Culturele Villa in Bosrijke Omgeving

Comfortabel vergaderen, presenteren of trainen in Nijmegen, Gelderland 4.5 / 5 (4 )

  • Vergadering, Brainstorm, Training, Presentatie, Plenair, Borrel & Ontvangst, Private Dining, Teambuilding, Feest
  • Nijmegen, Gelderland
  • 9 ruimtes
  • 2 - 150 personen
  • Design/Modern, Eigentijds, Landelijk, Luxury
  • WIFI, Internet, Beamer, Scherm of projectiewand, Laptop

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Wie van klassieke luxe gecombineerd met modern design houdt, moet zeker eens komen vergaderen, teambuilden of brainstormen in deze moderne villa. Dit prachtige landgoed, dat begin twintigste eeuw gebouwd werd, heeft een prachtige, klassieke uitstraling, maar het interieur is van alle moderne gemakken voorzien. De vergaderzalen stralen stuk voor stuk eigentijds design uit, en de lichte uitstraling en comfortabele elementen maken ze tot erg prettige werkplekken. Bovendien is deze vergaderlocatie ook ideaal als je van kunst en cultuur houdt: door het jaar heen zijn er wisselende exposities, muziekoptredens en boekpresentaties.

Deze prachtige vergaderlocatie ligt aan de rand van Nijmegen, vlakbij de Universiteit. De villa ligt in een groene, bosrijke omgeving waar je helemaal tot rust kunt komen. Weg van alle drukte, maar toch vlakbij het gezellige centrum van Nijmegen!

Mogelijkheden

Op deze harmonieuze vergaderlocatie kun je al vergaderen met zijn tweeën of met een select groepje. Er zijn verschillende vergaderzalen beschikbaar met elk zijn eigen mogelijkheden en capaciteiten. Je kunt met maximaal 150 personen terecht voor een receptie, borrel of feestavond op de benedenverdieping van de villa, die bestaat uit de Salon, het Restaurant, Serre, Tuinkamer en Terraszaal. Zittend kun je met maximaal 70 personen terecht, maar een Walking Dinner voor het maximale aantal van 150 gasten behoort ook tot de mogelijkheden. Het diner wordt dan al rondlopend voor je geserveerd in de vorm van feestelijke en hanteerbare gerechtjes. Uiteraard kun je ook meerdere zalen met elkaar combineren. Wil je een besloten evenement of bijeenkomst organiseren? Exclusief gebruik van de villa is ook mogelijk.

Je komt de villa binnen via de hal, de grote salon en het restaurant. De vergaderzalen zijn vervolgens via de gang of via de trap te bereiken. Een aantal vergaderruimtes bevinden zich op de begane grond, de rest bevindt zich op de eerste of tweede verdieping en is alleen via de trappen bereiken

Bekijk op kaart

Activiteiten

Op dit mooie, rustgevende landgoed hoef je je zeker niet te vervelen: een wandeling door de prachtige bossen en heidegebieden of een bezoek aan één van de omliggende musea of het gezellige centrum van Nijmegen zijn binnen handbereik. Verder wil het personeel van deze locatie ook graag meedenken over eventuele extra activiteiten die een leuke break op je vergadering vormen: wat dacht je bijvoorbeeld van een kunstworkshop of een outdooractiviteit?

4 reviews en 4 beoordelingen 4.5 / 5

Service
4.5 / 5
Sfeer
5 / 5
Catering
4.5 / 5

Schrijf een review!

Ruimtes

Deze luxe vergaderlocatie heeft verschillende vergaderruimtes met elk zijn eigen capaciteit en mogelijkheden. De zalen zijn alleen te huur in combinatie met een vergaderarrangement, waarbij ook hapjes, drankjes en het gebruik van materialen inbegrepen zit. Afhankelijk van het aantal personen en het arrangement dat je boekt, kun je in overleg met de locatie één van de vergaderruimtes kiezen.

 

Door de stijgende energieprijzen komt er per geboekte zaal een klein bedrag bij (€12.50,- ). Dit zal in de factuur worden verwerkt.

Openingstijden & dagdelen

Er zijn hier geen speciale openingstijden, de klant bepaalt in overleg met de gastvrije locatiehouder zelf de tijd.

  • Ruimtes De Villa

    De Villa

    Hieronder kun je één van de arrangementen boeken. Afhankelijk van je wensen kun je in overleg met de locatie de meest geschikte ruimte kiezen.

