Vergaderruimtes in Industrieel Handelsgebouw

Vergader- en evenementenlocatie nabij Utrecht 0 / 5 (0 )

  • Vergadering, Brainstorm, Training, Presentatie, Plenair, Borrel & Ontvangst, Congres
  • Nieuwegein, Utrecht
  • 9 ruimtes
  • 10 - 200 personen
  • €€€
  • Vlakbij snelweg, Betaald parkeren, Gratis parkeren, OV halte op loopafstand, Oplaadpunt(en) elektrische auto
  • Zakelijk, Design/Modern, Industrieel
  • WIFI, Internet, Beamer, Scherm of projectiewand, LCD/TV scherm, Geluidsversterking, Microfoon, Airco, Live streaming

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Deze centrale vergaderlocatie bevindt zich in een groot indrukwekkend pand in Nieuwegein. De locatie is makkelijk bereikbaar via de A2 en is eventueel ook bereikbaar met de bus vanaf Utrecht centraal. Op de locatie zijn verschillende inspirerende vergaderruimtes die je de mogelijkheid bieden voor elk event. Iedere ruimte heeft zijn eigen uitstraling en karakter. In het hart van de locatie bevindt zich een centraal plein met een mooi hoog atrium met veel lichtinval. Ook kan je op deze locatie een kijkje nemen in de schoenen-, tassen- en accessoirebranche in een van de 150 showrooms. Kortom er is van alles mogelijk in de dynamiek van dit bijzondere handelsgebouw.

Mogelijkheden

De locatie beschikt over negen verschillende ruimtes, geschikt voor groepen tot en met 200 personen. De ruimtes verschillen van grootte van 80m² tot 1000m² en passen goed bij verschillende zakelijke events. Denk hierbij aan meetings, trainingen, lezingen, brainstormsessies, presentaties en conferenties. In de ruimtes zijn er goede technische faciliteiten aanwezig en is de WiFi altijd inbegrepen.

Bekijk op kaart

Activiteiten

Heb je behoefte om in de pauze even frisse lucht te halen? Met een paar minuten wandelen vanaf de locatie ben je in het centrum van Nieuwegein en op 100 meter afstand lopen bevindt zich een parkje. Ook ideaal om jouw bijeenkomst perfect af te sluiten met een lekker diner in het centrum van Nieuwegein.

Bij de locatie zelf kun je een rondleiding door het centrum aanvragen, zij vertellen jou meer over het ontstaan van het centrum én nog meer interessante weetjes!

Schrijf een review!

Ruimtes

De locatie beschikt over negen ruimtes, verschillend van grootte van 80m2 tot 1000m2. Iedere ruimte heeft zijn eigen uitstraling en karakter.

In verband met de beurzen die inpandig plaatsvinden zijn de volgende ruimtes alleen op aanvraag beschikbaar:

  • -        Witte ruimte

  • -        Zwarte ruimte

  • -        Houten ruimte

  • -        Middenplein

  • -        Premium » de prijzen van deze ruimte zijn alleen beschikbaar in overleg met de locatie. Dit kan door het opvragen van een offerte op maat.

Openingstijden & dagdelen

De openingstijden van de locatie zijn van 08.00 uur tot en met 23.00 uur.

  • Ruimtes Fotostudio

    Fotostudio

    Capaciteit: 1-150 personen

  • Ruimtes Vergaderruimte

    Vergaderruimte

    Vergaderopstelling: max. 20 personen | Theateropstelling: max. 40 personen

    Capaciteit: 10-40 personen

  • Ruimtes Bistro

    Bistro

    Theateropstelling: max. 20 personen

    Capaciteit: 10-20 personen

  • Ruimtes Witte ruimte

    Witte ruimte

    Staande opstelling: max. 150 personen | Theateropstelling: max. 100 personen

    Capaciteit: 10-150 personen

  • Ruimtes Grote vergaderruimtes

    Grote vergaderruimtes

    4 vergaderruimtes beschikbaar.

    Staande opstelling: max. 150 personen | Theateropstelling: max. 100 personen

    Capaciteit: 10-150 personen

  • Ruimtes Premium Room

    Premium Room

    254m²

    Staande opstelling: max. 200 personen | Theateropstelling: max. 100 personen

    Capaciteit: 10-200 personen

  • Ruimtes Zwarte ruimte

    Zwarte ruimte

    Staande opstelling: max. 200 personen | Theateropstelling: max. 150 personen

    Capaciteit: 10-200 personen

Hapjes & drankjes

  • Koffie en thee (dagdeel)

    €5,00 p.p.

  • Koffie en thee (hele dag)

    €9,00 p.p.

  • Lunch

    Twee luxe bollen | Soep | Sap

    €15,00 p.p.

  • WIjn/Bier (per glas)

    €3,00 p.p.

  • Frisdrank per blik

    €2,50 p.p.

Faciliteiten

Bij het huren van de locatie zit altijd WiFi inbegrepen.

  • Beamer

    €35,00 per dag

  • Flip-over

    €20,00 per dag

  • DJ Set/Geluidsinstallatie

    €500,00 per dag

  • Microfoons

    €35,00 per dag

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Ligging & kaart

De locatie ligt op 1 minuut afstand van de A2 en is dus goed bereikbaar met de auto. De locatie beschikt over eigen parkeergelegenheid (betaald). Ook met het OV kan je de locatie bereiken. Vanaf Utrecht centraal gaat er een bus die op 1 minuut afstand van de locatie stopt.

Ook wat voor jou?

Gesloten

Nieuw? Meld je aan

Het duurt slechts 1 minuutje en je kunt van alle gemakken van de site gebruik maken!

Login met je Inspiratie op Locatie account

Gesloten

Wachtwoord vergeten?

Annuleren