  • TV scherm

    €30,00 p.s.

  • Geluidset met handmicrofoon

    €75,00 p.s.

  • Laptop

    €25,00 p.s.

  • Meeting Owl (halve dag)

    €95,00 p.s.

  • Meeting Owl (hele dag)

    €195,00 p.s.

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Ligging & kaart

Deze vergaderlocatie in Den Haag ligt op een paar minuten fietsen van het station, om de hoek bij de Denneweg en op een steenworp afstand van het Binnenhof, Paleis Noordeinde en het Malieveld. Je kunt er zowel met de auto als het openbaar vervoer makkelijk komen. Parkeren in een parkeergarage in de buurt is mogelijk.

Ook wat voor jou?

Gesloten

Nieuw? Meld je aan

Het duurt slechts 1 minuutje en je kunt van alle gemakken van de site gebruik maken!

Login met je Inspiratie op Locatie account

Gesloten

Wachtwoord vergeten?

Annuleren