Multifunctioneel Design Congrescentrum

Vergaderen, borrelen, teambuilden en trainen in een grote of kleine groep, met of zonder overnachting in Zwolle 0 / 5 (0 )

  • Vergadering, Brainstorm, Training, Presentatie, Plenair, Borrel & Ontvangst, Private Dining, Teambuilding, Congres, Meerdaagse met Overnachting, Feest
  • Zwolle, Overijssel
  • 125 ruimtes
  • 2 - 2000 personen
  • €€
  • 125 slaapkamers
  • Vlakbij snelweg
  • Zakelijk, Design/Modern, Eigentijds
  • WIFI, Internet, Live streaming , Hybride events

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Dit moderne congrescentrum met zijn designinrichting is ideaal voor zowel klein- als grootschalige bijeenkomsten, vergaderingen, trainingen en workshops, maar door zijn bijzondere designinterieur is het ook een toplocatie voor een spetterende borrel of receptie.

Mogelijkheden

Je kunt er terecht voor een middagje vergaderen of een meerdaagse bijeenkomst, vanaf 2 tot maar liefst 2000 personen. In totaal zijn er 28 vergaderruimtes beschikbaar, elk met zijn eigen capaciteit en mogelijkheden.

Overnachten

Wil je je bijeenkomst uitbreiden naar meerdere dagen? Ook dit is mogelijk: je kunt hier heerlijk blijven overnachten in het hotel dat bij het congrescentrum hoort. Er zijn 125 kamers beschikbaar, waarvan één- en tweepersoonskamers. De kamers zijn modern en luxe ingericht en de voorzieningen in het hotel zijn uitstekend. En ben je een echte voetballiefhebber? Dan kan je kiezen voor een kamer met uitzicht op de middenstip!

Bekijk op kaart

Activiteiten

Op deze grootschalige maar sfeervolle vergaderlocatie is genoeg te ondernemen! Geniet bijvoorbeeld van een drankje in de bar of bekijk het stadion door middel van een rondleiding. 

Schrijf een review!

Ruimtes

Deze grootschalige maar sfeervolle vergaderlocatie heeft maar liefst 28 vergaderruimtes tot zijn beschikking, zodat er altijd wel een passende zaal te vinden is! Hieronder een greep uit de mogelijkheden, maar na je reservering of optieaanvraag kun je natuurlijk altijd nog met de locatiehouders overleggen over welke zaal het beste bij jouw bijeenkomst past.

De ruimtes zijn zowel los als in combinatie met een arrangement te reserveren. Bij een arrangement is gebruik van materialen, hapjes, drankjes en eventueel een overnachting al inbegrepen.

Openingstijden & dagdelen

Deze vergaderlocatie is van maandag t/m vrijdag geopend van 8.00 tot 18.00 uur.

  • Businessclubs

    Deze twee lounges zijn de grootste vergaderruimtes op de locatie en zijn geschikt voor maximaal 500 personen. Verschillende opstellingen zijn mogelijk.

    Theater     250 personen
    Cabaret     120 personen
    U-Vorm     34 personen
    Carre        34 personen
    Diner        200 personen
    Receptie    500 personen

    Capaciteit: 2-500 personen

  • Business Loge

    Deze lounge is kleiner dan de voorgaande en is geschikt voor maximaal 75 personen. Verschillende opstellingen zijn mogelijk.

    Theater     40 personen
    Cabaret     24 personen
    U-Vorm     18 personen
    Carre         20 personen
    Diner         75 personen
    Receptie    150 personen

    Capaciteit: 2-150 personen

  • Skybox 1 t/m 5

    Er zijn verschillende skyboxen beschikbaar met een capaciteit van maximaal 50 personen bij een receptie. Er zijn verschillende opstellingen mogelijk (de opstellingen en prijzen zijn voor de grootste skyboxen, er zijn ook kleinere skyboxen beschikbaar met een iets lagere prijs en capaciteit).

