Voormalig Klooster in de Natuur

Prachtige vergaderlocatie in omgeving Amersfoort met overnachtingsmogelijkheden 5 / 5 (1 )

  • Vergadering, Brainstorm, Training, Presentatie, Plenair, Borrel & Ontvangst, Teambuilding, Conferentie, Meerdaagse met Overnachting, Feest
  • Soesterberg, Utrecht
  • 25 ruimtes
  • 2 - 220 personen
  • 131 slaapkamers
  • Eigen parkeergelegenheid, Vlakbij snelweg, Vlakbij OV, Gratis parkeren
  • Zakelijk, Design/Modern, Eigentijds, Landelijk, Luxury
  • WIFI, Internet, Beamer, Scherm of projectiewand, Laptop, LCD/TV scherm, Geluidsversterking, Microfoon, Airco

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Deze prachtige locatie is gelegen op de Utrechtse Heuvelrug en bestaat uit twee unieke gebouwen. Zowel het voormalige Missiehuis als het Klooster kennen een rijke historie en hebben in de loop der jaren veel functies gehad. Nu zijn beide gebouwen omgetoverd tot een luxe, modern en duurzaam hotel maar de oude elementen zijn nog steeds zichtbaar. Zo kan je in het voormalige Missiehuis de prachtige glas in lood ramen bewonderen en in het Kloosterhuis zijn de originele muurschilderingen bewaard gebleven!

Mogelijkheden

Het hotel is ruim opgezet en heeft de beschikking over 25 verschillende ruimtes. Er zijn zowel ruimtes beschikbaar voor kleinere bijeenkomsten zoals vergaderingen als voor de grotere conferenties, presentaties en trainingen. De grootte van deze ruimtes varieert van minimaal 2 tot maximaal 220 personen. Elke ruimte kan in verschillende opstellingen ingedeeld worden, zodat er voor elke gelegenheid wel een mogelijkheid is!

Overnachten

Ook kan je er voor kiezen om in dit hotel te overnachten. Het hotel heeft in totaal 131 kamers tot haar beschikking. Het is mogelijk om zowel een- als tweepersoonskamers te boeken.

Bekijk op kaart

Activiteiten

Teambuilding is erg belangrijk voor het behalen van goede resultaten en daar heeft deze locatie goed over nagedacht. Samen met je collega’s voer je verschillende opdrachten uit  en leer je elkaar en de verschillende werelddelen kennen tijdens de Wereldspelen! Dit kan zowel binnen als buiten plaats vinden en ook qua grootte van de groep zijn er meerdere mogelijkheden. Samen met de locatiemanager kan je deze activiteit helemaal naar wens invullen!

1 reviews en 1 beoordelingen 5 / 5

Service
5 / 5
Sfeer
5 / 5
Catering
5 / 5

Schrijf een review!

Ruimtes

Omdat er 25 verschillende ruimtes zijn, kun je hieronder een optie-aanvraag plaatsen en vervolgens overleg je met de locatie welke ruimte het beste bij jouw wensen past. Het is mogelijk om de ruimtes los te huren of met arrangement per persoon. Bij groepen vanaf 50 personen is het voordeliger om de zalen los boeken.

Het gebruik van een geluidsinstallatie, beamer, flipover, WiFi en de conferentie app zijn bij elke zaal inbegrepen. Sommige ruimtes hebben naast deze faciliteiten ook de beschikking over een draadloze handmicrofoon en een reversmicrofoon.

Openingstijden & Dagdelen

Het hotel is het hele jaar door geopend. Geef je een feest op deze mooie locatie? Dit kan tot 2:00 of later. Vraag naar de mogelijkheden bij de locatie!

  • Ruimtes Vergaderruimte

    Vergaderruimte

    Er zijn op deze vergaderlocatie 25 vergaderruimtes aanwezig van verschillende grootten, geschikt voor groepen van 8 tot maar liefst 200 personen. Je kunt zelfs in de kapel vergaderen! Je kunt na je optie-aanvraag met de locatiehouders overleggen welke ruimte het best bij jouw groep en wensen aansluit. De prijs die je hier boekt is een vanaf-prijs en afhankelijk van de ruimte die je gaat gebruiken

    Capaciteit: 2-200 personen

  • Ruimtes Subzaal

    Subzaal

    Extra ruimte nodig? Deze vergaderruimte heeft nog een zaal van 35m2 beschikbaar voor wie daar behoefte aan heeft.

    Capaciteit: 2-200 personen

Arrangementen

 

4-uurs arrangement

€18,27 p.p.


Dit arrangement is inclusief zaalhuur en bestaat uit: Koffie, thee en een koekje bij aankomst; Koffie, thee, koekjes en zoete versnaperingen tijdens vergadering; Bijzonder kraanwater, notitieblok en pen in de zaal.



