Vergaderen in Historisch Familiebedrijf

Geschikt voor vergaderingen, shows, tentoonstellingen of feesten in het oude dorp van Houten 0 / 5 (0 )

  • Vergadering, Brainstorm, Training, Presentatie, Plenair, Borrel & Ontvangst, Congres, Feest
  • Houten, Utrecht
  • 6 ruimtes
  • 2 - 60 personen
  • €€€
  • Vlakbij snelweg, Gratis parkeren, Treinstation op loopafstand, OV halte op loopafstand
  • Eigentijds, Klassiek
  • WIFI, Internet, Beamer, Scherm of projectiewand, Laptop, LCD/TV scherm, Geluidsversterking, Microfoon, Airco, Live streaming

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Deze bijzondere vergaderlocatie draagt een bijzondere geschiedenis van al meer dan 100 jaar met zich mee. Na een brand in 1802 werd de herberg verbouwd, waarna meerdere generaties het pand aanvulden met verschillende vergader- en feestzalen. In deze eeuw zijn nog diverse interne aanpassingen gedaan en straalt het echt de sfeer uit van een familiebedrijf. In de 6 ruimtes kan nu met maximaal 400 personen vergaderd, geborreld of gefeest worden!

Mogelijkheden

Deze locatie is coronaproof en voldoet aan de 1.5 meter afstand voorwaarden.
De capaciteit aan de locatie is aangepast i.v.m. de coronamaatregelen. De maximale capaciteit is 60 personen.

Tijdens je zakelijke bijeenkomst hoeft het je hier aan niets te ontbreken. Naast het gebruik maken van één van de mooie zalen op deze locatie kun je genieten van verschillende lekkernijen. Kies bijvoorbeeld voor een lekkere uitgebreide lunch of een gezellige borrel als afsluiter. Kom op zomerse dagen gezellig tot rust op het sfeervolle terras onder het genot van een hapje en drankje. Wordt het wat frisser? Terrasverwarming is ruimschoots aanwezig!

Bekijk op kaart

Schrijf een review!

Ruimtes

Voor vergaderingen, shows, tentoonstellingen of recepties kan gekozen worden uit 6 ruimtes die per dagdeel worden verhuurd. In deze ruimtes zijn verschillende opstellingen mogelijk. De ruimtes 'Cognac' en 'Champagne' zijn samen te voegen door het verwijderen van de scheidingswand. De zaalhuur van een ruimte geldt uitsluitend in combinatie met afname van een arrangement of catering.

Openingstijden & dagdelen

Deze vergaderlocatie is op werkdagen geopend vanaf 8:30 uur. Boekingen voor afwijkende tijden en weekenden kunnen gedaan worden op aanvraag! De ruimtes zijn te huren per dagdeel. Onder een dagdeel worden de volgende tijden verstaan:

- 's ochtends: van 08.30 uur tot 12.30 uur

- ’s middags: van 13.00 uur tot 17.30 uur

- ’s avonds: van 19.30 uur tot 23.30 uur

  • Ruimtes Bovenkamer

    Bovenkamer

    Deze ruimte omvat ongeveer 40m².

    Cabaret | 16 personen

    Blok | 16 personen 

    U-vorm | 12 personen

    Capaciteit: 2-16 personen

  • Ruimtes Opkamer

    Opkamer

    Deze ruimte omvat 37.5m².

    Blok | 16 personen 

     

    Capaciteit: 2-16 personen

  • Ruimtes Cocktail

    Cocktail

    Deze ruimte omvat ongeveer 50m².

    Theater | 50 personen

    Cabaret | 30 personen

    Blok | 20 personen

    U-vorm | 16 personen 

     

    Capaciteit: 2-50 personen

  • Ruimtes Cognac

    Cognac

    Deze ruimte omvat 80m².

    Theater | 85 personen

    Cabaret | 45 personen

    Blok | 40 personen

    U-vorm | 30 personen 

     

    Capaciteit: 2-85 personen

  • Ruimtes Champagne

    Champagne

    Deze ruimte omvat ongeveer 200m².

