{{name}}
- Service
- Sfeer
- Catering
{{user.city}}
{{date_of_visit_formatted}}
{{review_text}}
Voormalige Wijnhandel in Hartje Centrum
Deze locatie in het centrum van Den Haag geeft je alle energie die je nodig hebt tijdens een vergadering, brainstormsessie of uitdagende workshop. Hoewel dit pand in 1835 een totaal andere functie had, namelijk als distilleerderij en wijnhandel, is het vandaag de dag (compleet omgebouwd en wel) de unieke locatie voor een inspirerende vergadering of training waarbij de oude aspecten van de wijnhandel nog steeds te zien zijn. Daarbij maken de vele mogelijkheden, het uitzicht op de rustige stadstuin en de goede bereikbaarheid met OV dit tot de perfecte locatie voor een bijeenkomst! Je huurt de ruimte zelfstandig dus exclusiviteit is gegarandeerd.
Dit pand is verdeeld in drie verschillende ruimtes, allemaal af te leiden uit de voormalige functie van het pand; de winkel, het lokaal en de keuken. De maximale capaciteit is 25 personen. Dit is echter afhankelijk van de opstelling, deze kan volledig naar wens worden aangepast. Reservering van dit pand is inclusief koffie, thee, water, frisdrank, vers fruit en andere lekkernijen. Ook WiFi, krijtbord, prikbord, flip-over, papier, stiften en pennen, notepads en post-its zijn aanwezig en mogen uiteraard gebruikt worden!
Dit pand bevindt zich middenin het oude centrum van Den Haag, leuk om hier op verkenning uit te gaan! Zo is het mogelijk om er tijdens een vergadering even lekker tussenuit te gaan en de winkels op de Prinsestraat, een authentieke winkelstraat om de hoek, te bezoeken of de dag juist af te sluiten in een gezellig tentje aan het Noordeinde (beide op minder dan 5 minuten loopafstand). Alles kan geregeld of gereserveerd worden door de locatie.
{{user.city}}
{{date_of_visit_formatted}}
{{review_text}}
Dit pand bestaat uit drie verschillende ruimtes, deze kunnen niet afzonderlijk geboekt worden.
Er zijn geen vaste openingstijden bij deze locatie. Alles is op aanvraag.
De drie ruimtes (winkel, lokaal en keuken) bevinden zich op de begane grond en beschikken in totaal over een oppervlakte van 80m2.
De volgende opstellingen zijn mogelijk (in dit geval zijn de keuken en de winkel vrij):
Een ander soort opstelling is ook bespreekbaar en kan vanwege de flexibele inrichting gemakkelijk geregeld worden.
De ruimtes zijn van maandag tot vrijdag te reserveren en ook de weekenden zijn bespreekbaar!
Capaciteit: 2-25 personen
Heerlijk en vooral erg gemakkelijk; de koffie, thee en lekkernijen zijn bij de boeking inbegrepen! Ook kan er een volledig verzorgde lunch worden klaargezet met daarbij gebruik van producten van lokale ondernemers.
Een uitgebreide broodjeslunch geserveerd in een persoonlijke lunchbox van 'Het Bakkertje'. In de box zit het volgende:
€12,50 p.p.
Lunch van Juni lekkernijen, een Mediteraans buffet. Dit houdt in:
€17,50 p.p.
Het is ook mogelijk ontbijt, brunch, borrelhapjes, fingerfoods of een borrelplank toe te voegen aan de reservering!
Op aanvraag
WiFi en flip-over zijn beschikbaar, hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Dit geldt ook voor krijtbord, prikbord, papier, stiften en pennen, notepads en post-its. Een beamer kan gereserveerd worden.
Een beamer nodig? Geen probleem! Deze is aanwezig en kan per dag gereserveerd worden.
€25,00 per dag
Het pand is gemakkelijk te bereiken met het Openbaar Vervoer. Zo zit op minder dan 3 minuten lopen een tramhalte. Ook is het mogelijk om de hoek te parkeren in een parkeergarage, waar je voor 26,- euro een volledige dag kan staan.