Cultuur- en Congrescentrum Omringd door Groen

Vergader in het midden van Nederland op dit bijzondere landgoed in Driebergen-Zeist 5 / 5 (1 )

  • Vergadering, Brainstorm, Training, Presentatie, Plenair, Borrel & Ontvangst, Private Dining, Teambuilding, Congres
  • Driebergen, Utrecht
  • 11 ruimtes
  • 2 - 300 personen
  • €€€
  • Vlakbij snelweg, Betaald parkeren, Treinstation op loopafstand, OV halte op loopafstand, Oplaadpunt(en) elektrische auto
  • Zakelijk, Eigentijds, Landelijk
  • WIFI, Internet, Scherm of projectiewand, LCD/TV scherm, Geluidsversterking, Microfoon

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Deze imponerend grote vergaderlocatie huist op een prachtig landgoed in het midden van Nederland. Niet alleen is deze congreslocatie dankzij de vele zalen en mogelijkheden ontzettend praktisch, ook staat de locatie bekend als koploper in duurzaamheid. Zo werkt de locatie al meer dan twintig jaar vanuit de Triple P-gedachte: People, Planet en Profit. Bijzonder detail: het landgoed is nog van vóór 1850 en is ontstaan door de samenvoeging van twee bekende landgoederen.

Mogelijkheden

Deze vergaderlocatie staat bekend om z'n enorme diversiteit aan zalen. Zo leent de congreszaal zich voor groepen tot maar liefst 300 personen en biedt het ook nog eens een fenomenaal uitzicht over het landgoed. Handig, want de zaal is goed te combineren met de foyer en omliggende subzalen. In de tuinzalen, de hergebruikte barakken die destijds bij de Deltawerken op Neeltje Jans werden gebruikt en naast het hertenkamp liggen, kun je terecht met 80 personen. Het natuurlijke daglicht maakt een vergadering op deze locatie tot een fijne beleving.

Bekijk op kaart

Activiteiten

Een ontspannende wandeling over het landgoed, een bijenworkshop of met z'n allen interactief drummen? Een activiteit tussen het vergaderen door of na de sessie werkt zowel ontspannend als versterkend voor de onderlinge banden.

1 reviews en 1 beoordelingen 5 / 5

Service
5 / 5
Sfeer
5 / 5
Catering
5 / 5

Schrijf een review!

Ruimtes

De vergaderlocatie biedt verschillende vergaderzalen met ieder een eigen capaciteit, sfeer en doel. Ook leuk: je kunt op dit landgoed natuurlijk ook buiten de vergadering voorzetten! Tussen de bomen, bij de vijver of op het heerlijke landgoedterras. En wat dacht je van een lekkere biologische BBQ of zomerborrel in de buitenlucht? Alles is mogelijk!

Openingstijden & dagdelen

De vergaderlocatie is iedere dag van 8:00 tot 22:00 uur geopend. Let wel: in de weekenden gelden er vaak andere tarieven.

  • Ruimtes Congreszaal

    Congreszaal

    Deze royale congreszaal heeft een oppervlakte van 275 m2 en kan goed gecombineerd worden met subzalen en de foyer. Let wel: er geldt een speciaal avondtarief ter hoogte van € 750,00.

    Opstelling: 250 personen theater, 50 personen balkon

    *Afhankelijk van de datum waarvoor u reserveert, kunnen de prijzen van de Iona-zaal variëren. De genoemde prijs is een vanaf-prijs.

    Capaciteit: 2-300 personen

  • Ruimtes Ammoniet

    Ammoniet

    Deze ruimte heeft een oppervlakte van 25 m2 en is inclusief een flip-over, whiteboard en schrijfmateriaal.

    Opstelling carre: 8 personen.

    Capaciteit: 2-8 personen

  • Ruimtes Agaat, Chrysocolla, Pyriet en Tourmalijn

    Agaat, Chrysocolla, Pyriet en Tourmalijn

    Deze vergaderruimtes kennen een oppervlakte van 35 m2 en is inclusief een flip-over, whiteboard, spiksplinternieuw LED-scherm en schrijfmateriaal.

    Vergaderopstelling: 16 personen | Theateropstelling: 25 personen.

    Capaciteit: 2-25 personen

  • Ruimtes Opaal, Amethist

    Opaal, Amethist

    Deze vergaderruimtes kennen een oppervlakte van 60 m2 en is inclusief een flip-over, whiteboard, spiksplinternieuw LED-scherm en schrijfmateriaal.

