Koninklijk Landgoed in hartje Drenthe

Luxe vergaderen en overnachten in het prachtige Exloo 0 / 5 (0 )

  • Vergadering, Brainstorm, Training, Presentatie, Plenair, Borrel & Ontvangst, Teambuilding, Congres, Meerdaagse met Overnachting, Feest
  • Exloo, Drenthe
  • 4 ruimtes
  • 2 - 150 personen
  • 51 slaapkamers
  • Vlakbij snelweg, Gratis parkeren
  • Zakelijk, Klassiek, Luxury
  • WIFI, Internet, Beamer, Scherm of projectiewand, Laptop, Geluidsversterking, Microfoon, Airco

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

De prachtige ligging, de moderne voorzieningen én een flinke dosis gastvrijheid maken dit hotel tot een toplocatie! De adembenemende natuur van de Drentse Hondsrug zorgt ervoor dat je echt even uit het dagelijkse leven ontsnapt. Het statige pand straalt één en al koninklijke allure uit en geeft jouw bijeenkomst een chique touch. Dit wordt nog eens versterkt door de elegante kroonluchters, hoogpolige tapijten en kleurrijke fauteuils. Het culinaire á la carte restaurant en het beauty wellness center maken dit luxe hotel compleet! 

Mogelijkheden

Deze locatie is coronaproof en voldoet aan de 1.5 meter afstand voorwaarden.
De capaciteit aan de locatie is aangepast i.v.m. de coronamaatregelen. 

Er zijn vier uitgebreide vergaderruimtes aanwezig die allemaal strak en zakelijk zijn ingericht. Elke ruimte is voorzien van een prettig daglicht, airconditioning en geïntegreerde moderne vergaderapparatuur. De kleinste vergaderzaal is geschikt voor maximaal 22 personen. In de grootste ruimte kunnen 150 personen terecht.

 

Overnachten

De overweldigende luxe vind je ook terug in de 51 koninklijke slaapkamers van het landgoed. Je hebt de keuze uit 49 deluxe kamers en 2 luxe suites. Elke kamer is voorzien van een groot tweepersoonsbed, een mooie badkamer en een tv. 

Bekijk op kaart

Activiteiten

De ruime opzet van het luxe hotel zorgt ervoor dat de locatie geschikt is voor bijna elke bijeenkomst! Zo behoren recepties, presentaties, vergaderingen, brainstormsessies, trainingen en congressen allemaal tot de mogelijkheden. Daarnaast kan je na een lange dag helemaal tot rust komen in het wellness center of tijdens een wandeling over het omvangrijke landgoed.

Schrijf een review!

Ruimtes

Het luxe hotel telt vier verschillende ruimtes. In overleg met de locatie kan jij kiezen welke ruimte het beste bij jouw bijeenkomst past. Daarnaast is het ook mogelijk de ruimtes los te huren. De locatie denkt hierover graag met je mee.

Openingstijden & dagdelen

Het hotel is 24 uur per dag, zeven dagen per week geopend. 

  • Ruimtes Het Hotel

    Het Hotel

    Het hotel heeft 4 verschillende zalen. Elke ruimte is in te delen in meerdere opstellingen. Denk hierbij onder andere aan de u-vom, een cabaret opstelling of een receptie.

    Capaciteit: 2-150 personen

Arrangementen

 

4-uurs vergaderarrangement

€22,50 p.p.


Het arrangement bestaat uit: 

  • - Ontvangst met koffie of thee en lekkernijen
  • - Gebruik van de plenaire zaal, opstelling naar keuze
  • - Gebruik van één flip-over met stiften en papier
  • - Onbeperkt koffie en thee in de plenaire zaal
  • - IJswater & meeting mints in de zaal
  • - Schrijfmateriaal en papier in de zaal
  • - Assortiment frisdrank in de plenaire zaal op basis van nacalculatie



8-uurs vergaderarrangement

€45,00 p.p.