    Terraszaal – Vleugelzaal
    Carré opstelling voor maximaal 20 personen / Theateropstelling voor maximaal 40 personen (alternatieven in overleg) 
     
    Zonnekamer
    Ovalen vergadertafel voor maximaal 7 personen (alternatief in overleg) 
     
    Balkonkamer
    Vergadertafel voor maximaal 8 personen of carré voor maximaal 10 personen (alternatief in overleg)
     
    Voorkamer
    Zitkameropstelling voor maximaal 6 personen
     
    Hogerhuis
    Theateropstelling voor maximaal 60 personen of carré voor maximaal 26 personen. Kring stoelen voor maximaal 26 personen of cabaretopstelling voor maximaal 30 personen
     
    Tuinkamer
    Ovalen tafel voor maximaal 12 personen

    Capaciteit: 2-60 personen

  • Ruimtes Subzaal (extra)

    Subzaal (extra)

    Capaciteit: 0-0 personen

Arrangementen

 

4-uurs arrangement

€27,80 p.p.


  • Zaalhuur 1 dagdeel
  • Flipover & Stiften
  • Onbeperkt koffie/thee & water
  • Koekjes & snoepjes in de zaal
  • Gebruik wireless internet



8-uurs arrangement incl. lunch

€63,30 p.p.


  • Zaalhuur 2 dagdelen
  • Flipover & Stiften
  • Onbeperkt koffie/thee & water
  • Koekjes & snoepjes in de zaal
  • Gebruik wireless internet
  • Uitgebreid lunchbuffet
  • Inclusief verschillende sappen, melk & karnemelk



Hapjes & drankjes

De hapjes en drankjes worden met plezier door het horecapersoneel van deze vergaderlocatie voor je geregeld. Natuurlijk bevatten de vergaderarrangementen al lekkere hapjes en drankjes maar deze zijn altijd uit te breiden met de onderstaande extra's.

  • Gezond/hartig tussendoortje

    Zoals spies van seizoensfruit, huisgemaakte energy-bar, groentesticks met dips of huisgemaakte wrapjes, aardappeltortilla bites, focaccia mini-pizza’s.

    €3,75 p.p.

  • Luxe lunchbuffet

    Met soep van het seizoen, diverse verse biologische broden en broodjes, gesneden kazen, zoet beleg, huisgemaakte salades en dips, hartige snack, vers seizoensfruit en biologische vruchtensappen

    €24,50 p.p.

  • Appelgebak

    €4,25 p.p.

  • Luxe borrelplank

    Gesneden kaas- en biologische vleeswaren, gemarineerde garnalen, breekbrood en huisgemaakte dips, antipasti mix

    €7,50 p.p.

  • Extra lunch

    €22,48 p.p.

  • Diner

    Themadiner met hoofd- en bijgerechten.

    €19,50 p.p.

  • Proeverij

    Proeverij met seizoensdessert en diverse zoetigheden. Vanaf 25 personen.

    €10,00 p.p.

  • Themadiner 3-gangen

    Themadiner 3-gangen met soep, hoofd- en bijgerecht en dessert.

    €29,50 p.p.

  • Dessert van het seizoen

    €7,00 p.p.

  • Soep van de dag

    Soep van de dag met breekbrood en dips.

    €4,50 p.p.

Faciliteiten

Het personeel van deze bijzondere locatie doet er alles aan om alle zakelijke benodigdheden voor je te regelen. Parkeergelegenheid is gratis te gebruiken. Draadloos internet en flip-over ook.

  • Beamer

    €33,05 p.s.

  • Laptop

    €33,05 p.s.

  • Beamer & Laptop

    €66,01 p.s.

  • ConferenceCam met speakerphone

    €57,85 p.s.

  • Extra Flipover & Stiften

    €7,02 p.s.

Extra's

  • Workshop Portrettekenen

    In de workshop ga je elkaar op een snelle en ludieke manier tekenen. De portretten worden gescand en op  een muur geprojecteerd, wat voor veel hilariteit zorgt. Alle tekeningen tezamen vormen een kunstwerk dat na de workshop op canvas of postkaart wordt geprint. 

    €14,50 p.p.

  • Coaching

    Te reserveren per coachingsblok van maximaal 2 uur á € 28,36,- per persoon.

    Bij een 1-op-1 coaching van 1 tot max. 2 uur is de prijs dus € 56,72 in totaal. ( excl. btw )

    Voor een heel dagdeel van max. 4 uur is de prijs € 113,46 in totaal. ( excl. btw )

    Vanwege de extreem gestegen energieprijzen vraagt de locatie tijdelijk een energiebijdrage van € 4,59 per coachingsblok van max. 2 uur.

    €28,36 p.p.

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Ligging & kaart

Deze luxe villa ligt op de grens van Nijmegen en Malden, in een mooie, bosrijke omgeving. Je bevindt je vlakbij de Universiteit van Nijmegen en je bent zo in het gezellige centrum van de stad. De vergaderlocatie is zeer goed bereikbaar met de auto en er is gratis parkeergelegenheid aanwezig. Ook met het openbaar vervoer kun je deze locatie goed bereiken.

Ook wat voor jou?

Gesloten

Nieuw? Meld je aan

Het duurt slechts 1 minuutje en je kunt van alle gemakken van de site gebruik maken!

Login met je Inspiratie op Locatie account

Gesloten

Wachtwoord vergeten?

Annuleren