8-uurs arrangement

€52,45 p.p.


Dit arrangement is inclusief zaalhuur en bestaat uit: Koffie, thee en een koekje bij aankomst; Koffie, thee, koekjes en zoete versnaperingen tijdens vergadering; Bijzonder kraanwater, notitieblok en pen in de zaal; Uitgebreide lunch.



12-uurs arrangement

€94,89 p.p.


Dit arrangement is inclusief zaalhuur en bestaat uit: Koffie, thee en een koekje bij aankomst; Koffie, thee, koekjes en zoete versnaperingen tijdens vergadering; Bijzonder kraanwater, notitieblok en pen in de zaal; Uitgebreide lunch; Driegangenmenu van de chef.



32-uurs arrangement

€221,05 p.p.


Dit arrangement is inclusief zaalhuur en bestaat uit: Koffie, thee en een koekje bij aankomst; Koffie, thee, koekjes en zoete versnaperingen tijdens vergadering; Bijzonder kraanwater, notitieblok en pen in de zaal; Uitgebreide lunch; Driegangenmenu van de chef 1 overnachting met ontbijtbuffet.



Hapjes & drankjes

Dit hotel biedt verschillende hapjes, drankjes en arrangementen aan. Staat jouw voorkeur er niet bij? Overleg dit met de locatie. Er is nog veel meer mogelijk!

  • Zakelijke ontbijtsessie

    Het ontbijt bestaat uit:

    • Warme croissant
    • Belegde minibol
    • Roerei met krokant van bacon
    • Oeuf en cocotte met gerookte zalm
    • Smoothie
    • Jus d’orange
    • Koffie en thee
    • Melk en karnemelk

    Dit ontbijt wordt geserveerd in de vergaderzaal of in een aparte ruimte.

    €16,51 p.p.

  • Onbeperkt frisdrank

    Geniet onbeperkt van het assortiment aan frisdrank.

    €5,73 per dagdeel

  • Zakelijke lunch

    Verschillende mogelijkheden, bijvoorbeeld belegde broodjes, een wrap en een warme snack. Prijs is een vanaf-prijs.

    €14,91 p.p.

  • Drie-gangen diner

    Dagmenu bestaande uit drie gangen.

    €27,06 p.p.

  • Afsluitende borrel

    Sluit jouw bijeenkomst af met een borrel. Dit arrangement bestaat per persoon uit twee drankjes uit het nationaal assortiment en een garnituur van de chef.

    €9,40 p.p.

Faciliteiten

Bij de zaalhuur zitten alle technische faciliteiten al inbegrepen. Bij de huur van Ruimte E zit ook het gebruik van 1 revers- en 1 draadloze handmicrofoon inbegrepen.

Het is ook mogelijk om extra faciliteiten bij te boeken.

  • Extra draadloze set met microfoon

    Kies uit een handmicrofoon, reversmicrofoon of headset

    €78,51 p.s.

  • Extra vaste microfoon

    €22,73 p.s.

  • Posterbord

    €33,06 p.s.

  • Extra flipover of whiteboard

    €16,53 p.s.

  • Technische ondersteuning

    De technische ondersteuning is exclusief voor jouw bijeenkomst.

    €61,98 per uur

Extra's

  • Teambuilding

    Teamwork is uitgegroeid tot een onmisbaar concept. Het werken in een team leidt tot grotere resultaten dan wanneer ieder voor zich werkt. Deze prachtige locatie steunt dit idee helemaal en organiseert daarom goede en interessante teambuildingactiviteiten voor zowel binnen als buiten.

    Er zijn op deze locatie veel verschillende activiteiten mogelijk. Zo kan je kiezen voor een vergaderbreak of een gezellige of ontspannen activiteit.

    De gegeven prijs is een vanaf prijs. Overleg met de locatie over de mogelijkheden en prijzen.

    Op aanvraag

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Ligging en kaart

Het hotel ligt op enkele minuten rijden van de A28 en is met de auto goed te bereiken. Op de locatie zelf is er voldoende parkeergelegenheid en er zijn verschillende oplaadpunten voor de elektrische auto aanwezig. Ook als je met het openbaar vervoer reist is het hotel goed te bereiken. Vanaf station Amersfoort vertrekt vier keer per uur een bus die na tien minuten een stop maakt voor de ingang van het hotel.

Ook wat voor jou?

Gesloten

Nieuw? Meld je aan

Het duur slechts 1 minuutje en je kunt van alle gemakken van de site gebruik maken!

Login met je Inspiratie op Locatie account

Gesloten

Wachtwoord vergeten?

Annuleren