Duurzaam Hotel in Park Heuvelrug

Vergaderen op een duurzame en GreenKey gold gecertificeerde locatie 0 / 5 (0 )

  • Vergadering, Brainstorm, Training, Presentatie, Plenair, Borrel & Ontvangst, Teambuilding, Coaching, 1 op 1, Meerdaagse met Overnachting, Feest
  • Driebergen-Rijsenburg, Utrecht
  • 14 ruimtes
  • 1 - 80 personen
  • €€€
  • 70 slaapkamers
  • Vlakbij snelweg, Gratis parkeren, OV halte op loopafstand, Oplaadpunt(en) elektrische auto
  • Zakelijk, Design/Modern, Huiselijk
  • WIFI, Internet, Beamer, Scherm of projectiewand, Geluidsversterking, Microfoon, Airco

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Midden in Natoniaal Park de Utrechtse Heuvelrug ligt dit unieke en duurzame hotel waar je veel vergadermogelijkheden hebt. Een centraal gelegen hide-away in de prachtige natuur met een elegante, warme en huiselijke sfeer. Het hotel is niet alleen duurzaam, maar ook Greenkey Gold gecertificeerd. Ontdek de schoonheid van deze groene en inspirerende plek en wordt verwend door de gastvrije service. De medewerkers van dit bijzondere hotel vinden persoonlijke aandacht óntzettend belangrijk en staan daarom ook altijd klaar om samen met jou de bijeenkomst naar het volgende niveau te tillen.

Mogelijkheden

De locatieover beschikt over 13 bijzondere en inspirerende vergaderzalen en een vergaderchalet, variërend in afmeting van 22 tot 180 m2. De zalen bieden plaats aan groepen van 2 tot 200 personen en zijn flexibel aan te passen op de groepsgrootte. Alle vergaderzalen zijn voorzien van daglicht en geven een extra boost energie! Vanuit de zalen kijk je uit op het groen en zij beschikken bijna allemaal over een privé terras. Ideaal om bij mooi weer in kleine sub-sessies te werken of een frisse neus te halen. Er is bijna niks onmogelijk dankzij de vele ruimtes. Ook is het mogelijk om activiteiten te boeken om jouw bijeenkomst nét even iets extra's te geven. 

Overnachten

De locatie is een duurzaam hotel en daarom is het ook mogelijk om te overnachten. Ideaal als je een meerdaagse bijeenkomst, een zakelijk uitje of een werkweek(end) wilt organiseren. Het hotel heeft 65 hotelkamers en 5 bungalows met in totaal 79 bedden. 

Feesten, trouwerijen en events

Iets te vieren? Of gewoon reden voor een feestje? Deze locatie host al jaren de leukste bijeenkomsten. Een personeelsfeest, klassiek diner of dansfeest met DJ? Ze staan graag voor je klaar om er een onvergetelijk evenement van te maken. Ze verzorgen alles tot in de puntjes, van accommodatie tot catering.

 

Bekijk op kaart

Schrijf een review!

Ruimtes

De ruimtes zijn allemaal voorzien van standaard faciliteiten zoals WiFi, een beamer, airco, een Flip-over en stiften. Er zijn ook andere faciliteiten mogelijk op aanvraag.

Openingstijden & dagdelen

Het hotel is 24/7 geopend.

  • Zaal tot 20 personen

    Vergaderopstelling: max 9 personen.
    Theateropstelling:max 20 personen.

    Capaciteit: 1-20 personen

  • Zaal tot 80 personen

    Vergaderopstelling: max 25 personen.

    Theateropstelling: max 80 personen.

    Capaciteit: 1-80 personen

  • Ruimte Chalet

    Vergaderopstelling: max 10 personen.

    Capaciteit: 1-10 personen

  • Ruimte Basement

    Vergaderopstelling: max 25 personen.

    Theatheropstelling: max 60 personen.

    Capaciteit: 1-60 personen

Arrangementen

 

4-uurs arrangement

€54,00 p.p.


Iets lekkers bij ontvangst, drankjes uit de minibar van de zaal, de gehele dag koffie en thee faciliteiten, ochtend break en een broodjeslunch.



8-uurs arrangement

€69,00 p.p.


Iets lekkers bij ontvangst, drankjes uit de minibar van de zaal, de gehele dag koffie en thee faciliteiten, ochtend break, een broodjeslunch en een middag break.



12-uurs arrangement

€97,00 p.p.


Iets lekkers bij ontvangst, drankjes uit de minibar van de zaal, de gehele dag koffie en thee faciliteiten, ochtend break, een broodjeslunch, een middag break en een keuze 3-gangen diner.



Hapjes & drankjes

  • Koffie-arrangement

    Onbeperkt koffie, thee, water en koekjes in de lounge.

    €18,50 p.p.

  • Ontbijt

    Ontbijtbuffet.

    €16,50 p.p.

  • Lunch

    Wisselende belegde broodjes/wraps, kleine salade, huisgemaakte soep, verse sap, zoete bite en melk.

    €26,50 p.p.

  • Diner

    Wisselend 3-gangen keuzediner.

    €34,00 p.p.

  • Vergaderbreak

    Diverse mogelijkheden voor warme en koude hapjes, zowel zoet als hartig.

    €5,00 p.p.

  • Borrelhapjes

    Diverse mogelijkheden voor warme en koude borrelgarnituur.

    €2,50 p.p.

Extra's

  • E-steppen

    Huur een step met een elektromotor waarmee op de openbare weg gereden mag worden om de omgeving te ontdekken.

    Op aanvraag

  • Tai Chi

    Chinese bewegingsleer: bewegingen om energie te verhogen en stress te verminderen.

    Op aanvraag

  • Schapen drijven

    Op aanvraag

  • Mountainbike clinic

    Op aanvraag

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Ligging & kaart

De locatie is goed bereikbaar met de auto en het OV. De A12 is namelijk vlakbij en de bushalte is twee minuten lopen vanaf het hotel. Je kunt gratis parkeren op het eigen terrein van de locatie en er zijn ook vier oplaadpunten voor elektrische auto's.

Midden in het prachtige Nationale Park de Utrechtse Heuvelrug.

Ook wat voor jou?

Gesloten

Nieuw? Meld je aan

Het duurt slechts 1 minuutje en je kunt van alle gemakken van de site gebruik maken!

Login met je Inspiratie op Locatie account

Gesloten

Wachtwoord vergeten?

Annuleren