    Vergaderopstelling: 24 personen | Theateropstelling: 40 personen.

    Capaciteit: 2-40 personen

  • Ruimtes Directiekamer

    Directiekamer

    In deze vergaderruimte van 16 m2 kun je met 8 personen vergaderen en is inclusief een flip-over en schrijfmateriaal. Ook zit er een privétoilet bij en kun je rekenen op een weids uitzicht over het landgoed.

    Capaciteit: 2-8 personen

  • Ruimtes Kleine tuinzaal

    Kleine tuinzaal

    Deze vergaderzaal is een hergebruikte barak die destijds gebruikt is bij de Deltawerken op Neeltje Jans. De Kleine Tuinzaal bevindt zich naast het hertenkamp en heeft een eigen terras. De ruimte heeft een oppervlakte van 66 m2 waar met 26 personen vergaderd kan worden en met 40 personen in theateropstelling kan worden gezeten. Er is standaard een flip-over en whiteboard met schrijfmateriaal aanwezig.

    Vergaderopstelling: 26 personen | Theateropstelling: 40 personen

    Capaciteit: 2-40 personen

  • Ruimtes Grote tuinzaal

    Grote tuinzaal

    Deze vergaderzaal is een hergebruikte barak die destijds gebruikt is bij de Deltawerken op Neeltje Jans. De Grote Tuinzaal bevindt zich naast het hertenkamp en heeft een eigen terras. De ruimte heeft een oppervlakte van 130 m2 waar met 40 personen vergaderd kan worden en met 80 personen in theateropstelling kan worden gezeten. Er is standaard een flip-over en whiteboard met schrijfmateriaal aanwezig.

    Vergaderopstelling: 40 personen | Theateropstelling: 80 personen

    Capaciteit: 2-80 personen

Arrangementen

 

4-uurs vergaderarrangement

€39,00 p.p.


- Gebruik van een plenaire vergaderruimte (m.u.v. de congreszaal) met LCD scherm, flip-over en whiteboard inclusief schrijfmaterialen;

  • - Gratis wifi;
  • - Onbeperkt gebruik van fairtrade Pelican Rouge-koffie, diverse theesoorten en 159 bronwater met en zonder bubbel;
  • - Zoete lekkernijen en desserts


  • 8-uurs vergaderarrangement

    €76,00 p.p.


    - Gebruik van een plenaire vergaderruimte (m.u.v. congreszaal) met LCD scherm, flip-over en whiteboard inclusief schrijfmaterialen;

  • - Gratis wifi;
  • - Onbeperkt gebruik van fairtrade Pelican Rouge-koffie, diverse theesoorten en 159 water met en zonder bubbel;
  • - Lunch: Keuze uit drie verschillende vegetarische of veganistische Buddha-bowls, diverse soorten wraps, dagverse vegetarische soep, warme items en handfruit. Zoete lekkernijen en desserts. Diverse toppings zoals meusli, creusli en cashewnoten. Koffie en diverse theesoorten en op ijs staan smaakwaters, vruchtensappen en zuivelsoorten koud.



  • Hapjes & drankjes

    In het vernieuwde restaurant, op het zonovergoten landgoedterras of tussen de bomen op het landgoed. Op deze vergaderlocatie kun je rekenen op ambachtelijk bereide gerechten uit eigen keuken. De koks in de biologische keuken maken gebruik van lokale ingrediënten van het seizoen. Dat betekent: vers, zuiver, zonder kunstmatige geur-, kleur en smaakstoffen, maar ook met respect voor dier en milieu geproduceerd. Het EKO-keurmerk Horeca bewijst dat je eet in een restaurant dat hierin koploper is. Ook fijn: de locatie biedt ook verschillende arrangementen aan waar het eten bij inbegrepen is.

    • Lunchbuffet

      Ons ambachtelijke biologische lunchbuffet bestaat uit: een keuze uit drie verschillende vegetarische of veganistische Buddha-bowls, diverse soorten wraps, dagverse vegetarische soep, warme items en handfruit. Zoete lekkernijen en desserts. Diverse toppings zoals meusli, creusli en cashewnoten. Koffie en diverse theesoorten en op ijs staan smaakwaters, vruchtensappen en zuivelsoorten koud.

      €23,50 p.p.