Het arrangement bestaat uit:

  • - Ontvangst met koffie of thee en lekkernijen
  • - Gebruik van de plenaire zaal, opstelling naar keuze
  • - Gebruik van één flip-over met stiften en papier
  • - Onbeperkt koffie en thee in de plenaire zaal
  • - IJswater & meeting mints in de zaal
  • - Schrijfmateriaal en papier in de zaal
  • - Assortiment frisdrank in de plenaire zaal op basis van nacalculatie
  • - Eén luxe broodjeslunch of lunchbuffet
  • - Afsluitende borrelgarnituur in de bar na afloop van de bijeenkomst



12-uurs vergaderarrangement

€77,00 p.p.


Het arrangement bestaat uit:

  • - Ontvangst met koffie of thee en lekkernijen
  • - Gebruik van de plenaire zaal, opstelling naar keuze
  • - Gebruik van één flip-over met stiften en papier
  • - Onbeperkt koffie en thee in de plenaire zaal
  • - IJswater & meeting mints in de zaal
  • - Schrijfmateriaal en papier in de zaal
  • - Assortiment frisdrank in de plenaire zaal op basis van nacalculatie
  • - Eén luxe broodjeslunch of lunchbuffet
  • - Eén 3-gangendiner



24-uurs vergaderarrangement

€155,00 p.p.


Het arrangement bestaat uit:

  • - Ontvangst met koffie of thee en lekkernijen
  • - Gebruik van de plenaire zaal, opstelling naar keuze
  • - Gebruik van één flip-over met stiften en papier
  • - Onbeperkt koffie en thee in de plenaire zaal
  • - IJswater & meeting mints in de zaal
  • - Schrijfmateriaal en papier in de zaal
  • - Assortiment frisdrank in de plenaire zaal op basis van nacalculatie
  • - Eén luxe broodjeslunch of lunchbuffet
  • - Eén 3-gangendiner
  • - Eén hotelovernachting inclusief ontbijtbuffet



32-uurs vergaderarrangement

€195,00 p.p.


Het arrangement bestaat uit:

  • - Ontvangst met koffie of thee en lekkernijen
  • - Gebruik van de plenaire zaal, opstelling naar keuze
  • - Gebruik van één flip-over met stiften en papier
  • - Onbeperkt koffie en thee in de plenaire zaal
  • - IJswater & meeting mints in de zaal
  • - Schrijfmateriaal en papier in de zaal
  • - Assortiment frisdrank in de plenaire zaal op basis van nacalculatie
  • - Twee dagen luxe broodjeslunch of lunchbuffet
  • - Eén 3-gangendiner
  • - Eén hotelovernachting inclusief ontbijtbuffet



48-uurs vergaderarrangement

€295,00 p.p.


Het arrangement bestaat uit:

  • - Ontvangst met koffie of thee en lekkernijen
  • - Gebruik van de plenaire zaal, opstelling naar keuze
  • - Gebruik van één flip-over met stiften en papier
  • - Onbeperkt koffie en thee in de plenaire zaal
  • - IJswater & meeting mints in de zaal
  • - Schrijfmateriaal en papier in de zaal
  • - Assortiment frisdrank in de plenaire zaal op basis van nacalculatie
  • - Twee dagen luxe broodjeslunch of lunchbuffet
  • - Twee 3-gangendiners
  • - Twee hotelovernachtingen inclusief ontbijtbuffet



56-uurs vergaderarrangement

€330,00 p.p.


Het arrangement bestaat uit:

  • - Ontvangst met koffie of thee en lekkernijen
  • - Gebruik van de plenaire zaal, opstelling naar keuze
  • - Gebruik van één flip-over met stiften en papier
  • - Onbeperkt koffie en thee in de plenaire zaal
  • - IJswater & meeting mints in de zaal
  • - Schrijfmateriaal en papier in de zaal
  • - Assortiment frisdrank in de plenaire zaal op basis van nacalculatie
  • - Drie dagen luxe broodjeslunch of lunchbuffet
  • - Twee 3-gangendiners
  • - Twee hotelovernachtingen inclusief ontbijtbuffet



Hapjes & drankjes

Bij de arrangementen zitten meerdere hapjes en drankjes inbegrepen. Het is ook mogelijk op de locatie te genieten van een high tea.