    Theater     35 personen
    Cabaret     30 personen
    U-Vorm     20 personen
    Carre         25 personen
    Diner         20 personen
    Receptie    50 personen

    Capaciteit: 2-50 personen

  • Meetingrooms

    Deze verschillende meetingrooms zijn uitermate geschikt voor kleinere besprekingen, bijeenkomsten, vergaderingen en trainingen. Er zijn verschillende meetingrooms beschikbaar, die ook in capaciteit en mogelijkheden van elkaar verschillen. De meetingrooms kunnen ook samengevoegd worden tot superrooms om zo een grotere capaciteit te creeëren.

    Capaciteit: 2-220 personen

  • Het Centrale Plein

    Het is ook mogelijk om het plein waar alle zalen aan grenzen te huren. Er zijn dan twee verdiepingen beschikbaar, die apart of gezamenlijk gehuurd kunnen worden. Het is ook mogelijk om het gehele evenementencentrum af te huren.

    Huur je het centrale plein, dan kun je daar met maximaal 2000 man terecht. Er zijn verschillende opstellingen mogelijk:

    Theater: 600 personen
    Cabaret: 200 personen
    U-vorm: 80 personen
    Receptie: 2000 personen.

    Capaciteit: 2-2000 personen

Arrangementen

 

4-uurs arrangement

€31,50 p.p.


  • Zaalhuur
  • Koffie, thee, ijswater  & frisdranken
  • Keuze uit diverse patisserie & zoetigheden
  • Beamer, scherm, flipover  en Wifi
  • Mints, notitieblokken en pennen



4-uurs arrangement met lunch

€49,00 p.p.


  • Zaalhuur
  • Koffie, thee, ijswater  & frisdranken
  • Keuze uit diverse patisserie & zoetigheden
  • Beamer, scherm, flipover  en Wifi
  • Mints, notitieblokken en pennen
  • Uitgebreid broodjesbuffet.



8-uurs arrangement

€99,00 p.p.


  • Zaalhuur
  • Koffie, thee, ijswater  & frisdranken
  • Keuze uit diverse patisserie & zoetigheden
  • Candybar (Mars, Twix, Snicker & Nuts)
  • Beamer, scherm, flipover  en Wifi
  • Mints, notitieblokken en pennen
  • Uitgebreid broodjesbuffet bestaande uit diverse luxe
  • Besmeerde broodjes
  • 3-Gangen Chefs Diner.



12-uurs arrangement

€108,00 p.p.


  • Zaalhuur
  • Koffie, thee, ijswater  & frisdranken
  • Keuze uit diverse patisserie & zoetigheden
  • Candybar (Mars, Twix, Snicker & Nuts)
  • Fruitspies
  • Beamer, scherm, flipover  en Wifi
  • Mints, notitieblokken en pennen
  • Uitgebreid broodjesbuffet bestaande uit diverse luxe
  • Besmeerde broodjes
  • 3-gangen chefs diner 



24-uurs arrangement

€225,00 p.p.


  • 1 dag zaalhuur
  • 1 dagen koffie, thee, ijswater  & frisdranken
  • Keuze uit diverse patisserie & zoetigheden
  • Candybar (Mars, Twix, Snicker & Nuts)
  • Fruitbreak
  • Beamer, scherm, flipover  en Wifi
  • Mints, notitieblokken en pennen
  • Uitgebreid broodjesbuffet bestaande uit diverse luxe
  • Besmeerde broodjes
  • 3-gangen chefs diner
  • Uitgebreid ontbijt buffet
  • Overnachting in een comfort kamer.



32-uurs arrangement

€287,00 p.p.


  • 2 dagen zaalhuur
  • 2 dagen koffie, thee, ijswater  & frisdranken
  • 2x keuze uit diverse patisserie & zoetigheden
  • 2 x candybar (Mars, Twix, Snicker & Nuts)
  • 2x fruitsbreak
  • 2 dagen beamer, scherm, flipover  en Wifi
  • Mints, notitieblokken en pennen
  • 2x  een uitgebreid broodjesbuffet bestaande uit diverse luxe
  • Besmeerde broodjes
  • 3-gangen chefs diner
  • Uitgebreid ontbijt buffet
  • Overnachting in een comfort kamer.



Hapjes & drankjes

De vergaderlocatie beschikt over een uitstekend restaurant en goed personeel, dus over de hapjes en drankjes hoef jij je geen zorgen te maken! Hieronder een greep uit de menukaart, maar uiteraard is er meer mogelijk in overleg met de locatiehouders.

