Indrukwekkende Vergaderlocatie in een Monumentaal Pand
Vergaderen in een inspirerende thema locatie in Rotterdam
- Vergadering, Brainstorm, Training, Presentatie, Plenair, Borrel & Ontvangst, Private Dining, Coaching, 1 op 1, Congres, Feest
- Rotterdam, Zuid Holland , Crooswijk
- 6 ruimtes
- 2 - 60 personen
- €€€€
- Betaald parkeren, OV halte op loopafstand
- Zakelijk, Design/Modern, Klassiek
- WIFI, Internet, LCD/TV scherm, Airco, Live streaming
Uniek, inspirerend en nostalgisch, dat is deze vergaderlocatie in Rotterdam! Organiseer hier jouw vergadering, borrel of bijeenkomst en laat je meenemen door één van de bekendste biermerken ter wereld. Raak tijdens de bijeenkomst geïnspireerd door de geschiedenis van het merk en wordt verrast door horeca en state-of-the-art vergader- en presentatie faciliteiten.
Mogelijkheden
Op deze inspirerende vergaderlocatie in Rotterdam organiseer je bijeenkomsten voor minimaal 2 en maximaal 60 personen. Met zes verschillende thematische vergaderruimtes en verrassende arrangementen maak jij van een vergadering een bijzondere belevenis. De locatie is geschikt voor verschillende soorten bijeenkomsten, zoals vergaderingen, workshops, trainingen, feestjes of private dining en geeft jou en je gezelschap graag een warm ontvangst in de koffiebar. De dag kan je afsluiten in de walkin-discobar, The secret bar of op ons dakterras met een prachtig uitzicht over de stad.
Activiteiten
Voor of na de bijeenkomst kun je kiezen om jouw bezoek te combineren met een tour door het monumentale pand van de oude brouwerij. Op maandag tot en met vrijdag kun je zelfstandig door de nostalgische gangen van het monumentale pand dwalen middels een audiotour en van maandag tot en met zaterdag is er de mogelijkheid om je rond te laten leiden door één van onze gidsen met een afsluitend biertje in The Secret Bar. Natuurlijk is het ook mogelijk om je bijeenkomst af te sluiten met een borrel in deze bar.
Ruimtes
Openingstijden & dagdelen
De locatie is geopend op maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur. Afwijkende tijden zijn mogelijk in overleg.
-
The Secret Bar
Exclusief te huren vanaf 10 personen
Capaciteit: 2-50 personen
-
The Office
Capaciteit: 2-60 personen
-
The Lab
Capaciteit: 2-20 personen
-
The Boardroom
Capaciteit: 2-12 personen
-
The Freddy
Deze ruimte is ook per uur te boeken.
Capaciteit: 2-6 personen
-
The Worldbrand
Deze ruimte is ook per uur te boeken.
Capaciteit: 2-8 personen
-
The Family
Capaciteit: 2-12 personen
Hapjes & drankjes
-
Vergaderarrangement (dagdeel)
Koffie/thee | frisdranken | (bruis)water | sweets | flip-over | presentatiescherm | notitieblok
€15,00 p.p.
-
Vergaderarrangement (hele dag)
Koffie/thee | frisdranken | (bruis)water | sweets | flip-over | presentatiescherm | notitieblok
€22,50 p.p.
-
Ontbijt
Croissants met jam en boter, zoete broodjes, yoghurt met granola en vers fruit. Espresso, cappuccino, thee, verse jus d’ orange.
€14,50 p.p.
-
Lunch
Luxe broodjes met divers beleg, een seizoensgebonden salade, verse soep, sapjes en fruit.
€18,50 p.p.
-
Diner
Diner mogelijk op aanvraag.
Op aanvraag
-
Borrelarrangement
Diverse frisdranken, rode, witte wijnen, rosé, pilsener en Hollands gedistilleerde dranken | Bittergarnituur, notenmix, olijven en zoute koekjes.
€17,50 p.p.
Extra's
-
Guided tour inclusief biertje in The Secret Bar
(datum op aanvraag)
€15,00 p.p.
-
Audio tour inclusief koffie
(maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 15.00 uur)
€5,50 p.p.
Ligging & kaart
Deze toffe locatie van een bekend biermerk bereik je met de auto vanaf de A20. Op locatie kun je de auto tegen een bepaald tarief parkeren. Kom je met het openbaar vervoer, dan loop je vanaf de metro of bushalte binnen enkele minuten naar de vergaderlocatie.
Je bereikt de vergaderlocatie met de auto vanaf de A20.