Idyllisch Landgoed vlakbij Haarlem

Comfortabel vergaderen in de natuur van Santpoort 0 / 5 (0 )

  • Vergadering, Brainstorm, Training, Presentatie, Plenair, Borrel & Ontvangst, Private Dining, Meerdaagse met Overnachting, Feest
  • Santpoort, Noord Holland
  • 15 ruimtes
  • 2 - 1000 personen
  • €€
  • 75 slaapkamers
  • Eigen parkeergelegenheid, Vlakbij OV
  • Zakelijk, Eigentijds, Klassiek
  • Beamer, Scherm of projectiewand

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Op dit negentiende-eeuwse landgoed staat een karakteristiek landhuis waar je op een bijzondere, inspirerende manier kunt vergaderen, brainstormen, trainen of teambuilden!

Mogelijkheden

Deze vergaderlocatie beschikt over 15 verschillende vergaderruimtes. Verblijf je graag in de eigentijdse, multifunctionele zalen van het conferentiecentrum of liever in een van de prachtige, authentieke stijlkamers? Kies je voor de wat meer intieme en industriële sfeer van het Koetshuis, of ga je ontspannen buiten vergaderen? 

Stijlkamers
Deze prachtig ingerichte vergaderruimtes in klassieke stijl bevinden zich in het landhuis en hebben allemaal een eigen, uniek karakter. Ze hebben gemeen dat ze zeker indruk zullen maken op jou en je gasten tijdens een diner, lunch of vergadering. Er zijn 5 verschillende stijlkamers, verschillend in sfeer en grootte. De grootste zaal (140 m2) is geschikt voor maximaal 150 personen; de middelgrote ruimte (64 m2) is geschikt voor maximaal 60 personen; de drie kleinere ruimtes (28-35 m2) zijn geschikt zijn voor bijeenkomsten van 12-30 personen.

Conferentiezalen
De 10 multifunctionele vergaderzalen in het conferentiecentrum zijn geschikt voor bijeenkomsten, vergaderingen, productpresentaties, lunches, diners en bedrijfsfeesten. Ze zijn van alle (technische) gemakken voorzien en variëren in grootte en sfeer. De kleinste zaal is geschikt voor een intieme bespreking tot 10 personen, terwijl je in de grootste ruimte met maximaal 350 collega’s terecht kunt.

Het Koetshuis
De deuren van het authentieke Koetshuis Nova Zembla zijn recent officieel geopend en wordt nu gebruikt als nieuwe vergader- en evenementenlocatie. Koetshuis Nova Zembla is gebouwd in 1899 en werd aanvankelijk gebruikt als koetshuis, butlerswoning en stalgebouw van de familie Cremer en hun gasten. In 1920 werden de stallen omgebouwd tot woningen voor nazaten van Jacob Theodoor Cremer. Je bent hier van harte welkom voor bijeenkomsten, diners, barbecues, autopresentaties, modeshows, inspiratiesessies, teambuilding-activiteiten of recepties.

Overnachten
Er zijn 75 hotelkamers waarvan 31 gelegen in het landhuis en 44 in de aangrenzende vleugel. Alle kamers zijn recent gerenoveerd en beschikken over gratis Wifi. Of verblijf in een van de moderne, gerieflijke Patiokamers in de aangrenzende hotelvleugel.

Bekijk op kaart

Activiteiten

Behalve comfortabel vergaderen en luxe overnachten, is er op dit inspirerende, moderne landgoed nog meer te ondernemen. Wat dacht je van een leuke workshop of een actieve outdooractiviteit? Verder vinden er op het landgoed regelmatig interessante evenementen, lezingen en exposities van kunstenaars plaats. Uiteraard is er in de omgeving ook genoeg te doen, je bevindt je namelijk in Nationaal Park Zuid-Kennemerland, waar teambuilding, wandelen en fietsen uitstekend kan. 

Schrijf een review!

Ruimtes

Deze locatie beschikt over 15 vergaderruimtes: na je aanvraag overleg je met de locatiehouders welke zaal het beste bij jou wensen past. De arrangementsprijzen zijn inclusief hapjes, drankjes en eventueel een overnachting. De prijzen gelden voor het laagseizoen; in het hoogseizoen kunnen ze iets hoger uitvallen.