Heb je een arrangement geboekt onder 'ruimtes'? Dan zijn daar al hapjes en drankjes bij inbegrepen.

  • Sweet break

    Wanneer je je gasten graag iets zoets wilt bieden, heeft deze locatie de Sweet break. Hierbij wordt een assortiment geserveerd van muffins, brownies, Indische spekkoek en slagroomsoesjes.

    €5,70 p.p.

  • The Healthy break

    Een verfrissende pauze waarbij fruit centraal staat. Ideaal voor intensieve bijeenkomsten waarbij deelnemers de hele dag scherp en alert moeten bliven. Op een buffet, buiten de zaal, presenteert de locatie verschillende vruchtensappen, smoothies, gesneden vers fruit en handfruit.

    €5,70 p.p.

  • The Hot break

    Gaat je 's avonds wat langer door en wil je je gasten in de loop van de middag toch even iets warms laten eten? Dan is The Hot break een optie. De locatiehouders serveren een assortiment van verschillende warme snacks, zoals een heerlijke gegrilde panini, een saucijzenbroodje of quiche. Je kunt zelf een keuze maken uit de genoemde snacks. 

    €6,65 p.p.

  • Energy break

    Soms is een energy-boost nodig, vooral bij bijeenkomsten waarbij een aantal sprekers achter elkaar aan het woord zijn. De locatiehouders verzorgen voor jou en je gasten een buffetje met energie en/of sportdranken, een keuze uit verschillende smoothies en gesneden vers fruit, handfruit en aangevuld met een assortiment energierepen. Na deze pauze is iedereen weer helemaal scherp.

    €6,65 p.p.

  • Borrelhapjesarrangement Brons

    • - Luxe kaasstengels
    • - Diverse schaaltjes olijven
    • - Nootjes en zoutjes

    €3,25 p.p.

  • Borrelhapjesarrangement Zilver

    • - Twee items p.p. uit het kaas en worst assortiment
    • - 3 heerlijke bitterballen
    • - Nootjes en luxe kaasstengels

    €4,75 p.p.

  • Borrelhapjesarrangement Goud

    • - Drie items p.p. uit het kaas en worst assortiment
    • - Drie gefrituurde hapjes, bijvoorbeeld bitterballen, kaassoufles en bami schijven
    • - Nootjes en luxe kaasstengels

    €6,75 p.p.

Faciliteiten

Deze vergaderlocatie is van alle moderne gemakken voorzien, ook technische faciliteiten zijn geen probleem! Alle ruimtes zijn voorzien van de moderne audiovisuele apparatuur en je kunt gratis gebruikmaken van WIFI.

Heb je een arrangement geboekt onder 'ruimtes'? Dan zijn daar al technische faciliteiten bij inbegrepen.

  • Beamer

    €60,00 p.s.

  • Projectiescherm of flatscreen

    €45,00 p.s.

  • Beamer en projectiescherm Centrale Plein

    €615,00 p.s.

  • Flip-over met stiften

    €27,50 p.s.

  • Laptop

    €67,50 p.s.

  • Geluidsset

    • Geluidsset tot 50 personen                               € 180,-
    • Geluidsset van 50 tot 100 personen               € 235,- 
    • Geluidsset van 100 tot 150 personen             € 365,- 
    • Geluidsset van 150 tot 250 personen             € 495,-      

    €180,00 p.s.

Extra's

  • Rondleiding bij PEC Zwolle

    Je wordt ontvangen in het spelershome, de kantine van de selectie. Daarna wordt je door een gids rondgeleid en krijg je alle ruimtes in het stadion te zien.

    De rondleiding duurt een uur tot anderhalf uur.

    €5,00 p.p.

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Ligging & kaart

Deze grote vergaderlocatie ligt in het centrum van Zwolle. De locatie is goed bereikbaar met de auto en er is voldoende parkeergelegenheid. Ook stoppen er verschillende bussen op loopafstand van de locatie.

Ook wat voor jou?

Gesloten

Nieuw? Meld je aan

Het duurt slechts 1 minuutje en je kunt van alle gemakken van de site gebruik maken!

Login met je Inspiratie op Locatie account

Gesloten

Wachtwoord vergeten?

Annuleren