Koninklijk Landgoed in hartje Drenthe
Luxe vergaderen en overnachten in het prachtige Exloo
- Vergadering, Brainstorm, Training, Presentatie, Plenair, Borrel & Ontvangst, Teambuilding, Congres, Meerdaagse met Overnachting, Feest
- Exloo, Drenthe
- 4 ruimtes
- 2 - 150 personen
- €
- 51 slaapkamers
- Vlakbij snelweg, Gratis parkeren
- Zakelijk, Klassiek, Luxury
- WIFI, Internet, Beamer, Scherm of projectiewand, Laptop, Geluidsversterking, Microfoon, Airco
De prachtige ligging, de moderne voorzieningen én een flinke dosis gastvrijheid maken dit hotel tot een toplocatie! De adembenemende natuur van de Drentse Hondsrug zorgt ervoor dat je echt even uit het dagelijkse leven ontsnapt. Het statige pand straalt één en al koninklijke allure uit en geeft jouw bijeenkomst een chique touch. Dit wordt nog eens versterkt door de elegante kroonluchters, hoogpolige tapijten en kleurrijke fauteuils. Het culinaire á la carte restaurant en het beauty wellness center maken dit luxe hotel compleet!
Mogelijkheden
Deze locatie is coronaproof en voldoet aan de 1.5 meter afstand voorwaarden.
De capaciteit aan de locatie is aangepast i.v.m. de coronamaatregelen.
Er zijn vier uitgebreide vergaderruimtes aanwezig die allemaal strak en zakelijk zijn ingericht. Elke ruimte is voorzien van een prettig daglicht, airconditioning en geïntegreerde moderne vergaderapparatuur. De kleinste vergaderzaal is geschikt voor maximaal 22 personen. In de grootste ruimte kunnen 150 personen terecht.
Overnachten
De overweldigende luxe vind je ook terug in de 51 koninklijke slaapkamers van het landgoed. Je hebt de keuze uit 49 deluxe kamers en 2 luxe suites. Elke kamer is voorzien van een groot tweepersoonsbed, een mooie badkamer en een tv.
Activiteiten
De ruime opzet van het luxe hotel zorgt ervoor dat de locatie geschikt is voor bijna elke bijeenkomst! Zo behoren recepties, presentaties, vergaderingen, brainstormsessies, trainingen en congressen allemaal tot de mogelijkheden. Daarnaast kan je na een lange dag helemaal tot rust komen in het wellness center of tijdens een wandeling over het omvangrijke landgoed.
Ruimtes
Het luxe hotel telt vier verschillende ruimtes. In overleg met de locatie kan jij kiezen welke ruimte het beste bij jouw bijeenkomst past. Daarnaast is het ook mogelijk de ruimtes los te huren. De locatie denkt hierover graag met je mee.
Openingstijden & dagdelen
Het hotel is 24 uur per dag, zeven dagen per week geopend.
-
Het Hotel
Het hotel heeft 4 verschillende zalen. Elke ruimte is in te delen in meerdere opstellingen. Denk hierbij onder andere aan de u-vom, een cabaret opstelling of een receptie.
Capaciteit: 2-150 personen
Arrangementen
4-uurs vergaderarrangement
€22,50 p.p.
Het arrangement bestaat uit:
- - Ontvangst met koffie of thee en lekkernijen
- - Gebruik van de plenaire zaal, opstelling naar keuze
- - Gebruik van één flip-over met stiften en papier
- - Onbeperkt koffie en thee in de plenaire zaal
- - IJswater & meeting mints in de zaal
- - Schrijfmateriaal en papier in de zaal
- - Assortiment frisdrank in de plenaire zaal op basis van nacalculatie
8-uurs vergaderarrangement
€45,00 p.p.
Het arrangement bestaat uit:
- - Ontvangst met koffie of thee en lekkernijen
- - Gebruik van de plenaire zaal, opstelling naar keuze
- - Gebruik van één flip-over met stiften en papier
- - Onbeperkt koffie en thee in de plenaire zaal
- - IJswater & meeting mints in de zaal
- - Schrijfmateriaal en papier in de zaal
- - Assortiment frisdrank in de plenaire zaal op basis van nacalculatie
- - Eén luxe broodjeslunch of lunchbuffet
- - Afsluitende borrelgarnituur in de bar na afloop van de bijeenkomst
12-uurs vergaderarrangement
€77,00 p.p.
Het arrangement bestaat uit:
- - Ontvangst met koffie of thee en lekkernijen
- - Gebruik van de plenaire zaal, opstelling naar keuze
- - Gebruik van één flip-over met stiften en papier
- - Onbeperkt koffie en thee in de plenaire zaal
- - IJswater & meeting mints in de zaal
- - Schrijfmateriaal en papier in de zaal
- - Assortiment frisdrank in de plenaire zaal op basis van nacalculatie
- - Eén luxe broodjeslunch of lunchbuffet
- - Eén 3-gangendiner
24-uurs vergaderarrangement
€155,00 p.p.
Het arrangement bestaat uit:
- - Ontvangst met koffie of thee en lekkernijen
- - Gebruik van de plenaire zaal, opstelling naar keuze
- - Gebruik van één flip-over met stiften en papier
- - Onbeperkt koffie en thee in de plenaire zaal
- - IJswater & meeting mints in de zaal
- - Schrijfmateriaal en papier in de zaal
- - Assortiment frisdrank in de plenaire zaal op basis van nacalculatie
- - Eén luxe broodjeslunch of lunchbuffet
- - Eén 3-gangendiner
- - Eén hotelovernachting inclusief ontbijtbuffet
32-uurs vergaderarrangement
€195,00 p.p.