    • Lunchen & vergaderen (alleen in de zaal te nuttigen)

      Tevens kunnen wij het lunchbuffet aanpassen naar gemakkelijke handzame gerechten en serveren in de vergaderzaal zelf.

      €22,50 p.p.

    • Picknick & High-tea (vanaf 10 personen)

      Picknick met streekgebonden ingrediënten:

      • Divers belegde broodjes met o.a. kazen van onze kaasmaker uit Driebergen en vleeswaren zoals kalfsgebraad, boerenham
      • Avocado komkommer spread met gepofte paprika, Hummus met rucola en radijs
      • Wrapje belegd met groenten-spread, geitenkaas en rauwkost
      • Kleine groene salade
      • Home made granola bar
      • Vers gebakken muffin met honing van onze landgoed imker
      • Handfruitsoorten of bekertje met gesneden vers fruit
      • Halfvolle melk en karnemelk van onze zorgboerderij
      • Flesje Utrechts super sap

      €19,50 p.p.

    • Netwerk diner (vanaf 20 personen)

      6 smakelijke fingerfood gerechtjes, 2 koude gerechten, een shooter met drinksoep, 2 warme gerechtjes en sluiten af met een mix van kaas en zoet. Op tafel brood, olijfolie en tappenade.

      €42,50 p.p.

    • Uitgeserveerd diner, vanaf:

      Onze chef-kok stelt een seizoens-menu samen met biologische en dynamische (streek) producten van het seizoen. Uiteraard zullen wij rekening houden met eventuele dieetwensen.

      • Hoofdgerecht € 23,50 p.p.
      • 2-gangen diner € 34,00 p.p.
      • 3-gangen diner € 39,50 p.p.

      Maak het diner compleet met een wijnarrangement of laat je adviseren:

      • 2-gangen wijnarrangement, inclusief mineraalwater € 10,00
      • 3-gangen wijnarrangement, inclusief mineraalwater € 15,00

      €23,50 p.p.

    • 2-gangen buffetdiner (vanaf 20 personen)

      Heerlijke voor- en hoofdgerechten bereid met de meest verse producten uit de buurt. Denk hierbij aan bijvoorbeeld: knapperige broden met verschillende spreads, huisgemaakte paté en andere charcuterie, warm gerookte zalm, frisse slasoorten, handgesneden frieten met luchtige mayonaise, verschillende bereidingen van groente, geroosterde zeewolf met persillade van tuinkruiden, gegrilde kalfsbavette van Eco Fields en quiche van raapjes.

      €34,00 p.p.

    • 3-gangen buffetdiner (vanaf 20 personen)

      Jouw 2-gangenbuffet uitbreiden naar een van drie gangen? Dat kan, onze koks zorgen voor een heerlijke zoete afsluiter. Een mix van verschillende patisserie, ambachtelijk ijs en fruitsoorten

      €39,50 p.p.

    • BBQ

      Tevens zijn er diverse mogelijkheden om te BBQen, een zomer-, winter en vegetarische BBQ

      €35,00 p.p.

    Extra's

    • Bijenworkshop

      Een bijenworkshop met een imker die interessante parallellen en verschillen deelt.

      Op aanvraag

    • Interactieve drumsessie

      Binnen enkele minuten je compleet ontspannen met een interactieve drumsessie.

      Op aanvraag

    • Teambuildingsactiviteit

      Krijg inzicht in de manier waarop jullie met elkaar samenwerken met een leuke teambuildingsactiviteit.

      Op aanvraag

    De Voordelen

    • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
    • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
    • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
    • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
    • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

    Lees Meer

    Ligging & kaart

    Deze vergaderlocatie vind je in het midden van Nederland en is dus niet alleen prima bereikbaar met de auto, maar ook met het OV. Zo ligt de locatie pal naast NS station Driebergen-Zeist en aan de A12 en kunt parkeren in Q-Park P+R Driebergen-Zeist, direct naast Landgoed de Reehorst. Er zijn tevens oplaadpunten aanwezig voor elektrische auto’s.

    Een super centrale vergaderlocatie in Midden-Nederland, pal naast NS station Driebergen-Zeist en aan de A12.

    Ook wat voor jou?

    Gesloten

    Nieuw? Meld je aan

    Het duurt slechts 1 minuutje en je kunt van alle gemakken van de site gebruik maken!

    Login met je Inspiratie op Locatie account

    Gesloten

    Wachtwoord vergeten?

    Annuleren