  • Brunch

    De brunch bestaat onder andere uit:

    • Paddenstoelenbouillon met kruiden óf courgettecrèmesoep
    • Bakkersmand met verschillende soorten brood
    • Diverse gesneden vleeswaren en kaassoorten
    • Honing, zoetwaren en verschillende soorten jam
    • Selectie van ruim belegde sandwiches
    • Roerei met zalm en bosui
    • Gestoomde kabeljauw met fettuchinipasta en een witte wijnsaus
    • Medaillons van varkensoester met een Provençaalse ratatouille en rozemarijnsaus
    • Selectie van room- en sorbetijs
    • Fruitsalade, kwark en boerenyoghurt
    • Onbeperkt koffie, thee, melk, karnemelk en jus d’orange

    Op aanvraag

  • Lunch

    Er zijn meerdere lunchmogelijkheden. De comfort lunch bestaat uit een heerlijke huisgemaakte soep van het seizoen, diverse luxe belegde sandwiches en koffie, thee en (karne)melk. 

    Het is mogelijk de lunch uit te breiden naar een Royale en een Excellent variant. 

    Op aanvraag

  • High Tea

    De high tea bestaat uit: 

    • Ontvangst met een glas Prosecco
    • Diverse soorten gebak, petit fours, bonbons, koekjes en lekkernijen
    • Scones met aardbeienjam en slagroom
    • Assortiment van luxe minisandwiches
    • Drentse koeken
    • Selectie van quiches
    • Croque monsieur van tomaat, kaas, pesto en chorizo
    • Onbeperkt thee, koffie en vruchtensappen

    Op aanvraag

  • Buffet

    Het comfort buffet bestaat onder andere uit een heldere paddenstoelensoep met kruiden, stokbrood met kruidenboter en diverse tapenades, salades, runderstoofpot en geroosterde groenten van het seizoen. 

    Naast het comfort buffet heb je ook de keuze uit een royale, excellent en superior buffet.

    Op aanvraag

  • Diner

    Het comfort diner bestaat uit een drie gangen menu, onbeperkt tafelwater en als afsluiter een kopje koffie of thee. 

    Je hebt ook de keuze uit een royale of excellent diner.

    Op aanvraag

Faciliteiten

Tijdens het vergaderen kun je gebruik maken van de geïntegreerde technische voorzieningen. 

  • Podium

    Per blok 200 x 100 cm

    Op aanvraag

  • Flipover

    Op aanvraag

  • Scherm

    Op aanvraag

  • Whiteboard

    Op aanvraag

  • Katheder

    Op aanvraag

  • Extra Beamer

    Op aanvraag

  • Laptop

    Op aanvraag

  • Microfoon

    Op aanvraag

  • Geluidsset

    Op aanvraag

Extra's

  • Teambuilding

    Versterk de teamspirit met een activiteit! De locatie biedt tal van inspirerende mogelijkheden die daar aan kunnen bijdragen.

    De prijs is op aanvraag. 

    Op aanvraag

  • Golfen

    Voor de ervaren golfers ligt er in de directe omgeving van de locatie een prachtig golfpark. Wanneer je niet regelmatig op de golfbaan te vinden bent, kan je ook kiezen voor een middagje midgetgolfen! 

    De prijs is een vanaf prijs. 

    €3,50 p.p.

  • Fietsverhuur

    €10,00 p.p.

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Ligging & kaart

Het landgoed ligt in Exloo, iets boven Emmen. Vanaf verschillende A- en N-wegen is de locatie goed te bereiken en op het terrein zijn voldoende gratis parkeerplaatsen aanwezig. Wanneer je met het openbaar vervoer reist, kan je van treinstation Emmen met de bus naar Exloo. Vanaf hier is het nog wel een half uur lopen naar de locatie. 

Ook wat voor jou?

Gesloten

Nieuw? Meld je aan

Het duurt slechts 1 minuutje en je kunt van alle gemakken van de site gebruik maken!

Login met je Inspiratie op Locatie account

Gesloten

Wachtwoord vergeten?

Annuleren