Openingstijden & Dagdelen

Deze vergaderlocatie is alle dagen van de week, de gehele dag, beschikbaar voor boekingen.

  • Ruimtes Vergaderruimte

    Vergaderruimte

    De ruimtes variëren in grootte van maximaal 10 tot maximaal 235 personen. Overleg dus met de locatiehouders welke zaal bij jou past!

    Capaciteit: 0-235 personen

Arrangementen

 

8-uurs Puur Arrangement

€42,50 p.p.


Inclusief zaalhuur; blocnotes, pennen, beamer en scherm; onbeperkt koffie, thee en mignardises; onbeperkt water.



24-uurs Puur Arrangement

€240,00 p.p.


Inclusief zaalhuur; blocnotes, pennen, beamer en scherm; onbeperkt koffie, thee en koekjes; onbeperkt water; broodjeslunch; 3-gangen seizoensgebonden menu; overnachting in een patiokamer; uitgebreid ontbijtbuffet in de brasserie.



32-uurs Puur Arrangement

€295,00 p.p.


Inclusief 2 dagen zaalhuur; blocnotes, pennen, beamer en scherm; 2 dagen onbeperkt koffie, thee en koekjes; onbeperkt water; 2x broodjeslunch; 3-gangen seizoensgebonden menu; overnachting in een patiokamer; uitgebreid ontbijtbuffet in de brasserie.



Hapjes & drankjes

De vergaderlocatie beschikt over een Michelinster-restaurant en een gezellige brasserie & loungebar! Genoeg mogelijkheden voor culinaire hapjes en drankjes dus.

  • Onbeperkt koffie/thee per dag

    €16,50 p.p.

  • Onbeperkt koffie/thee per ½ dag

    €8,50 p.p.

  • Onbeperkt mineraalwater

    €5,25 p.p.

  • Ontbijtbuffet

    • diverse broodsoorten
    • zoet en hartig beleg
    • yoghurt met diverse soorten cereals/vers fruit
    • gekookte eieren
    • roereieren, gegrilde tomaten, bacon en worstjes
    • (karne) melk, koffie, thee, mineraalwater en vruchtensappen

    €20,00 p.p.

  • Snack

    €4,50 p.p.

  • Brunchbuffet

    €37,50 p.p.

  • Broodjeslunch

    €21,50 p.p.

  • Lunchbuffet

    • diverse luxe broodsoorten
    • zoet en hartig beleg
    • keuze uit 2 dagelijks wisselende warme gerechten
    • soep geserveerd vanaf het buffet
    • diverse salades met garnituur
    • patisserie
    • vers fruit

    €34,50 p.p.

  • Borrelgarnituur

    €7,50 p.p.

  • 3-gangen wijnarrangement

    €27,50 p.p.

Faciliteiten

Zowel de stijlkamers als de conferentiezalen zijn voorzien van alle technische gemakken voorzien. Bij de arrangementen is het gebruik van technische faciliteiten al inbegrepen. Boek je een losse zaal of heb je iets extra's nodig, dan kun je dat hier boeken.

  • Beamer incl. scherm

    €102,50 p.s.

  • Scherm

    €28,50 p.s.

  • Flip-over

    €22,50 p.s.

  • Katheder

    €37,50 p.s.

Extra's

  • Hotelovernachting

    De locatie beschikt over 75 hotelkamers waarvan 31 gelegen in het landhuis en 44 in de aangrenzende vleugel. Alle kamers zijn recent gerenoveerd en beschikken over gratis Wifi. De prijs is een vanafprijs en exclusief ontbijt.

    €115,00 p.p.

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Ligging en kaart

Deze luxe, moderne vergaderlocatie ligt in Santpoort. Er bevindt zich een treinstation op loopafstand, en ook met de auto is het landgoed prima te bereiken. Er is voldoende gratis parkeergelegenheid aanwezig op het landgoed zelf.

Ook wat voor jou?

Gesloten

Nieuw? Meld je aan

Het duur slechts 1 minuutje en je kunt van alle gemakken van de site gebruik maken!

Login met je Inspiratie op Locatie account

Gesloten

Wachtwoord vergeten?

Annuleren