    Theater | 220 personen

    Cabaret | 120 personen

    Blok | 60 personen

    U-vorm | 50 personen

    Capaciteit: 2-300 personen

Hapjes & drankjes

Bij de vergaderarrangementen zit al het een en ander inbegrepen, maar mocht je graag nog iets los bij willen boeken kan dat natuurlijk ook. Het is tevens mogelijk om te genieten van een high tea of brunch of van een diner in het restaurant, vraag hiervoor gerust naar de mogelijkheden.

De genoemde luncharrangementen zijn slechts suggesties, deze kunnen ook in overleg op maat samengesteld worden. Tevens beschikt de locatie over een uitstekende a la carte kaart voor lunch en diner.

  • Vergaderarrangement

    Onbeperkt koffie en thee in de vergaderruimte
    Mineraalwater op tafel
    Assortiment koekjes

    €8,75 p.p.

  • Vergaderarrangement plus

    Onbeperkt koffie en thee in de vergaderruimte
    Mineraalwater op tafel
    Onbeperkt frisdrank in de zaal
    Assortiment koekjes
    Snoepjes en pepermunt

    €10,75 p.p.

  • Koffie, thee, fris of andere dranken naar keuze

    Prijs op basis van nacalculatie. Alleen daadwerkelijke verbruik wordt berekend.

    Op aanvraag

  • Luncharrangement

    • Soep van de dag
    • Vers afgebakken broodjes uit het assortiment van de chef, rijkelijk belegd met bijvoorbeeld:

    - Serranoham, rucola, en balsamico

    - Geitenkaas, honing en walnoten

     - Gerookte kip, quacemole en zongedroogde tomaat

    - Filet americain, augurk en ei

    - Hummus, avocado en tomaat

    - Oude kaas, appelstroop en rucola

    - Carpaccio traditional

    - Krabsalade met cherrytomaat, bladspinazie en limoen

    - Rosbief, ei en rucola

    - Gerookte zalm, kruidenkaas, kappertjes en augurk

    - Brie, vijgenjam, komkommer en pitten

    - Broodje kroket

    • Handfruit
    • Diverse sappen, melk en karnemelk 

    Het assortiment belegde broodjes kan variëren; dit is afhankelijk van het aantal personen. 

    €15,00 p.p.

  • Koffie-arrangement

    €6,37 p.p.

  • Houtense Koffietafel

    o Onbeperkt brood en broodjes
    o Verschillende soorten vleeswaren
    o Jonge en oude kaas
    o Rundvleeskroket
    o Marmelade en andere zoetigheden
    o Vers fruit
    o Melk en karnemelk
    o Koffie en thee

    €12,50 p.p.

  • Vergaderbreak

    €3,30 p.p.

  • Diner

    €30,66 p.p.

  • Borrelhapjes

    €0,56 p.p.

  • Borrelarrangement

    €10,14 p.p.

Faciliteiten

Op de vergaderlocatie kan gratis gebruik gemaakt worden van wifi, een podium en spreekstoel. Eventuele andere faciliteiten zijn bij te boeken. Zie de mogelijkheden hieronder.

  • Beamer

    €25,00 per dagdeel

  • Flip-over

    €10,00 per dagdeel

  • Geluidsinstallatie/microfoons

    €25,00 per dagdeel

  • Laptop

    €25,00 per dagdeel

  • LCD scherm

    Alleen in de Opkamer en Bovenkamer.

    €25,00 per dagdeel

  • Projectiescherm

    €10,00 per dagdeel

  • Kopiëren

    €0,25 p.s.

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Ligging & kaart

Bij de vergaderlocatie kan gratis gebruik worden gemaakt van eigen parkeergelegenheid. Het is ongeveer 5 minuten lopen naar de dichtstbijzijnde OV-gelegenheid en zo’n 6 minuten rijden naar de snelweg.

In het oude dorp van Houten!

Ook wat voor jou?

Gesloten

Nieuw? Meld je aan

Het duur slechts 1 minuutje en je kunt van alle gemakken van de site gebruik maken!

Login met je Inspiratie op Locatie account

Gesloten

Wachtwoord vergeten?

Annuleren