Het arrangement bestaat uit:
- - Ontvangst met koffie of thee en lekkernijen
- - Gebruik van de plenaire zaal, opstelling naar keuze
- - Gebruik van één flip-over met stiften en papier
- - Onbeperkt koffie en thee in de plenaire zaal
- - IJswater & meeting mints in de zaal
- - Schrijfmateriaal en papier in de zaal
- - Assortiment frisdrank in de plenaire zaal op basis van nacalculatie
- - Twee dagen luxe broodjeslunch of lunchbuffet
- - Eén 3-gangendiner
- - Eén hotelovernachting inclusief ontbijtbuffet
48-uurs vergaderarrangement
€295,00 p.p.
Het arrangement bestaat uit:
- - Ontvangst met koffie of thee en lekkernijen
- - Gebruik van de plenaire zaal, opstelling naar keuze
- - Gebruik van één flip-over met stiften en papier
- - Onbeperkt koffie en thee in de plenaire zaal
- - IJswater & meeting mints in de zaal
- - Schrijfmateriaal en papier in de zaal
- - Assortiment frisdrank in de plenaire zaal op basis van nacalculatie
- - Twee dagen luxe broodjeslunch of lunchbuffet
- - Twee 3-gangendiners
- - Twee hotelovernachtingen inclusief ontbijtbuffet
56-uurs vergaderarrangement
€330,00 p.p.
Het arrangement bestaat uit:
- - Ontvangst met koffie of thee en lekkernijen
- - Gebruik van de plenaire zaal, opstelling naar keuze
- - Gebruik van één flip-over met stiften en papier
- - Onbeperkt koffie en thee in de plenaire zaal
- - IJswater & meeting mints in de zaal
- - Schrijfmateriaal en papier in de zaal
- - Assortiment frisdrank in de plenaire zaal op basis van nacalculatie
- - Drie dagen luxe broodjeslunch of lunchbuffet
- - Twee 3-gangendiners
- - Twee hotelovernachtingen inclusief ontbijtbuffet
Hapjes & drankjes
Bij de arrangementen zitten meerdere hapjes en drankjes inbegrepen. Het is ook mogelijk op de locatie te genieten van een high tea.
-
Brunch
De brunch bestaat onder andere uit:
- Paddenstoelenbouillon met kruiden óf courgettecrèmesoep
- Bakkersmand met verschillende soorten brood
- Diverse gesneden vleeswaren en kaassoorten
- Honing, zoetwaren en verschillende soorten jam
- Selectie van ruim belegde sandwiches
- Roerei met zalm en bosui
- Gestoomde kabeljauw met fettuchinipasta en een witte wijnsaus
- Medaillons van varkensoester met een Provençaalse ratatouille en rozemarijnsaus
- Selectie van room- en sorbetijs
- Fruitsalade, kwark en boerenyoghurt
- Onbeperkt koffie, thee, melk, karnemelk en jus d’orange
Op aanvraag
-
Lunch
Er zijn meerdere lunchmogelijkheden. De comfort lunch bestaat uit een heerlijke huisgemaakte soep van het seizoen, diverse luxe belegde sandwiches en koffie, thee en (karne)melk.
Het is mogelijk de lunch uit te breiden naar een Royale en een Excellent variant.
Op aanvraag
-
High Tea
De high tea bestaat uit:
- Ontvangst met een glas Prosecco
- Diverse soorten gebak, petit fours, bonbons, koekjes en lekkernijen
- Scones met aardbeienjam en slagroom
- Assortiment van luxe minisandwiches
- Drentse koeken
- Selectie van quiches
- Croque monsieur van tomaat, kaas, pesto en chorizo
- Onbeperkt thee, koffie en vruchtensappen
Op aanvraag
-
Buffet
Het comfort buffet bestaat onder andere uit een heldere paddenstoelensoep met kruiden, stokbrood met kruidenboter en diverse tapenades, salades, runderstoofpot en geroosterde groenten van het seizoen.
Naast het comfort buffet heb je ook de keuze uit een royale, excellent en superior buffet.
Op aanvraag
-
Diner
Het comfort diner bestaat uit een drie gangen menu, onbeperkt tafelwater en als afsluiter een kopje koffie of thee.
Je hebt ook de keuze uit een royale of excellent diner.
Op aanvraag
Faciliteiten
Tijdens het vergaderen kun je gebruik maken van de geïntegreerde technische voorzieningen.
-
Podium
Per blok 200 x 100 cm
Op aanvraag
-
Flipover
Op aanvraag
-
Scherm
Op aanvraag
-
Whiteboard
Op aanvraag
-
Katheder
Op aanvraag
-
Extra Beamer
Op aanvraag
-
Laptop
Op aanvraag
-
Microfoon
Op aanvraag
-
Geluidsset
Op aanvraag
Extra's
-
Teambuilding
Versterk de teamspirit met een activiteit! De locatie biedt tal van inspirerende mogelijkheden die daar aan kunnen bijdragen.
De prijs is op aanvraag.
Op aanvraag
-
Golfen
Voor de ervaren golfers ligt er in de directe omgeving van de locatie een prachtig golfpark. Wanneer je niet regelmatig op de golfbaan te vinden bent, kan je ook kiezen voor een middagje midgetgolfen!
De prijs is een vanaf prijs.
€3,50 p.p.
-
Fietsverhuur
€10,00 p.p.
Ligging & kaart
Het landgoed ligt in Exloo, iets boven Emmen. Vanaf verschillende A- en N-wegen is de locatie goed te bereiken en op het terrein zijn voldoende gratis parkeerplaatsen aanwezig. Wanneer je met het openbaar vervoer reist, kan je van treinstation Emmen met de bus naar Exloo. Vanaf hier is het nog wel een half uur lopen naar de locatie.